|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 21st o August is the 233rd day o the year (234t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 132 days bidin.
- 1526 - Spaingie splorer Alonso de Salazar reaches the present-day Marshall Islands.
- 1728 - In the nou-named Bering Sea, Vitus Bering discovers Saunt Lawrence Island.
- 1770 - James Cook formally claims the east coast o Australie for Great Breetain, namin it New Sooth Wales.
- 1821 - Jarvis Island in the Sooth Paceefic Ocean is discoverit.
- 1842 - The ceety o Hobart, Tasmanie, Australie, is foondit.
- 1911 - The Mona Lisa, bi Leonardo da Vinci, is stolen frae the Louvre in Paris.
- 1918 - Warld War I: The Seicont Battle o the Somme stairts.
- 1940 - Roushie revolutionary Leon Trotsky dies in Mexico as a result o injuries frae an attack wi an ice-axe the day afore.
- 1959 - Hawaii acomes the 50t State o the Unitit States.
- 1968 - The Prague Spring Uprisin is crushed bi Warsaw Pact forces.
- 1983 - Filipino politeecian Benigno Aquino, Jr is murthert on his return frae exile.
- 1986 - Toxic gas escapes frae the volcanic Loch Nyos in Cameroon, killin 1,700 fowk.
- 1991 - The August Coup against Mikhail Gorbachev fails.
- 1991 - Latvie regains its unthirldom frae the Soviet Union.
- 1993 - NASA loses contact wi the Mars Observer spacecraft.
- 2010 - Close election in Australie atween Julia Gillard an Tony Abbott.
- 2013 - Chemical attacks in Ghouta, Sirie, kill 100s o fowk.
- 2016 - The 2016 Simmer Olympics in Rio de Janeiro end.
- 2017 - The American warship "USS John McCain" collides wi a merchant vessel near Singapore, killin 11 sailors.
- 2017 - A Solar eclipse occurs, wi totality runnin across the Contiguous Unitit States frae Oregon tae Sooth Carolina. Visibility o a pairtial eclipse reaches as far east as Scotland.
- 2019 - Brazil's Institute for Space Research reports a record nummer o fires burnin in the Amazon rainforest, wi 36,000 in the year up tae this date an smoke reachin as far sooth as Sao Paulo.
- 1165 - Philip II o Fraunce (d. 1223)
- 1754 - William Murdoch, Scots ingineer an inventor (d. 1839)
- 1765 - William IV o the Unitit Kinrick (d. 1837)
- 1789 - Augustin-Louis Cauchy, French mathemateecian (d. 1857)
- 1824 - William Balfour Baikie, Scots splorer, naituralist an philologist (d. 1864)
- 1854 - James Paterson, Scots penter (d. 1932)
- 1858 - Rudolf, Croun Prince o Austrick (d. 1889)
- 1904 - Count Basie, American jazz muisicker (d. 1984)
- 1917 - Leonid Hurwicz, Roushie-American economist an mathemateecian (d. 2008)
- 1930 - Princess Margaret, Coontess o Snowdon (d. 2002)
- 1934 - John L. Hall, American pheesicist
- 1937 - Donald Dewar, Scots politeecian, 1st First Meenister o Scotland (d. 2000)
- 1937 - Robert Stone, American novelist (d. 2015)
- 1938 - Kenny Rogers, American kintra muisicker
- 1942 - Maria Kaczynska, First Lady o Poland (d. 2010)
- 1956 - Kim Cattrall, Inglis-Canadian actress
- 1957 - Tignous, French cartoonist (d. 2015)
- 1961 - Stephen Hillenburg, American marine biologist an animator, creator o SpongeBob SquarePants (d. 2018)
- 1963 - Mohammed VI o Morocco
- 1967 - Charb, French jurnalist (d. 2015)
- 1970 - David Hopkin, Scots fitbawer
- 1973 - Sergey Brin, Roushie-American internet entrepreneur
- 1975 - Paul Ritchie, Scots fitbawer
- 1984 - Alizee, French sangster
- 1986 - Usain Bolt, Jamaican sprinter
- 1988 - Robert Lewandowski, Pols fitbawer
- 1989 - Hayden Panettiere, American actress
- 1990 - Bo Burnham, American comedian, muisicker, sangster, sangwriter, rapper, actor an poet
- 1689 - William Cleland, Scots poet an sodger (b. 1661)
- 1835 - John MacCulloch, Scots geologist (b. 1773)
- 1879 - Edward Gordon, Baron Gordon o Drumearn, Scots juidge an politeecian (b. 1814)
- 1906 - Ronald Leslie-Melville, 11t Yerl o Leevin, Scots nobleman (b. 1835)
- 1940 - Leon Trotsky, Roushie revolutionary (b. 1879)
- 1942 - Andrew Murray, 1st Viscoont Dunedin, Scots juidge an politeecian (b. 1849)
- 1943 - Henrik Pontoppidan, Dens writer (b. 1857)
- 1979 - Giuseppe Meazza, Italian fitbawer (b. 1910)
- 1982 - Sobhuza II, Keeng o Swaziland (b. 1899)
- 1983 - Benigno Aquino, Jr., Filipino politeecian (b. 1932)
- 1995 - Subrahmanyan Chandrasekhar, Indie-American astropheesicist (b. 1910)
- 2014 - Jean Redpath, Scots sangster (b. 1937)
- 2018 - Stefan Karl Stefansson, Icelandic actor (b. 1975)