|September||Days in October||November|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 3t o October is the 276t day o the year (277t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 89 days bidin.
- 2457 BC - Legendary date for the foondin o the Kinrick o Chosun (Korea).
- 52 BC - Vercingetorix, leader o the Gauls, surrenders tae the Romans unner Julius Caesar, endin the Siege an Battle o Alesia.
- 1712 - The Duke o Montrose issues an arrest warrant for Rab Roy MacGregor.
- 1762 - Catherine the Great is crouned Empress o Roushie.
- 1778 - Captain James Cook anchors in Alaska.
- 1863 - US Preses Abraham Lincoln determines that the last Thursday in November will be Thanksgiving Day.
- 1884 - In Denmark, Christiansborg Palace is destoyed bi fire.
- 1929 - The Kinrick o Serbs, Croats an Slovenes renames issel the Kinrick o Yugoslavie.
- 1932 - Iraq gains unthirldom frae the Unitit Kinrick.
- 1952 - The Unitit Kinrick tests its first atomic bomb, in the Montebello Islands, Australie.
- 1963 - Willy Brandt is electit Mayor o Wast Berlin.
- 1969 - The Berlin Televeesion Touer opens.
- 1985 - The Space Shuttle Atlantis maks its first flicht.
- 1990 - Wast Germany an East Germany unite intae ane kintra.
- 1993 - The Somali Ceevil War descends intae the "Battle o Mogadishu" involvin US Airmy Rangers an Unitit Naitions Troops on ane side an Somali militants on the ither.
- 1994 - Fernando Henrique Cardoso wins Brazil's Preses election.
- 1995 - American fitbaa player O. J. Simpson is foond "Not Guilty" o the murthers o Nicole Brown an Ron Goldman.
- 1997 - The first cloned rodent, a moose named Cumulina, is born in Honolulu, Hawaii.
- 2010 - The Commonweel Gemmes in Delhi stairt.
- 2011 - Helle Thorning-Schmidt acomes the first female Prime meenister o Denmark.
- 2013 - A boat carryin refugees sinks aff Sicily, killin ower 500 fowk.
- 2013 - The Gambie withdraws frae the Commonweel o Nations.
- 2015 - 42 fowk are kilt bi a US airstrike on a hospital in Kunduz, Afghanistan.
- 2017 - Barry Barish, Kip Thorne an Rainer Weiss win the Nobel Prize in Pheesics for the discovery o Gravitational Waves.
- 2019 - A coort in Belfast concludes that Northren Ireland's ban on abortion is agin human richts.
- 2019 - The Scots Pairlament votes tae ban the smackin o bairns in Scotland, makkin it the first kintra in the Unitit Kinrick (an 58t in the warld) tae dae this.
- 85 BC - Gaius Cassius Longinus, Roman senator (d. 42 BC)
- 1797 - Leopold II, Grand Duke o Tuscany (d. 1870)
- 1844 - Patrick Manson, Scots medicinar (d. 1922)
- 1858 - Eleonora Duse, Italian actress (d. 1924)
- 1889 - Carl von Ossietzky, German writer, jurnalist an activist (d. 1938)
- 1895 - Sergei Yesenin, Roushie poet (d. 1925)
- 1897 - Louis Aragon, French poet (d. 1982)
- 1908 - James Macdonald, Scots ornithologist (d. 2002)
- 1919 - James M. Buchanan, American economist (d. 2013)
- 1925 - Gore Vidal, American writer (d. 2012)
- 1932 - Tommy Preston, Scots fitbawer (d. 2015)
- 1938 - Eddie Cochran, American muisicker (d. 1960)
- 1938 - Pedro Pablo Kuczynski, umwhile Preses o Peru
- 1941 - Chubby Checker, American sangster
- 1944 - Harry Hood, Scots fitbawer (d. 2019)
- 1949 - Lindsey Buckingham, American sangster, sangwriter an muisicker
- 1954 - Stevie Ray Vaughan, American guitarist, sangster an componer (d. 1990)
- 1964 - Clive Owen, Inglis actor
- 1969 - Gwen Stefani, American sangster
- 1973 - Neve Campbell, Canadian actress
- 1973 - Lena Headey, Inglis actress
- 1976 - Seann William Scott, American actor, comedian an producer
- 1978 - Claudio Pizarro, Peruvian fitbawer
- 1981 - Zlatan Ibrahimovic, Swadish fitbawer
- 1982 - Graeme Smith, Scots fitbawer
- 1983 - Fred, Brazilian fitbawer
- 1984 - Ashlee Simpson, American sangster an actress
- 1988 - Alicia Vikander, Swadish actress
- 1993 - Michael Devlin, Scots fitbawer
- 42 BC - Gaius Cassius Longinus, Roman senator (b. 85 BC)
- 1226 - Francis o Assisi, Italian saunt (b. 1181)
- 1283 - Dafydd ap Gruffydd, Prince o Gwynedd
- 1690 - Robert Barclay, Scots Quaiker (b. 1648)
- 1929 - Gustav Stresemann, German politeecian (b. 1878)
- 1976 - Scott Duncan, Scots fitbawer (b. 1888)
- 1987 - Jean Anouilh, French dramatist (b. 1910)
- 2004 - Janet Leigh, American actress (b. 1927)
- 2015 - Denis Healey, Inglis politeecian (b. 1917)
- 2017 - Jalal Talabani, Preses o Iraq (b. 1933)
- 2018 - Leon Lederman, American pheesicist (b. 1922)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 2 October.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|