|Julie||Days in August||September|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 15t o August is the 227t day o the year (228t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 138 days bidin.
- 1057 - Macbeth, Keeng o Scotland is kilt in battle.
- 1248 - The foondation stane o Cologne Cathedral is laid.
- 1483 - Sistine Chapel consecratit bi Pape Sixtus IV.
- 1519 - Panama Ceety is foondit.
- 1537 - Asuncion, current caipital o Paraguay, is foondit.
- 1540 - The ceety o Arequipa in present-day Peru is foondit.
- 1824 - Freed African slaves foond Liberie.
- 1869 - Japan's Meiji govrenment creates 7 new ministries.
- 1914 - Openin o the Panama Canal.
- 1945 - Warld War II: Surrender o Japan tae the Allies.
- 1945 - Warld War II: The Allies liberate Korea frae Japan.
- 1947 - Indie acomes independent o the Unitit Kinrick.
- 1948 - The Republic o Korea is creatit.
- 1950 - Assam, in northeastren Indie, is strack bi a major yirdquauk.
- 1960 - The Republic o the Congo acomes independent o Fraunce.
- 1963 - Henry John Burnett acomes the last person tae be hanged in Scotland.
- 1969 - Stairt o the Woodstock muisic festival in the state o New York.
- 1971 - Bahrain declares unthirldom.
- 1975 - Assassination o Sheikh Mujibur Rahman, leader o Bangladesh.
- 1989 - F. W. de Klerk acomes State Preses o Sooth Africae.
- 1998 - The Real IRA carries oot the Omagh bombin in Northren Ireland, killin 29 fowk.
- 2007 - A yirdquauk in Peru kills ower 400 fowk.
- 2008 - Fernando Lugo acomes Preses o Paraguay.
- 2013 - Horacio Cartes acomes Preses o Paraguay.
- 2013 - The discovery o a previously-unkent mammal species in Sooth Americae is propaled - the Olinguito.
- 2015 - Kezia Dugdale acomes leader o the Scots Labour Pairty.
- 2018 - A bomb attack on an education centre in Kabul, Afghanistan, kills 34 fowk; on the semme day, an attack in the kintra's Baghlan province kills 9 polismen an 35 sodgers.
- 1575 - Diego, Prince o Asturies (d. 1582)
- 1736 - Alexander Runciman, Scots penter (d. 1785)
- 1769 - Napoleon, Emperor o Fraunce (d. 1821)
- 1771 - Walter Scott, Scots author (d. 1832)
- 1856 - Keir Hardie, Scots poleetical activist (d. 1915)
- 1872 - Sri Aurobindo, Indie filosofer an guru (d. 1950)
- 1873 - Jack White, Scots gowfer (d. 1949)
- 1892 - Louis de Broglie, French pheesicist (d. 1987)
- 1896 - Gerty Cori, Czech-American biochemist (d. 1957)
- 1925 - Aldo Ciccolini, Italian-French pianist (d. 2015)
- 1925 - Mike Connors, American actor (d. 2017)
- 1931 - Richard F. Heck, American chemist (d. 2015)
- 1950 - Anne, Princess Ryal
- 1954 - Stieg Larsson, Swadish writer (d. 2004)
- 1968 - Debra Messing, American actress
- 1972 - Ben Affleck, American actor an director
- 1975 - Yoshikatsu Kawaguchi, Japanese fitbawer
- 1976 - Abiy Ahmed, Ethiopie politeecian, Prime meenister o Ethiopie
- 1990 - Jennifer Lawrence, American actress
- 1057 - Macbeth, Keeng o Scotland
- 1118 - Alexios I Komnenos, Byzantine Emperor (b. 1048)
- 1621 - John Barclay, Scots writer, satirist an poet (b. 1582)
- 1900 - John Anderson, Scots zoologist (b. 1833)
- 1907 - John Kerr, Scots pheesicist (b. 1824)
- 1935 - Paul Signac, French penter (b. 1863)
- 1936 - Grazia Deledda, Italian writer (b. 1871)
- 1962 - Bob McIntyre, Scots motorcycle racer (b. 1928)
- 1963 - Henry John Burnett, last person tae be hanged in Scotland (b. 1942)
- 1967 - René Magritte, Belgian airtist (b. 1898)
- 1975 - Sheikh Mujibur Rahman, Bangladeshi statesman (b. 1920)
- 2014 - Jan Ekier, Pols pianist an componer (b. 1913)
- 2015 - Julian Bond, American social activist (b. 1940)
- Independence Day (Indie)
- Naitional Day (Liechtenstein, Republic o the Congo, Sooth Korea)
- Ferragosto (Italy)
- Assumption (Roman Catholic Kirk)
- Mither's Day (Costa Rica)
- Airmed Forces Day (Poland)
- Constitution Day (Equatorial Guinea)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 15 August.|
|This day-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|