|September||Days in October||November|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 8t o October is the 281st day o the year (282nt in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 84 days bidin.
- 1075 - Dimitar Zvonimir is crouned King o Croatie.
- 1600 - San Marino adopts its aen constitution.
- 1814 - First election tae the Norse Storting (Pairlament).
- 1860 - In Californie, the first telegraph linkin Los Angeles tae San Francisco opens.
- 1871 - The Great Fire o Chicago stairts. On the semme day, 1,200 fowk are kilt in a massive forest fire in the state o Wisconsin.
- 1904 - Edmonton, Alberta, is incorporatit as a ceety.
- 1932 - Indie's Air Force is creatit.
- 1939 - Warld War II: Germany annexes Wastren Poland.
- 1952 - The Harrow an Weald train crash northwast o Lunnon kills 112 fowk.
- 1962 - Algerie jyns the Unitit Naitions.
- 1967 - Che Guevara, Communist revolutionary, is captured in Bolivie, a day afore bein executit.
- 1974 - Baja California Sur becomes a state o Mexico.
- 1990 - Israeli polis kill 17 Palestinians and woond ower 100 near the Dome o the Rock.
- 1991 - Croatie declares unthirldom frae Yugoslavie.
- 2001 - Twa planes collide in thick fog shortly efter tak-aff frae Milan, Italy, killin 118 fowk.
- 2004 - Wangari Maathai wins the Nobel Peace Prize.
- 2005 - The north o Pakistan is hit bi a strang yirdquauk, killin 1,000s o fowk.
- 2010 - Liu Xiaobo wins the Nobel Peace Prize.
- 2013 - Peter Higgs an Francois Englert win the Nobel Prize in Pheesics for the discovery o the Higgs boson.
- 2015 - Svetlana Alexievich o Belarus wins the Nobel Prize in Leeteratur.
- 2018 - In a special report, the Intergovrenmental Panel on Climate Chynge says that "rapid, far-reachin an unprecedentit chynges in aw aspects o society" are needed tae keep global wairmin below 1.5 degrees Celsius.
- 1712 - Alison Cockburn, Scots poet (d. 1794)
- 1850 - Henry Louis Le Chatelier, French chemist (d. 1936)
- 1883 - Otto Heinrich Warburg, German pheesiologist an medicinar (d. 1970)
- 1890 - Arthur Landsborough Thomson, Scots ornithologist (d. 1977)
- 1895 - Juan Perón, Preses o Argentinae (d. 1974)
- 1895 - King Zog I o Albanie (d. 1961)
- 1918 - Jens Christian Skou, Dens chemist an pheesiologist (d. 2018)
- 1919 - Kiichi Miyazawa, Prime meenister o Japan (d. 2007)
- 1929 - Betty Boothroyd, Inglis politeecian
- 1931 - Bill Brown, Scots fitbawer (d. 2004)
- 1941 - Jesse Jackson, American pastor an activist
- 1946 - Colin Jackson, Scots fitbawer (d. 2015)
- 1946 - Dennis Kucinich, American politeecian
- 1949 - Sigourney Weaver, American actress
- 1951 - Graham Shaw, Scots fitbawer
- 1958 - Ursula von der Leyen, German politeecian
- 1965 - Dougie McDonald, Scots fitbaw referee
- 1970 - Matt Damon, American actor
- 1970 - David Duguid, Scots politeecian
- 1970 - Sadiq Khan, Inglis politeecian, Mayor o Lunnon
- 1971 - David Gauke, Inglis politeecian
- 1971 - Michelle Mone, Baroness Mone, Scots entrepreneur an peer
- 1979 - Kristanna Loken, American actress
- 1983 - Michael Fraser, Scots fitbawer
- 1985 - Bruno Mars, American sangster
- 1993 - Garbiñe Muguruza, Spaingie tennis player
- 1754 - Henry Fielding, Inglis writer (b. 1707)
- 1793 - John Hancock, American politeecian (b. 1737)
- 1809 - James Elphinston, Scots eddicator, ornithologist, phonologist an linguistics expert (b. 1721)
- 1862 - James Walker, Scots ceevil ingineer (b. 1781)
- 1869 - Franklin Pierce, 14t Preses o the Unitit States (b. 1804)
- 1967 - Clement Attlee, Prime Meenister o the Unitit Kinrick (b. 1883)
- 1982 - Philip Noel-Baker, Inglis peace activist (b. 1889)
- 1992 - Willy Brandt, Chancellor o Wast Germany (b. 1913)
- 2004 - Jacques Derrida, French philosopher (b. 1930)
- Independence Day (Croatie)
- Navy Day (Peru)
- Children's Day (Iran)
- Air Force Day (Indie)
- The 8t o October is the eat day o the follaein saunts:
- St. Keyne
- St. Pelagia
- St. Amor o Aquitaine
- St. Badilo
- St. Benedicta
- St. Ywi
- St. Thais
- St. Triduna
- St. Demetrius
- St. Reparata
- St. Martin Cid
- St. Nestor
- Bl. Matthew de Eskandely
- St. Palatias an Laurentia
- Bl. Peter o Seville
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 8 October.|