Ben Lomond (Scots Gaelic: Beinn Laomainn) is a muntain in the Scots Hielands, at its summit it haes a heich o 974 metre (3,196 ft) abuin sea level. The muntain is locatit on the east bank o Loch Lomond within the Loch Lomond an The Trossachs Naitional Pairk. It is the soothmaist o the Munros.
Ben Lomond appears tae hae a conical shape whan luiked at frae the Arrochar Alps nearby but it haes a craggy corrie heich up on its northren side. The muntain comprises twa parallel sooth-sootheastren ridges: the Sròn Aonaich ridge tae the east an the Ptarmigan ridge tae the wast. At the north o the summit these ridges come thegither an meet at a 456 metre (1,496 ft) col wae Cruin a' Bheinn, a Graham. The summit is gressy an craggy an is merkit bi a triangulation pillar.
- The Unitit Nations estimates thit the warld population haes excedit aicht billion.
- Sindry Ruoushian missiles hit Poland in an attack meant fur Ukraine as pairt o the Roushian-Ukrainian War
- Rishi Sunak (picturt) succeeds Liz Truss as heid o the Conservative Party an Prime Meenister o the Unitit Kinrick.
- In Cheena, Xi Jinping is cried General Secretary o the Chinese Communist Party for a third term efter the conclusion o the 20t National Congress.
Frae a collection o Wikipedia's airticles:
- ...that Peter Capaldi an Lewis Capaldi is distant cousins?
- ...that Aspies For Freedom teuk the date fur Autistic Pride Day fae thair yungest memmer's birthday?
- ...that Annie Wallace wis the first transgender body tae play a reglar transgender chairacter in British saip opera history?
- ...that OpenBSD haed ae daemon heid as a mascot?