Preses o the Unitit States
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can. (Januar 2021)
The Preses o the Unitit States o Americae (POTUS) is the heid o state an heid o govrenment o the Unitit States. The preses leads the executive branch o the federal govrenment an is the commander-in-chief o the Unitit States Airmed Forces. The person in this poseetion is the kintra's leader o whilk haes the lairgest economy an the lairgest militar, wi command authority ower the lairgest active nuclear arsenal. The preses is afttimes describit as the maist pouerfu person in the warld.
|Preses o the|
Unitit States o Americae
since 20 Januar 2021
|Executive branch o the U.S. Govrenment|
Executive Office o the Preses
|Style||Mr. Preses/Madam Preses|
(diplomatic, ootside the U.S.)
Domestic Policy Cooncil
Naitional Economic Cooncil
Naitional Security Cooncil
|Residence||The White Hoose|
|Term length||Fower years|
|Constitutin instrument||Unitit States Constitution|
|Furmation||March 4, 1789|
|First haulder||George Washington|
Aprile 30, 1789
|Salary||$400,000 annually (2001-)|
|Wabsteid||The White Hoose|
Leet o Preses o the Unitit StatesEedit
- ↑ a b Died while Vice Preses.
- ↑ a b Resigned as Vice Preses.
- ↑ a b c d Died o naitral causes.
- ↑ Democrat on Whig ticket.
- ↑ Wisnae sworn intae office on the day he wis expeckit tae.
- ↑ a b c d e Died while Vice Preses, wisnae replaced.
- ↑ a b c d Assassinated.
- ↑ Democrat who ran on Union ticket with Republican Lincoln.
- ↑ Resigned.
- ↑ "How To Address The President; He Is Not Your Excellency Or Your Honor, But Mr. President". The New York Times. 2 August 1891.
- ↑ "USGS Correspondence Handbook - Chapter 4". Usgs.gov. 18 Julie 2007. Archived frae the original on 26 September 2012. Retrieved 15 November 2012.
- ↑ "Models of Address and Salutation". Ita.doc.gov. Archived frae the original on 25 December 2018. Retrieved 4 September 2010.
- ↑ HEADS OF STATE, HEADS OF GOVERNMENT, MINISTERS FOR FOREIGN AFFAIRS Archived 2013-10-19 at the Wayback Machine, Protocol and Liaison Service, Unitit Naitions. Retrieved on November 1, 2012.
- ↑ The White House Office of the Press Secretary (1 September 2010). "Remarks by President Obama, President Mubarak, His Majesty King Abdullah, Prime Minister Netanyahu and President Abbas Before Working Dinner". WhiteHouse.gov. Retrieved 19 Julie 2011.
- ↑ "Exchange of Letters". Permanent Observer Mission of Palestine to the United Nations. September 1978. Archived frae the original on 25 December 2018. Retrieved 19 Julie 2011.
- ↑ Safire, William, "On language: POTUS and FLOTUS," New York Times, October 12, 1997. Retrieved January 8, 2012.
- ↑ Noer, Michael; Perlroth, Nicole (11 November 2009). "The World's Most Powerful People". Forbes. Retrieved 4 September 2010.
- ↑ "The Most Powerful Man in the World is a Black Man – The Los Angeles Sentinel". Lasentinel.net. Retrieved 4 September 2010.
- ↑ "Who should be the world's most powerful person?". The Guardian. London. 3 Januar 2008.
- ↑ Jon Meacham (20 December 2008). "Meacham: The History of Power". Newsweek. Retrieved 4 September 2010.
- ↑ Fareed Zakaria (20 December 2008). "The NEWSWEEK 50: Barack Obama". Newsweek. Retrieved 4 September 2010.