Oregon is a state in the Pacific Northwast region o the Unitit States. The aerie wis inhabited by mony indigenous tribes afore the arrival o traders, splorers an settlers. The Oregon Territory wis created in 1848 efter American settlement began in earnest in the 1840s. Oregon became a state (33rd) on February 14, 1859. Oregon is locatit on the Pacific coast atween Washington til the noorth, California til the sooth, Nevada on the sooth-east an Idaho til the east. The Columbia an Snake rivers delineate hantle o Oregon's noorthren and eastlin mairchs respectively. Salem is the state's thrid maist populous ceety an the state caipital, wi Portland the maist populous. Portland is currently the 30t mucklemaist U.S. ceety wi a population o 575,930 (2008 estimate) an a metro population o 2,175,133 (2007 estimate), 23rd maist muckle U.S. metro aerie.
|State o Oregon|
|Nickname(s): Beaver State|
|Motto(s): Alis volat propriis|
(Scots: She flies wi her awn weengs)
|State sang(s): "Oregon, My Oregon"|
|Offeecial leid||De jure: none|
De facto: Inglis
|Lairgest metro||Portland metropolitan aurie|
|• Tot||98,381 sq mi |
|• Width||400 miles (640 km)|
|• Lenth||360 miles (580 km)|
|• % watter||2.4|
|• Latitude||42° N to 46° 18′ N|
|• Longitude||116° 28′ W to 124° 38′ W|
|• Tot||4,093,465 (2016 est.)|
|• Density||39.9/sq mi (15.0/km2)|
|• Median hoosehauld income||$60,834 (17th)|
|• Heichest pynt||Moont Hood|
11,249 ft (3,428.8 m)
|• Mean||3,300 ft (1,000 m)|
|• Lawest pynt||Paceefic Ocean|
|Afore statehuid||Oregon Territory|
|Admission to Union||Februar 14, 1859 (33rd)|
|Govrenor||Kate Brown (D)|
|Secretar o State||Dennis Richardson (R)|
|• Upper hoose||State Senate|
|• Lawer hoose||Hoose o Representatives|
|U.S. Senators||Ron Wyden (D)|
Jeff Merkley (D)
|U.S. Hoose delegation||4 Democrats, 1 Republican (leet)|
|• maist o state||Pacific: UTC −8/−7|
|• maist o Malheur Coonty||Mountain: UTC −7/−6|
- Hall, Calvin (January 30, 2007). "English as Oregon's official language? It could happen". The Oregon Daily Emerald. Retrieved May 8, 2007.
- "Table 1. Annual Estimates of the Resident Population for the United States, Regions, States, and Puerto Rico: April 1, 2010 to July 1, 2016" (xls). U.S. Census Bureau. December 26, 2016. Retrieved December 26, 2016.
- "Median Annual Household Income". The Henry J. Kaiser Foundation. Retrieved December 9, 2016.
- "Mount Hood Highest Point". NGS data sheet. U.S. National Geodetic Survey. Retrieved October 24, 2011.
- "Elevations and Distances in the United States". United States Geological Survey. 2001. Archived frae the oreeginal on October 15, 2011. Retrieved October 24, 2011.
- Elevation adjusted to North American Vertical Datum of 1988.