|Mey||Days in Juin||Julie|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 1st o Juin is the 152nt day o the year (153rd in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 213 days ti come.
- 70 BC - A yirdquauk in Shandong, present-day Cheenae, kills an estimatit 6,000 fowk.
- 1533 - Coronation o Anne Boleyn as Queen o Ingland.
- 1779 - The ceety o Mariupol in present-day Ukraine is foondit.
- 1792 - Kentucky becomes the 15t state o the Unitit States.
- 1796 - Tennessee becomes the 16t state o the Unitit States.
- 1882 - Swisserland's Gotthard Tunnel opens.
- 1910 - Robert Falcon Scott's Sooth Pole expedeetion leaves Cairdiff.
- 1935 - The Unitit Kinrick introduces the drivin test.
- 1941 - Warld War II: Crete surrenders tae Germany.
- 1963 - Kenyae gains internal self-rule.
- 1978 - The 1978 FIFA Warld Cup in Argentinae stairts.
- 1990 - US Preses George H. W. Bush an Soviet leader Mikhail Gorbachev sign a treaty tae end chemical wappens production.
- 1990 - Karl-Marx-Stadt in then-East Germany chynges its name back tae Chemnitz.
- 1994 - Sooth Africae rejyns the Commonweel o Nations.
- 2001 - The Nepalese ryal faimily is massacred at the ryal palace in Kathmandu.
- 2005 - In the Netherlands maist voters reject the proposed European Union Constitution.
- 2007 - Iceland introduces a ban on smokin in public places.
- 2008 - A fire breaks oot at the Back Lot o Universal Studios Hollywood, destroyin mony tapes an recordins; the extent o material lost is only revealed in 2019.
- 2009 - Air France Flicht 447 crashes intae the Atlantic Ocean northeast o Brazil.
- 2015 - A boat capsizes on the Yangtze River in the Cheenese Hubei province, killin 400 fowk.
- 2016 - The Gotthard Base Tunnel, the langest tunnel in the warld, opens in Swisserland.
- 2017 - US Preses Donald Trump propales the Unitit States wi-drawal frae the Paris Climate Chynge accord.
- 2018 - A coaleetion govrenment o the populist Five-Starn Muivement an Lega pairties in Italy taks affice, led bi Giuseppe Conte.
- 2018 - Spain's prime meenister, Mariano Rajoy, is brocht doon bi a vote o naw confidence in pairlament.
- 2019 - The seicont aw-Inglis feenal o the UEFA Champions League ens wi Liverpool F.C. defeatin Tottenham Hotspur F.C. 2-0.
- 1796 - Nicolas Léonard Sadi Carnot, French militar ingineer an pheesicist (d. 1832)
- 1801 - Brigham Young, Mormon leader (d. 1877)
- 1804 - Mikhail Glinka, Roushie componer (d. 1857)
- 1815 - King Otto o Greece (d. 1867)
- 1823 - John Tulloch, Scots theologian (d. 1886)
- 1843 - Henry Faulds, Scots fingerprentin pioneer (d. 1930)
- 1873 - Peter O'Rourke, Scots fitbawer (d. 1956)
- 1907 - Frank Whittle, Inglis ingineer (d. 1996)
- 1926 - Andy Griffith, American actor (d. 2012)
- 1926 - Marilyn Monroe, American actress (d. 1962)
- 1935 - Norman Foster, Inglis airchitect
- 1937 - Morgan Freeman, American actor
- 1940 - Kip Thorne, American theoretical pheesicist
- 1946 - Brian Cox, Scots actor
- 1947 - Jonathan Pryce, Welsh actor
- 1947 - Ronnie Wood, Inglis muisicker
- 1956 - Lisa Hartman Black, American actress an sangster
- 1968 - Jason Donovan, Australian actor an sangster
- 1971 - Ghil'ad Zuckermann, Australian lingueest
- 1973 - Heidi Klum, German model
- 1974 - Alanis Morissette, Canadian sangster
- 1974 - Sarah Teather, Inglis politeecian
- 1975 - Frauke Petry, German politeecian
- 1977 - Sarah Wayne Callies, American actress
- 1982 - Justine Henin, Belgian tennis player
- 1983 - Hannah Bardell, Scots politeecian
- 1988 - Javier Hernandez Balcazar, Mexican fitbawer
- 1994 - Ross Greer, Scots politeecian
- 1996 - Tom Holland, Inglis actor
- 1616 - Tokugawa Ieyasu, Japanese shogun (b. 1543)
- 1841 - Nicolas Appert, French inventor (b. 1749)
- 1846 - Pape Gregory XVI (b. 1765)
- 1868 - James Buchanan, 15t Preses o the Unitit States (b. 1791)
- 1899 - Klaus Groth, German poet an writer (b. 1819)
- 1946 - Ion Antonescu, Romanie militar leader (b. 1882)
- 1952 - John Dewey, American philosopher (b. 1859)
- 1953 - Alex James, Scots fitbawer (b. 1901)
- 1962 - Adolf Eichmann, German Nazi offeecial (b. 1906)
- 1968 - Helen Keller, American writer an educator (b. 1880)
- 2001 - Birendra o Nepal (b. 1945)
- 2008 - Yves Saint Laurent, French fashion designer (b. 1936)
- 2010 - John Hagart, Scots fitbawer (b. 1937)
- 2014 - Ann B. Davis, American actress (b. 1926)
- 2015 - Charles Kennedy, Scots politeecian (b. 1959)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 1 June.|