Contiguous Unitit States
The contiguous Unitit States consists o the 48 adjynin U.S. states plus Washington, D.C. (federal destrict), on the continent of North Americae. The term excludes the nan-contiguous states o Alaska an Hawaii an aw aff-shore Unitit States territories an possessions, which are American Samoa, Guam, the Northren Mariana Islands, Puerto Rico, an the U.S. Virgin Islands.
The greatest distance (on a great circle route) entirely athin the 48 contiguous states is 2,802 miles (4,509 km, atween Florida an the state o Washington); the greatest north-sooth line is 1,650 miles (2,660 km).
Thegither, the 48 contiguous states an Washington, D.C. occupee a combined aurie o 3,119,884.69 square miles (8,080,464.3 km2), which is 1.58% o the total surface aurie o Yird. O this aurie, 2,959,064.44 square miles (7,663,941.7 km2) is laund, componin 83.65% o U.S. laund aurie, similar tae the aurie o Australie. Offeecially, 160,820.25 square miles (416,522.5 km2) is watter aurie, componin 62.66% o the naition's total watter aurie.
The contiguous Unitit States wad be placit 5t in the leet o sovereign states an dependencies bi aurie; the total aurie o the kintra, includin Alaska an Hawaii, ranks fowert. Brazil is the anerly kintra that is lairger in total aurie than the contiguous Unitit States, but smawer than the entire Unitit States, whilk Roushie, Canadae an Cheenae are the anerly three kintras lairger than baith. The 2010 census population o this aurie wis 306,675,006, comprisin 99.33% o the naition's population, an a density o 103.639 inhabitants/sq mi (40.015/km2), compared tae 87.264/sq mi (33.692/km2) for the naition as a whole.
- "United Airlines website". Archived frae the oreeginal on April 2, 2012. Retrieved April 4, 2012.
Contiguous United States: The 48 adjoining states and the District of Columbia.Cite uses deprecated parameter
- Random House (1991). Random House Webster's College Dictionary. New York: Random House. ISBN 0-679-40110-5.
- These maps shaw the contiguous 48 states an D.C., but no Alaska an Hawaii.
- "Military Bases in the Contiguous United States". National Park Service, U.S. Department of the Interior. Retrieved November 28, 2012.
- "Soil Moisture Regimes of the Contiguous United States". U.S. Department of Agriculture. Retrieved November 28, 2012.
- "The Longest Line in America!". Retrieved October 15, 2013.
- "HowStuffWorks "Geography of the United States - Geography"". Geography.howstuffworks.com. March 30, 2008. Retrieved October 29, 2013.
- "The World Factbook". cia.gov.
- "Resident Population Data - 2010 Census". United States Census Bureau. Archived frae the oreeginal on October 28, 2011. Retrieved January 30, 2011. Cite uses deprecated parameter
Travel guide tae Contiguous Unitit States frae Wikivoyage