|September||Days in October||November|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 20t o October is the 293t day o the year (294t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 72 days bidin.
- 1548 - La Paz, the present-day caipital o Bolivie, is foondit.
- 1728 - The Great Fire o Copenhagen stairts, an lasts for 3 days.
- 1740 - Maria Theresa o Austrick takes ower efter the daith o Charles VI, Haly Roman Emperor.
- 1803 - Unitit States Congress approves the Louisiana Purchase.
- 1818 - Maist o the Canadae-Unitit States border is defined as runnin along the 49t Parallel North.
- 1841 - Efter disagreements wi Mexico's central govrenment, Yucatan govrenor Santiago Mendez declares unthirldom.
- 1905 - Galatasaray fitbaa club is foondit in Istanbul, Turkey.
- 1935 - The Lang Mairch, the major retreat unnertaken bi the airmed forces o the Cheenese Communist Pairty a year afore, ends.
- 1941 - Warld War II: Thoosands o ceevilians in German-occupied Serbie are murthert in the Kragujevac massacre.
- 1947 - The Unitit Naitions banner is adoptit.
- 1948 - 1948 KLM Constellation air disaster: A KLM Lockheed L-049 Constellation airliner travellin frae Amsterdam crashes at Glesga Prestwick Airport, killin aw 40 fowk on baird.
- 1971 - Willy Brandt, Chancellor o Wast Germany, wins the Nobel Peace Prize
- 1973 - Sydney Opera Hoose is opened bi Queen Elizabeth II.
- 1976 - The ferry "George Prince" s strack bi a ship on the Mississippi River in Louisiana, killin 78 fowk.
- 1982 - 66 fans die in a mass panic at the Luzhniki Stadium in Moscow.
- 1999 - Abdurrahman Wahid is electit Preses o Indonesie.
- 2004 - Susilo Bambang Yudhoyono becomes Preses o Indonesie.
- 2007 - Sooth Africae defeats Ingland 15-12 in the final o the rugby union Warld Cup in Fraunce.
- 2011 - Libya's leader, Colonel Muammar Gaddafi, is kilt bi rebel forces in his birth toon o Sirte.
- 2014 - Joko Widodo becomes Preses o Indonesie.
- 2018 - Up tae 700,000 fowk mairch against Brexit in Lunnon in the lairgest single protest mairch in the Unitit Kinrick syne 2003.
- 2018 - US Preses Donald Trump pulls the Unitit States oot o the Intermediate Range Nuclear Forces Treaty wi Roushie.
- 1677 - Stanislaw Leszczynski, Keeng o Poland an Grand Duke o Lithuanie (d. 1766)
- 1784 - Henry John Temple, 3rd Viscoont Palmerston, Prime Meenister o the Unitit Kinrick (d. 1865)
- 1790 - Patrick Matthew, Scots grain merchand, fruit fermer, forester an laundawner (d. 1874)
- 1819 - Báb, foonder o the Baha'i faith (d. 1850)
- 1850 - Alice Blanche Balfour, Scots naituralist (d. 1936)
- 1854 - Arthur Rimbaud, French poet (d. 1891)
- 1859 - John Dewey, American philosopher (d. 1952)
- 1869 - Robin Welsh, Scots curler (d. 1934)
- 1882 - Bela Lugosi, Hungarian-American actor (d. 1956)
- 1891 - James Chadwick, Inglis pheesicist (d. 1974)
- 1891 - Jomo Kenyatta, 1st Preses o Kenyae (d. 1978)
- 1904 - Tommy Douglas, Scots-Canadian politeecian (d. 1986)
- 1934 - Michiko, umwhile Empress o Japan
- 1946 - Elfriede Jelinek, Austrick writer
- 1950 - Tom Petty, American sangster an muisicker (d. 2017)
- 1951 - Claudio Ranieri, Italian fitbawer an manager
- 1956 - Danny Boyle, Inglis film director
- 1958 - Viggo Mortensen, American actor
- 1961 - Ian Rush, Welsh fitbawer
- 1964 - Kamala Harris, American politeecian
- 1971 - Dannii Minogue, Australian sangster
- 1971 - Snoop Dogg, American rapper, sangster an actor
- 1974 - Limmy, Scots comedian, actor an muisicker
- 1989 - Jess Glynne, Inglis sangster-sangwriter
- 1995 - Jamie Lindsay, Scots fitbawer
- 1713 - Archibald Pitcairne, Scots medicinar (b. 1652)
- 1740 - Charles VI, Haly Roman Emperor (b. 1685)
- 1794 - James Adam, Scots airchitect an furnitur designer (b. 1732)
- 1890 - Richard Francis Burton, Inglis splorer (b. 1819)
- 1935 - Arthur Henderson, Scots politeecian (b. 1863)
- 1964 - Herbert Hoover, 31nt Preses o the Unitit States (b. 1874)
- 1982 - Jimmy McGrory, Scots fitbawer (b. 1904)
- 1984 - Paul Dirac, Inglis pheesicist (b. 1902)
- 1994 - Burt Lancaster, American actor (b. 1913)
- 1999 - Jack Lynch, Erse Taoiseach (b. 1917)
- 2011 - Muammar Gaddafi, Libyan leader (b. 1942)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 20 October.|