|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 5t o Julie is the 186t day o the year (187t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 179 days ti come.
- 1295 - Scotland's Auld Alliance wi Fraunce is creatit.
- 1811 - Venezuela declares unthirldom frae Spain.
- 1814 - Unitit States troops defeat the Breetish in the Battle o Chippewa.
- 1830 - French troops conquer Algiers.
- 1884 - Germany taks control o Togo an Cameroon.
- 1922 - The Nansen passport for emigrants an stateless fowk is introduced.
- 1943 - Warld War II: An Allied invasion fleet sets sail for Sicily.
- 1945 - The liberation o the Philippines is declared.
- 1946 - The Bikini is introduced in Fraunce.
- 1948 - The Unitit Kinrick's Naitional Heal Service is foondit.
- 1962 - Algerie becomes independent o Fraunce.
- 1970 - Air Canada Flicht 621 crashes naur Toronto, killin 108 fowk.
- 1971 - The Unitit States lowers the votin age frae 21 tae 18.
- 1975 - Cape Verde is granted unthirldom frae Portugal.
- 1975 - Arthur Ashe becomes the first black man tae win a singles title at the Wimbledon Championships.
- 1977 - A militar coup removes Zulfikar Ali Bhutto frae pouer in Pakistan.
- 1991 - Nelson Mandela becomes Preses o the African Naitional Congress.
- 1995 - Armenie adopts its constitution.
- 1996 - Dolly the Sheep, the first cloned mammal, is born in Scotland.
- 2002 - A bomb attack in Larbaa, Algerie, kills 50 fowk.
- 2009 - Roger Federer wins his record-breakin 15th men's singles teetle at the Wimbledon Championships, defeatin Andy Roddick in 5 sets.
- 2009 - A lairge Anglo-Saxon hoard is discovered in Staffordshire, Ingland.
- 2012 - The Shard, the Unitit Kinrick's tallest biggin, is inauguratit in Lunnon.
- 2015 - The Forth Brig becomes a Warld Heritage Steid.
- 2015 - The Unitit States defeat Japan 5-2 tae win the FIFA Weemen's Warld Cup in Canadae.
- 2016 - The American Juno space probe enters intae orbit aroond Jupiter.
- 2020 - COVID-19 pandemic: Indie owertaks Roushie as the kintra wi the thrid-maist recordit cases o COVID-19.
- 1321 - Joan o the Touer, Inglis-born Queen Consort o Scots (d. 1362)
- 1801 - David Farragut, American naval officer (d. 1870)
- 1802 - Pavel Nakhimov, Roushie admiral (d. 1855)
- 1810 - P. T. Barnum, American business magnate, circus presenter and politician (d. 1891)
- 1820 - William John Macquorn Rankine, Scots pheesicist, mathemateecian an ingineer (d. 1872)
- 1853 - Cecil Rhodes, Breetish-born Sooth African businessman, minin magnate, an politeecian (d. 1902)
- 1856 - Ion Keith-Falconer, Scots meesionar an Arabic scholart (d. 1887)
- 1857 - Clara Zetkin, German communist politeecian an advocate o weemen's richts (d. 1933)
- 1864 - Robert Muir, Scots medicinar an pathologist (d. 1959)
- 1886 - Willem Drees, Prime meenister o the Netherlands (d. 1988)
- 1889 - Jean Cocteau, French writer, director an penter (d. 1963)
- 1891 - John Howard Northrop, American biochemist (d. 1987)
- 1898 - Lawrence Ogilvie, Scots plant pathologist (d. 1980)
- 1904 - Ernst Mayr, German-born American evolutionary biologist (d. 2005)
- 1911 - Georges Pompidou, Preses o Fraunce (d. 1974)
- 1926 - Salvador Jorge Blanco, Preses o the Dominican Republic (d. 2010)
- 1928 - Pierre Mauroy, Prime meenister o Fraunce (d. 2013)
- 1932 - Gyula Horn, Prime meenister o Hungary (d. 2013)
- 1935 - Michael Wenning, Sooth African-born American Presbyterian meenister (d. 2011)
- 1936 - James Mirrlees, Scots economist (d. 2018)
- 1946 - Gerard 't Hooft, Dutch pheesicist
- 1956 - Horacio Cartes, umwhile Preses o Paraguay
- 1958 - Veronica Guerin, Erse jurnalist (d. 1996)
- 1958 - Avigdor Lieberman, Israeli politeecian
- 1960 - Gary Gillespie, Scots fitbawer
- 1963 - Edie Falco, American actress
- 1966 - Gianfranco Zola, Italian fitbawer an manager
- 1969 - Michael O'Neill, Northren Ireland fitbaw manager
- 1971 - Derek McInnes, Scots fitbawer an manager
- 1975 - Hernán Crespo, Argentine fitbawer
- 1979 - Amélie Mauresmo, French tennis player
- 1979 - Stiliyan Petrov, Bulgarie fitbawer
- 1982 - Philippe Gilbert, Belgian cyclist
- 1985 - Megan Rapinoe, American fitbawer
- 1989 - Dejan Lovren, Croatie fitbawer
- 1996 - Dolly the sheep, first cloned mammal (d. 2003)
- 1826 - Stamford Raffles, foonder o Singapore (b. 1781)
- 1927 - Albrecht Kossel, German medicinar (b. 1853)
- 1966 - George de Hevesy, Hungarian chemist (b. 1885)
- 1969 - Walter Gropius, German airchitect (b. 1883)
- 1975 - Otto Skorzeny, Austrick SS afficer (b. 1908)
- 1987 - Bobby Ancell, Scots fitbawer (b. 1911)
- 2015 - Princess Dorothea o Bavarie (b. 1920)
- 2015 - Yoichiro Nambu, Japanese-American pheesicist (b. 1921)
- 2017 - John McKenzie, Scots fitbawer (b. 1925)
- Independence Day (Algerie, Cape Verde, Venezuela)
- Constitution Day (Armenie)
- Tynwald Day (Isle o Man)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 5 July.|