|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 29t o August is the 241st day o the year (242nt in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 124 days bidin.
- 708 - Copper coins are mintit for the first time in Japan.
- 1009 - Mainz Cathedral is destroyed bi fire on the day o its inauguration.
- 1261 - Pape Urban IV is electit.
- 1484 - Pape Innocent VIII is electit Pape.
- 1728 - Nuuk, caipital o Greenland, is foondit.
- 1741 - A volcanic eruption on Oshima Island, Japan, causes tsunamis in the Sea o Japan, which kill 1,600 fowk.
- 1756 - Frederick the Great attacks Saxony at the stairt o the Seiven Years' War.
- 1782 - The ship HMS Royal George sinks while anchored in the Solent, aff the Sooth coast o Ingland, killin 800 tae 950 fowk.
- 1825 - Portugal recognises Brazil's unthirldom.
- 1831 - Michael Faraday discovers electromagnetic induction.
- 1842 - The Treaty o Nanking ends the first o the Opium Wars.
- 1907 - The Quebec Brig ower the Saunt Lawrence River collapses.
- 1914 - Warld War I: New Zealand troops land in then-German Samoa.
- 1930 - The last-remainin residents o St. Kilda, Scotland are voluntarily evacuatit tae the mainland.
- 1941 - Warld War II: Tallinn, Estonie, is occupied bi Germany.
- 1944 - Warld War II: Slovak troops rise against their Nazi rulers.
- 1949 - The Soviet Union tests its first atomic bomb in Semipalatinsk, Kazakhstan.
- 1950 - Korean War: Breetish troops arrive in Korea.
- 1965 - The Gemini V spacecraft returns tae the Yird.
- 1996 - A Vnukovo Airlines Tupolev Tu-154 crashes intae a muntain in Svalbard, killin 141 fowk.
- 1999 - East Timor votes for unthirldom frae Indonesie.
- 2003 - A car bomb attack in Najaf, Iraq, kills ower 100 fowk.
- 2004 - The 2004 Simmer Olympics in Athens end.
- 2005 - Hurricane Katrina hits the Unitit States coast o the Gulf o Mexico (Louisiana, Mississippi an Alabama) an in particular New Orleans, killin ower 1,000 fowk.
- 2008 - John McCain, US candidate for Preses, nominates Sarah Palin as his runnin mate.
- 2012 - The Simmer Paralympics in Lunnon stairt.
- 2017 - North Korea fires a ballistic missile ower the Japanese isle o Hokkaido.
- 2017 - Kezia Dugdale propales her demission as leader o the Scots Labour Pairty.
- 2018 - Alex Salmond, umwhile First Meenister o Scotland, propales his demission as a member o the Scots Naitional Pairty, ower the emergence o sexual harrassment allegations.
- 2019 - Ruth Davidson demits as leader o the Scots Conservative Pairty.
- 1619 - Jean Baptiste Colbert, French politeecian (d. 1683).
- 1632 - John Locke, Inglis filosofer (d. 1704).
- 1728 - Princess Maria Anna Sophia o Saxony (d. 1797).
- 1749 - Gilbert Blane, Scots medicinar (d. 1834).
- 1780 - Jean-Auguste-Dominique Ingres, French penter (d. 1867).
- 1862 - Andrew Fisher, Scots-born 5t Prime Meenister o Australie (d. 1928).
- 1862 - Maurice Maeterlinck, Belgian screiver (d. 1949).
- 1871 - Albert François Lebrun, Preses o Fraunce (d. 1950).
- 1913 - Jan Ekier, Pols pianist an componer (d. 2014).
- 1915 - Ingrid Bergman, Swadish actress (d. 1982).
- 1923 - Richard Attenborough, Inglis actor an director (d. 2014).
- 1936 - John McCain, American politeecian (d. 2018).
- 1940 - James Brady, White House Press Secretar (d. 2014).
- 1943 - Arthur B. McDonald, Canadian astropheesicist.
- 1946 - Bob Beamon, American athlete
- 1946 - Demetris Christofias, 6t Preses o Cyprus (d. 2019).
- 1947 - James Hunt, Inglis racin driver (d. 1993).
- 1947 - Temple Grandin, American zoologist an professor.
- 1958 - Michael Jackson, American sangster-sangwriter, producer, dancer an actor (d. 2009).
- 1959 - Eddi Reader, Scots sangster.
- 1963 - Steve Clarke, Scots fitbawer an manager.
- 1967 - Neil Gorsuch, American judge.
- 1975 - Grant Murray, Scots fitbawer
- 1986 - Lea Michele, American actress an sangster.
- 1993 - Liam Payne, Inglis sanger-sangwriter (One Direction)
- 1799 - Pape Pius VI (b. 1717)
- 1877 - Brigham Young, American religious leader (b. 1801)
- 1892 - William Forbes Skene, Scots historian an antiquary (b. 1809)
- 1904 - Murad V, Ottoman Sultan (b. 1840)
- 1975 - Eamon de Valera, Preses o Ireland (b. 1882)
- 1982 - Ingrid Bergman, Swadish actress (b. 1915)
- 2015 - Graham Leggat, Scots fitbawer (b. 1934)
- 2016 - Gene Wilder, American actor (b. 1933)
- 2018 - James Mirrlees, Scots economist (b. 1936)
- 2019 - Guy Innes-Ker, 10t Duke o Roxburghe (b. 1954)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 29 August.|