Robert Burns (25 Januar 1759 in Allowa, Ayrshire – 21 Julie 1796 in Dumfries), cawed Robbie or Rabbie Burns an aw, is the naitional poet o Scotland. He wrate in Scots, wi whiles some Inglis influence. He is widely kent as the Naitional Makar o Scotland, an his wark is celebrate aw ower the warld. Athort the warld he is the best kent o the mony makars that haes wrocht in the Scots leid, tho he forby screived mony poems in Inglis an in a kynd o licht Scots that can be eithly read by fowk nae sae acquaint wi Scots, within an furth o Scotland. Burns is aften regairdit as a pioneer o the Romantic Muivment, an efter his daith he became a seembol an important springheid o inspiration tae the foonders o baith Leiberalism an Socialism. He haes become a cultural icon o Scotland an aw, baith in Scotland itsel an amang Scots that haes flittit tae fremmit airts.
- Frank-Walter Steinmeier (pictured) is electit Preses o Germany.
- Mohamed Abdullahi Mohamed is electit Preses o Somalie.
- In association fitbaa, the Africae Cup o Naitions concludes wi Cameroon defeatin Egyp in the final.
- Protests in Romanie grow ower the Romanie govrenment's proposals tae decriminalise certain corruption cases.
- In American fitbaa, the New England Patriots defeat the Atlanta Falcons tae win Super Bowl LI, the first tae gang intae owertime.