|Aprile||Days in Mey||Juin|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 25t o Mey is the 145t day o the year (146t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 220 days ti come.
Table o contents
- 1810 - Argentinae's War o Unthirldom stairts.
- 1865 - An ordnance depot explodes in Mobile, Alabama, kills ower 300 fowk.
- 1895 - The Republic o Formosa is formed on the island o Taiwan.
- 1938 - Spaingie Ceevil War: The bombin o Alicante kills 313 fowk.
- 1946 - The pairlament o Trans Jordan declares Abdullah I o Jordan as Emir.
- 1955 - Kangchenjunga, the third-hichest peak in the warld, on the Indie-Nepal border, is climbed for the first time.
- 1961 - John F. Kennedy says in a speech that the Unitit States should aim tae get a man on the Muin bi the end o the decade.
- 1962 - The new Coventry Cathedral, biggit naxt tae the ruins o the previous ane (damaged bi German bombin in Warld War II), is opened.
- 1963 - The Africae Union is formed in Addis Ababa, Ethiopie.
- 1967 - Celtic F.C. wins the European Cup, as the first Northren European team tae dae so.
- 1977 - The first Star Wars film is released in theaters.
- 1982 - Falklands War: "HMS Coventry" is sunk bi Argentine forces.
- 1995 - The Airmy o Republika Srpska launches an airtillery attack on the village o Tuzla, killin 71 fowk.
- 2000 - Israel withdraws frae Lebanon.
- 2001 - Erik Weihenmayer acomes the first blind person tae successfully climb Munt Everest.
- 2005 - Liverpool F.C. comes frae 3-0 behind tae defeat A.C. Milan in the feenal o the UEFA Champions League.
- 2009 - North Korea tests a nuclear device.
- 2012 - Yes Scotland, the campaign group in favour o Scots unthirldom, is launched in Edinburgh.
- 2013 - Twa German teams play in the feenal o the UEFA Champions League: Bayern Munich defeat Borussia Dortmund 2-1.
- 2018 - The European Union's General Data Protection Regulation enters intae force.
- 2018 - A report on the economic case for Scots unthirldom is published.
- 2018 - A referednum in the Republic o Ireland results in 66.4% (an-awmaist twa-thirds majority) supportin a loosenin in the kintra's strict abortion law.
- 2019 - Celtic F.C. defeat Hearts 2-1 in the feenal o the Scottish Cup tae seal a historic three consecutive domestic trebles.
- 2019 - A boat capsizes on Loch Mai-Ndombe in the wastren Democratic Republic o the Congo, killin at least 45 fowk an leavin ower 200 missin.
- 1713 - John Stuart, 3rd Yerl o Bute, Prime meenister o Great Breetain (d. 1792)
- 1803 - Ralph Waldo Emerson, American poet an filosofer (d. 1882)
- 1849 - Benjamin Blyth II, Scots ceevil ingineer (d. 1917)
- 1865 - Pieter Zeeman, Dutch pheesicist (d. 1943)
- 1889 - Igor Sikorsky, Roushie-American aircraft designer (d. 1972)
- 1921 - Jack Steinberger, German-American pheesicist
- 1924 - Gordon Smith, Scots fitbawer (d. 2004)
- 1938 - Raymond Carver, American writer an poet (d. 1988)
- 1939 - Dixie Carter, American actress (d. 2010)
- 1939 - Sir Ian McKellen, Inglis actor an screenwriter
- 1941 - Vladimir Voronin, umwhile Preses o Moldovae
- 1953 - Daniel Passarella, Argentine fitbawer
- 1957 - Mark McGhee, Scots fitbawer an coach
- 1958 - Paul Weller, Inglis sangster-sangwriter an guitarist
- 1963 - Mike Myers, Canadian actor, sangster, producer an screenwriter
- 1965 - Yahya Jammeh, umwhile Preses o The Gambie
- 1970 - Octavia Spencer, American actress
- 1976 - Cillian Murphy, Erse actor
- 1979 - Jonny Wilkinson, Inglis rugby player
- 1985 - Demba Ba, Senegalese fitbawer
- 1986 - James Morrison, Scots fitbawer
- 1986 - Geraint Thomas, Welsh cyclist
- 1987 - Kamil Stoch, Pols ski jumper
- 615 - Pape Boniface IV (b. 550)
- 1085 - Pape Gregory VII (b. 1020)
- 1261 - Pape Alexander IV (b. 1185)
- 1595 - Philip Neri, Italian saunt (b. 1515)
- 1802 - George Fordyce, Scots medicinar an chemist (b. 1736)
- 1934 - Gustav Holst, Inglis componer (b. 1874)
- 1970 - Tom Patey, Scots fitbawer (b. 1932)
- 1983 - Idris o Libie (b. 1890)
- 2014 - Wojciech Jaruzelski, Preses o Poland (b. 1923)