|Juin||Days in Julie||August|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 14t o Julie is the 195t day o the year (196t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 170 days ti come.
- 1789 - Stormin o the Bastille - Stairt o the French Revolution.
- 1790 - The Festival o the Federation is held in Fraunce, mairkin a year syne the Stormin o the Bastille.
- 1798 - La Marseillaise acomes the naitional anthem o Fraunce.
- 1865 - Edward Whymper successfully climbs the Matterhorn in Swisserland.
- 1880 - This date is observed as the naitional day o Fraunce for the first time.
- 1958 - Iraq acomes a republic.
- 1965 - NASA's Mariner 4 flies bi Maurs.
- 1966 - Gwynfor Evans acomes the first Plaid Cymru (Pairty o Wales) politeecian tae be electit tae the UK Hoose o Commons.
- 1976 - Canadae abandons caipital punishment.
- 2002 - Attemptit assassination o Jacques Chirac in Paris.
- 2007 - The Gran Telescopio Canarias reflectin telescope on La Palma, Canary Islands, is opened.
- 2011 - Sooth Sudan acomes a member o the Unitit Naitions.
- 2015 - The New Horizons space probe flies by the dwarf planet Pluto.
- 2016 - 2016 Nice attack: A lorry is driven through a crowd celebratin Bastille Day on the Promenade des Anglais in Nice, Fraunce, killin 84 fowk.
- 2018 - Belgium achieve its best-ever FIFA Warld Cup finish, wi a third-place play-off 2-0 win ower Ingland, wha achieved thair aen jynt-seicont-best result in the toornament.
- 2018 - Tennis: Angelique Kerber acomes the first German syne Steffi Graf in 1996 tae win the weemen's singles teetle at the Wimbledon Championships.
- 2019 - Tennis: Novak Djokovic wins a five-set epic agin Roger Federer tae win his fift Wimbledon teetle.
- 2019 - Ingland wins the Men's Cricket Warld Cup for the first time, defeatin New Zealand in a close feenal.
- 1454 - Poliziano, Italian poet (d. 1494)
- 1573 - Bonaventure Hepburn, Scots linguist, lexicografer, philologist an biblical commenator (d. 1621)
- 1602 - Cardinal Mazarin, Italian-French politeecian (d. 1661)
- 1743 - Gavrila Derzhavin, Roushie poet (d. 1816)
- 1862 - Gustav Klimt, Austrick penter (d. 1918)
- 1887 - Joe Dodds, Scots fitbawer (d. 1965)
- 1912 - Woody Guthrie, American sangster-sangwriter an muisicker (d. 1967)
- 1913 - Gerald Ford, 38t Preses o the Unitit States (d. 2006)
- 1918 - Ingmar Bergman, Swadish film director (d. 2007)
- 1934 - Ian Crawford, Scots fitbawer (d. 2007)
- 1935 - Ei-ichi Negishi, Japanese chemist
- 1937 - Duncan MacKay, Scots fitbawer
- 1942 - Javier Solana, Spaingie politeecian
- 1957 - Arthur Albiston, Scots fitbawer
- 1960 - Jane Lynch, American actress
- 1963 - John Colquhoun, Scots fitbawer
- 1966 - Owen Coyle, Scots fitbaa manager
- 1971 - Howard Webb, Inglis fitbaa referee
- 1974 - David Mitchell, Inglis comedian, actor an presenter
- 1977 - Victoria, Croun Princess o Swaden
- 1983 - Igor Andreev, Roushie tennis player
- 1998 - Daniel Harvie, Scots fitbawer
- 1223 - Keeng Philip II o Fraunce (b. 1165)
- 1816 - Francisco de Miranda, Venezuelan revolutionary (b. 1750)
- 1881 - Billy the Kid, American outlaw (b. 1859)
- 1904 - Paul Kruger, Sooth African Boer politeecian (b. 1824)
- 1939 - Alphonse Mucha, Bohemie airtist (b. 1860)
- 1940 - William Maxwell, Scots fitbawer an cricketer (b. 1876)
- 1954 - Jacinto Benavente, Spaingie writer (b. 1866)
- 1958 - Faisal II o Iraq (b. 1935)
- 2017 - Maryam Mirzakhani, Iranian mathemateecian (b. 1977)