|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 7t o Julie is the 188t day o the year (189t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 177 days ti come.
- 1575 - Raid o the Redeswine: Last major battle atween Scotland an Ingland.
- 1846 - Californie is annexed bi the Unitit States.
- 1865 - Conspirators in the murther o Abraham Lincoln are executit.
- 1898 - Hawaii becomes a Unitit States territory.
- 1928 - Commercially-sliced breid is first sauld in Chillicothe, Missouri.
- 1937 - The Seicont Sino-Japanese War begins.
- 1941 - Warld War II: Unitit States forces land in Iceland.
- 1944 - Warld War II: Unitit States forces cairy oot an air raid ower Leipzig.
- 1956 - The Himalayan peak o Gasherbrum II is climbed for the first time.
- 1958 - US Preses Dwight D. Eisenhower signs the Alaska Statehood Act.
- 1974 - Wast Germany defeats the Netherlands 2-1 tae win the FIFA Warld Cup on hame soil.
- 1978 - The Solomon Islands gain unthirldom frae the Unitit Kinrick.
- 1985 - Tennis: Boris Becker, aged 17, wins his first title at the Wimbledon Championships.
- 2005 - 7 Julie 2005 Lunnon bombins: Coordinatit attacks on the tube an on a bus in Lunnon kill 52 fowk.
- 2007 - Live Yird concerts tak place warldwide.
- 2009 - A public funeral for pop starn Michael Jackson taks place in Los Angeles, Californie.
- 2013 - Tennis: Andy Murray wins his first Wimbledon singles title, defeatin Novak Djokovic in three sets.
- 2017 - A treaty on the prohibition o nuclear wappens is votit for bi 124 oot o 193 naitions.
- 2020 - COVID-19 pandemic: A renewed ootbrak o COVID-19 in Melbourne results in the mairch atween the states o New Sooth Wales an Victoria bein shut.
- 2020 - COVID-19 pandemic: Brazilian Preses Jair Bolsonaro tests positive for COVID-19; he haed been hivily creeticised for his response tae the virus.
- 1843 - Camillo Golgi, Italian medicinar (d. 1926)
- 1860 - Gustav Mahler, Austrick componer (d. 1911)
- 1860 - John Sinclair, 1st Baron Pentland, Scots politeecian (d. 1925)
- 1882 - Yanka Kupala, Belaroushie writer (d. 1942)
- 1899 - George Cukor, American film director (d. 1983)
- 1901 - Vittorio De Sica, Italian director an actor (d. 1974)
- 1907 - Robert A. Heinlein, American writer (d. 1988)
- 1919 - Jon Pertwee, Inglis actor (d. 1996)
- 1930 - Hamish MacInnes, Scots muntaneer
- 1934 - Charlie Dickson, Scots fitbawer (d. 2013)
- 1940 - Ringo Starr, Inglis drummer (The Beatles)
- 1941 - Michael Howard, Welsh politeecian
- 1945 - Michael Ancram, Scots politeecian
- 1947 - Gyanendra, last King o Nepal
- 1949 - Shelley Duvall, American actress
- 1963 - Alister Jack, Scots politeecian
- 1963 - Vonda Shepard, American actress
- 1965 - Jeremy Kyle, Inglis telly an radio presenter
- 1967 - Calum Murray, Scots fitbaw referee
- 1968 - Jorja Fox, American actress
- 1974 - Jennifer Jones, Canadian curler
- 1975 - Richard Arkless, Scots politeecian
- 1976 - Hamish Linklater, American actor
- 1991 - James Forrest, Scots fitbawer
- 1307 - Edward I o Ingland (b. 1239)
- 1537 - Madeleine o Valois, French-born Queen Consort o Scots (b. 1520)
- 1572 - Sigismund II Augustus, King o Poland an Grand Duke o Lithuanie (b. 1520)
- 1901 - Johanna Spyri, Swiss writer (b. 1827)
- 1930 - Arthur Conan Doyle, Scots writer (b. 1859)
- 1965 - Moshe Sharett, Prime meenister o Israel (b. 1894)
- 1967 - Vivien Leigh, Inglis actress (b. 1913)
- 1976 - Gustav Heinemann, Preses o West Germany (b. 1899)
- 2006 - Syd Barrett, Inglis muisicker (b. 1946)
- 2014 - Eduard Shevardnadze, Preses o Georgie (b. 1928)
- 2014 - Alfredo Di Stefano, Argentine-Spainyie fitbawer (b. 1926)
- Independence Day (Solomon Islands)
- Tanabata Matsuri (Japan)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 7 July.|