Judaism is ane o the first recordit monotheistic religious faiths an ane o the auldest releegious tradeetions that's aye follaed the day. The vailyies an history o the Jewish fowk is a muckle pairt o the foonds o ither Abrahamic releegions lik Christianity, Islam, Samaritanism an the Bahá'í Faith. Thar ar 14.5 and 17.4 million Jewish fowk atouer the Yird the nou.
The Jewish fowk, kent as the Jews (Ebreu: יְהוּדִים Yehudim [jɛhuːdiːm]) forby, are a naition an ethnoreleegious group wi its springheid in the Israelites or Ebreus o the Auncient Near East. The Jewish ethnicity, naitionality, an releegion is strangly interrelatit, as Judaism is the traditional faith o the Jewish naition. Converts tae Judaism, whase status as Jews athin the Jewish ethnos is equal tae thaim born intae it, haes been absorbed intae the Jewish fowk ootthrou the millennia.
- ↑ 14.3 million (core Jewish population) to 17.4 million (including non-Jews who have a Jewish parent), according to:
- DellaPergola, Sergio (2015). World Jewish Population, 2015 (Report). Berman Jewish DataBank. Retrieved 4 Mey 2016.
- "Worldwide Jewry numbers 14 million". Ynet. Retrieved 21 October 2013.
- "Jewish Population". Judaism101. Retrieved 20 September 2013.
- Daniel J. Elazar. "How Strong is Orthodox Judaism – Really? The Demographics of Jewish Religious Identification". Jerusalem Center for Public Affairs. Retrieved 20 September 2013.
- "The Global Religious Landscape – Jews". Pew Research Center. 18 December 2012. Retrieved 31 October 2013.
- ↑  "The Jewish Problem: How To Solve It," U.S. Supreme Court Justice Louis D. Brandeis, "Jews are a distinctive nationality of which every Jew, whatever his country, his station or shade of belief, is necessarily a member" (April 25, 1915), University of Louisville Louis D. Brandeis School of Law, Retrieved on June 15, 2009
- ↑  Palmer, Henry, A History of the Jewish Nation (1875), D. Lothrop & Co., Retrieved on June 15, 2009
- ↑  "The Collected Papers of Albert Einstein, Vol. 7: Berlin Years," U.S. Supreme Court Justice Louis D. Brandeis, "The Jewish Nation is a living fact" (June 21, 1921), Princeton University Press, Retrieved on June 15, 2009
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Judaism.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|