Rafael Nadal (born 3 Juin 1986) is a Spanish professional tennis player currently ranked world No. 7. He is widely regarded as the greatest clay court player in history and haes been nicknamed "The King of Clay." His evolution intae an aw-court threat haes established him as ane of the greatest players in tennis, wi some considering Nadal tae be the greatest player of aw time on clay.
Nadal and Mats Wilander are the anly twa male players in history who have won at least twa Grand Slam titles on three different surfaces—haurd court, grass, an clay. By winning the 2014 French Open, Nadal became the anly male player tae win a single Grand Slam tournament nine times an the first tae win at least ane Grand Slam tournament for ten consecutive years, breaking the record of aicht consecutive years previously shared bi Björn Borg, Pete Sampras, and Roger Federer. Nadal holds the record for maist consecutive titles at a particular tournament efter winning his eighth straight Monte-Carlo Masters in 2012. He haes won at least ane Masters 1000 and ane ATP 500 series tournament for 10 consecutive years.
- The Simmer Olympics open (ceremony picturt) in Rio de Janeiro, Brazil.
- A firefichter is killed, but aw 300 passengers an crew escape, efter an Emirates Boeing 777 crash-launds an catches fire at Dubai Internaitional Airport.
- Fluidin in Assam, Indie, kills 28 fowk, affects 1.6 million ithers an submerges Kaziranga Naitional Pairk, a Warld Heritage Steid.
- In gowf, Jimmy Walker wins the PGA Championship.
- American skydiver Luke Aikins performs a 25,000-foot (7,600 m) free faw frae an aircraft an launds safely on a grund net.