2016 Nice attack
On the evenin o 14 Julie 2016, Mohamed Lahouaiej Bouhlel, a Franco-Tunisie, deliberately drove a cargo truck intae crouds celebratin Bastille Day on the Promenade des Anglais in Nice, Fraunce, killin at least 84 an injurin mony mair. The attacker reportedly shoutit "Allahu Akbar" as he drove the truck in a zigzag manner throu the croud. He wis shot an killed bi polis. This wis the third major terrorist attack in Fraunce syne Januar 2015, follaeing the Île-de-France attacks on 7–9 Januar 2015 an the subsequent coordinatit Paris attacks on 13 November 2015.
|2016 Nice attack|
|Pairt o Terrorism in Fraunce|
The Promenade des Anglais, whaur the attack teuk place
Route o the attacker frae wast tae east
|Location||Promenade des Anglais, Nice, Fraunce|
|Date||14 Julie 2016Bastille Day) (|
c. 22:40 CEST (UTC+02:00)
|Wappens||Cargo truck an a haundgun|
|Daiths||84+ (includin the perpetrator)|
|202 (52 critically)|
|Perpetrator||Mohamed Lahouaiej Bouhlel|
- "EN DIRECT – Attentat sur la promenade des Anglais à Nice". lefigaro.fr (in French). France: Le Figaro. Retrieved 14 July 2016.
- "Terror Attack on Nice: At Least 80 Dead After Grenade-Filled Truck Plows Into Crowd, Officials Say". ABC. Retrieved 15 July 2016.
- "Latest updates on France lorry attack". BBC. Retrieved 15 July 2016.
- "Attentat de Nice : ce que l'on sait du chauffeur, Mohamed Lahouaiej Bouhlel". Nouvel Obs (in French). Retrieved 15 July 2016.
- "Attentat à Nice : le suspect a été formellement identifié". Europe1. Retrieved 15 July 2016.
- "Nice attack: Dozens killed during Bastille Day celebrations". Retrieved 15 July 2016.
- "Attentat à Nice: au coins 84 persons tunes par le camion fou". ParisMatch. Retrieved 15 July 2016.
- "At least ten children among 84 slaughtered by truck driver who ploughed through Nice crowd 'like a bowling ball while shouting Allahu Akbar'" (in Inglis). 14 July 2016. Retrieved 15 July 2016.
- Boyle, Darren; Tonkin, Sam (14 July 2016). "Gun and truck attack leaves at least 80 dead in Nice: Men, women and kids strewn across road after lorry speeds for a MILE through holiday crowd watching fireworks, before gunman opens fire". Daily Mail. Retrieved 15 July 2016.
Pro-ISIS groups have been celebrating the attack, orchestrated to coincide with France's most important national holiday, but as yet the terror group has not officially claimed responsibility.
- Henderson, Barney; Graham, Graham (14 July 2016). "84 killed in Nice by lorry during Bastille Day celebrations - how the attack unfolded". The Telegraph. Retrieved 15 July 2016.
2:19am 'Driver was 31-year-old from Nice' The local newspaper, Nice-Matin, reports that the man driving the truck was a 31-year-old Nice resident of Tunisian origin. The truck driver was said to have shouted 'Allahu Akbar' — God is greatest — before being shot dead by police.
- Breeden, Alissa J. Rubin, Adam Nossiter, Aurelien; Blaise, Lilia (15 July 2016). "Death Toll From Terrorist Attack in Nice, France, Rises to 84". The New York Times. ISSN 0362-4331. Retrieved 15 July 2016.