|Aprile||Days in Mey||Juin|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 18t o Mey is the 138t day o the year (139t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 227 days ti come.
- 872 - Louis II o Italy is crouned Emperor o Roum for a seicont time.
- 1096 - First Crusade: 800 Jews are massacred in the German ceety o Worms.
- 1652 - Rhode Island passes a law against slavery.
- 1756 - Seven Years' War: Great Breetain declares war on Fraunce.
- 1811 - Uruguayan forces defeat Spaingie colonial troops in the Battle o Las Piedras.
- 1843 - Disruption in Edinburgh o the Free Kirk o Scotland frae the Kirk o Scotland.
- 1848 - First sittin o Germany's first Naitional Assembly.
- 1896 - A mass panic in Moscow, at the coronation o Nicholas II o Roushie, kills 1,329 fowk.
- 1900 - The Unitit Kinrick proclaims a protectorate ower Tonga.
- 1944 - Warld War II: German paratroopers evacuate Monte Cassino in Italy efter a major battle there.
- 1944 - The Deportation o Crimean Tatars bi the Soviet Union govrenment begins.
- 1956 - A Swiss team reaches the top o Lhotse in the Himalayas.
- 1969 - Apollo 10 is launched.
- 1980 - The crackdoon on the Gwangju Uprisin for Democratic richts in Sooth Korea begins; at least 154 fowk are kilt.
- 1980 - Munt Saunt Helens in the US state o Washington erupts, killin 57 fowk.
- 1991 - Somaliland proclaims unthirldom frae Somalie, but is nae recognisit bi the rest o the warld.
- 1991 - Helen Sharman acomes the first Breetish person in space.
- 1993 - Voters in Denmark approve the Maastricht Treaty.
- 1996 - Eimear Quinn scores the Republic o Ireland's 7nt an maist recent Eurovision Sang Contest victory tae date.
- 1999 - Carlo Azeglio Ciampi acomes Preses o Italy
- 2013 - Emmelie de Forest o Denmark wins the Eurovision Sang Contest in Malmö, Swaden, wi the sang "Only Teardrops".
- 2018 - 10 fowk are kilt in the Santa Fe schuil shuitin in Texas.
- 2018 - Cubana de Aviacion Flicht 972 crashes shortly efter tak-aff frae Havana Airport in Cuba, killing 110 fowk.
- 2019 - Australie Prime Meenister Scott Morrison's conservative coaleetion wins a surprise veectory in the kintra's federal election.
- 2019 - Heinz-Christian Strache demits as Vice Chancellor o Austrick ower a corruption controversy; Chancellor Sebastian Kurz caws for early elections.
- 2019 - The 64t Eurovision Sang Contest is held in Tel Aviv, Israel, wi Duncan Laurence o the Netherlands achievin his kintra's first contest veectory syne 1975.
- 1048 - Omar Khayyam, Persie mathemateecian, astronomer an poet (d. 1131)
- 1778 - Andrew Ure, Scots doctor, scholar an chemist (d. 1857)
- 1784 - William Tennant, Scots scholart an poet (d. 1848)
- 1785 - John Wilson, Scots writer (d. 1854)
- 1788 - Hugh Clapperton, Scots naval afficer an splorer (d. 1827)
- 1868 - Nicholas II o Roushie (d. 1918)
- 1872 - Bertrand Russell, Breetish filosofer (d. 1970)
- 1876 - Hermann Müller, Chancellor o Germany (d. 1931)
- 1883 - Walter Gropius, German airchitect (d. 1969)
- 1889 - Gunnar Gunnarsson, Icelandic writer (d. 1975)
- 1891 - Rudolf Carnap, German-American philosopher (d. 1970)
- 1897 - Frank Capra, Italian-American film director an producer (d. 1991)
- 1909 - Fred Perry, Inglis tennis player (d. 1995)
- 1919 - Margot Fonteyn, Inglis ballet dauncer (d. 1991)
- 1920 - Pape John Paul II (d. 2005)
- 1937 - Jacques Santer, Luxembourg politeecian
- 1939 - Patrick Cormack, Inglis politeecian
- 1939 - Peter Grünberg, German pheesicist (d. 2018)
- 1941 - Miriam Margolyes, Inglis actress
- 1947 - John Bruton, Erse Taoiseach
- 1949 - Pat Rabbitte, Republic o Ireland politeecian
- 1970 - Tina Fey, American actress an comedienne
- 1975 - John Higgins, Scots snooker player
- 1978 - Ricardo Carvalho, Portuguese fitbawer
- 1980 - Aileen Campbell, Scots politeecian
- 1983 - Lee Miller, Scots fitbawer
- 1986 - Kevin Anderson, Sooth African tennis player
- 1989 - Ryan Wilson, Inglis-born Scots rugby union player
- 526 - Pape John I
- 1911 - Gustav Mahler, Austrick componer (b. 1860)
- 1922 - Charles Louis Alphonse Laveran, French medicinar (b. 1845)
- 1931 - Walter Arnott, Scots sportsman (b. 1861)
- 1955 - Mary McLeod Bethune, American activist (b. 1875)
- 2007 - Pierre-Gilles de Gennes, French pheesicist (b. 1932)
- 2017 - Eric Stevenson, Scots fitbawer (b. 1942)
- Independence Day (Somaliland)
- Internaitional Museum Day
- Warld AIDS Vaccine Day
- Battle o Las Piedras Day (Uruguay)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 18 May.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|