|Centuries:||19t century – 20t century – 21st century|
|Decades:||1910s 1920s 1930s – 1940s – 1950s 1960s 1970s|
|Years:||1938 1939 1940 – 1941 – 1942 1943 1944|
- December 7 (December 8 – 3:18 a.m., Japan Staundart Time) – WWII:
- Attack on Pearl Harbor: Aircraft fleein frae Imperial Japanese Navy carriers launch a surprise attack on the Unitit States fleet at Pearl Harbor in Hawaii, thus drawin the Unitit States intae Warld War II. The attack begins at 7:48 a.m. Hawaiian Staundart Time an is annoonced on radio stations in the U.S. at aboot 11:26 p.m. PST (19.26 GMT).
- The Japanese declaration o war on the Unitit States an the Breetish Empire is published in Japanese evening newspapers but nae formally delivered tae the U.S. till the follaein day. Canadae declares war on Japan.
- December 8 WWII: Preses o the Unitit States Franklin D. Roosevelt delivers his "Infamy Speech" tae a Jynt session o the Unitit States Congress at 12:30 p.m. EST (17.30 GMT). Transmittit live ower aw fower major naitional networks it attracts the lairgest audience ever for an American radio broadcast, ower 81% o hames. Within an oor, Congress agrees tae the Preses' request for a Unitit States declaration o war upon Japan an he signs it at 4:10 p.m.
See awso Eedit
- Brown, Robert J. (1998). Manipulating the Ether: the Power of Broadcast Radio in Thirties America. Jefferson, NC: McFarland & Co. pp. 117–120. ISBN 0-7864-2066-9.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 1941.|