Computer science (abbreviatit CS or CompSci) is the scienteefic an practical approach tae computation an its applications. It is the systematic stiddy o the feasibility, structur, expression, an mechanization o the methodical proceedurs (or algorithms) that underlie the acquisition, representacioun, procesin, storage, communicaition o, an access tae information, whethir such information is encodit as bits in a computer memory or transcribit in genes an protein structurs in a biological cell. An alternate, mair succinct definition o computer science is the study o automatin algorithmic processes that scale. A computer scientist specializes in the theorie a computation an the design o computational systems.
Its subfields can be dividit intae a varietie o theoretical an practical disciplines. Some fields, such as computational complexitie theorie (which exploires the fundamental properties o computational an intractable problams), are hielie abstract, while fields such as computer graphics emphasize real-world visual applications. Still other fields focus on the challenges in implementin computation. Fer example, programming leid theorie considers various approaches tae the description o computation, while the stiddy o computer programmin itsel investigates various aspects o the use o programmin leid an complex systems. Human–computer interaction considers the challenges in makkin computers an computations usefull, uisable, an universally accessible tae humans.
Areas relatit tae computer scienceEedit
- Knuth, Donald E. (1996). Selected Papers on Computer Science. CSLI Publications, Cambridge University Press.
- Collier, Bruce (1990). The little engine that could've: The calculating machines of Charles Babbage. Garland Publishing Inc. ISBN 978-0-8240-0043-1.
- Cohen, Bernard (2000). Howard Aiken, Portrait of a computer pioneer. The MIT press. ISBN 978-0-262-53179-5.
- Tedre, Matti (2014). The Science of Computing: Shaping a Discipline. CRC Press, Taylor & Francis.
- Randell, Brian (1973). The origins of Digital computers, Selected Papers. Springer-Verlag. ISBN 978-3-540-06169-4.
- Peter J. Denning. Is computer science science?, Communications of the ACM, April 2005.
|Wikibooks haes a beuk on the topic o Informatics Practices for Class XI (CBSE)|
- Computer science at Curlie
- Scholarly Societies in Computer Science
- What is Computer Science?
- Best Papers Awards in Computer Science since 1996
- Photographs of computer scientists
- Association for Computing Machinery
- IEEE Computer Society
- Informatics Europe
- AAAS Computer Science
- Computer Science—Stack Exchange: a community-run question-and-answer site for computer science
- What is computer science
- Is computer science science?
- Computer Science (Software) Must be Considered as an Independent Discipline.