|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 6t o Julie is the 187t day o the year (188t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 178 days ti come.
- 1253 - Mindaugas acomes the first Keeng o Lithuanie.
- 1483 - Richard III o Ingland is crouned.
- 1535 - Thomas More is executit on the orders o Keeng Henry VIII o Ingland.
- 1553 - Edward VI o Ingland dees agit 15, stairtin a brief succession creesis.
- 1560 - The Treaty o Edinburgh is signed between Scotland an Ingland.
- 1808 - Joseph Bonaparte is proclaimed Keeng o Spain.
- 1854 - The US Republican Pairty meets for the first time.
- 1885 - Louis Pasteur tests the rabies vaccine.
- 1942 - Anne Frank an her faimily go intae hidin in the secret annex in Amsterdam.
- 1944 - A circus fire in Hartford, Connecticut, kills 168 fowk.
- 1950 - The Oder-Neisse Line is determined as the border atween East Germany an Poland.
- 1957 - Althea Gibson acomes the first black woman tae win a Wimbledon Championships singles tennis teetle.
- 1957 - Paul McCartney an John Lennon meet for the first time.
- 1964 - Malawi is granted unthirldom by the Unitit Kinrick.
- 1966 - Malawi became a republic.
- 1967 - Biafra declares unthirldom frae Nigerie.
- 1967 - A train crash near Magdeburg in then-East Germany kills 94 fowk.
- 1975 - The Comoros are granted unthirldom by Fraunce.
- 1988 - Piper Alpha disaster in the North Sea: The Piper Alpha ile rig burns off the east coast o Scotland, killin 167 ile wirkers.
- 1998 - Viktor Orban acomes Prime meenister o Hungary for the first time, succeedin Gyula Horn.
- 2000 - Germany gets the richt tae host the 2006 FIFA Warld Cup.
- 2003 - Roger Federer wins his first singles teetle at the Wimbledon Championships.
- 2004 - A memorial funtain tae Diana, Princess o Wales is unveiled in Hyde Pairk, Lunnon.
- 2004 - Austrick preses Thomas Klestil dees twa days afore the scheduled end o his term in affice.
- 2005 - The 2012 Simmer Olympics are given tae Lunnon.
- 2005 - The G8 summit stairts at Gleneagles Hottle in Scotland.
- 2006 - The Nathu La mairch crossin atween the Fowkrepublic o Cheenae an Indie opens for the first time in 44 years.
- 2008 - Rafael Nadal wins the men's singles title at the Wimbledon Championships, endin Roger Federer's run o five consecutive teetles there.
- 2011 - Pyeongchang, Sooth Korea, gets the richt tae host the 2018 Winter Olympics.
- 2013 - A 73-car ile train derails in Lac Megantic, Quebec, Canadae, an splodes intae flames, killin at least 47 fowk an destroyin much o the toun centre.
- 2017 - The European Union an Japan sign a new trade deal.
- 2018 - Perpetrators o the 1995 Tokyo Sarin gas attack are executit.
- 1766 - Alexander Wilson, Scots-American poet, ornithologist, naituralist an illustrator (d. 1813)
- 1781 - Stamford Raffles, founder o Singapore (d. 1826)
- 1796 - Nicholas I o Roushie (d. 1855)
- 1796 - Robert Wight, Scots surgeon an botanist (d. 1872)
- 1818 - Adolf Anderssen, German chess player (d. 1879)
- 1832 - Emperor Maximilian I o Mexico (d. 1867)
- 1859 - Verner von Heidenstam, Swadish novelist (d. 1940)
- 1887 - Marc Chagall, Roushie-born penter (d. 1985)
- 1907 - Frida Kahlo, Mexican penter (d. 1954)
- 1921 - Nancy Reagan, First Lady o the Unitit States (d. 2016)
- 1922 - William Schallert, American actor (d. 2016)
- 1923 - Wojciech Jaruzelski, Preses o Poland (d. 2014)
- 1927 - Janet Leigh, American actress (d. 2004)
- 1935 - Tenzin Gyatso, 14t Dalai Lama
- 1940 - Nursultan Nazarbayev, umwhile Preses o Kazakhstan
- 1945 - Della Purves, Scots botanical airtist (d. 2008)
- 1946 - George W. Bush, 43rd Preses o the Unitit States
- 1946 - Sylvester Stallone, American actor
- 1951 - Geoffrey Rush, Australie actor
- 1952 - Hilary Mantel, Inglis writer
- 1975 - 50 Cent, American rapper
- 1977 - Max Mirnyi, Belaroushie tennis player
- 1979 - Kevin Hart, American actor, comedian, writer an producer
- 1980 - Kenny Deuchar, Scots fitbawer
- 1980 - Pau Gasol, Spaingie basketbaw player
- 1987 - Kate Nash, Inglis sangster
- 1189 - Henry II o Ingland (b. 1133)
- 1249 - Alexander II o Scotland (b. 1198)
- 1415 - Jan Hus, Bohemie Christian martyr (b. 1369)
- 1535 - Thomas More, Inglis filosofer an martyr (b. 1478)
- 1553 - Edward VI o Ingland (b. 1537)
- 1711 - James Douglas, 2nt Duke o Queensberry, Scots nobleman (b. 1662)
- 1762 - Peter III o Roushie (b. 1728)
- 1854 - Georg Ohm, German pheesicist (b. 1789)
- 1893 - Guy de Maupassant, French writer (b. 1850)
- 1921 - Alexander Bruce, 6t Laird Balfour o Burleigh, Scots politeecian an banker (b. 1849)
- 1932 - Kenneth Grahame, Scots writer (b. 1859)
- 1960 - Aneurin Bevan, Welsh politeecian (b. 1897)
- 1962 - William Faulkner, American writer (b. 1897)
- 1969 - Johnny Crum, Scots fitbawer (b. 1912)
- 1971 - Louis Armstrong, American muisicker (b. 1901)
- 2004 - Thomas Klestil, Preses o Austrick (b. 1932)
- 2005 - Claude Simon, French writer (b. 1913)
- 2019 - Cameron Boyce, American actor (b. 1999)
- 2020 - Ennio Morricone, Italian film score componer (b. 1928)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 6 July.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|