|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 18t o September is the 261st day o the year (262nt in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 104 days bidin.
- 96 - Nerva acomes Roman Emperor.
- 1759 - Seven Years' War: Breetish forces captur Quebec Ceety.
- 1793 - The foondation stane for the Capitol Biggin in Washington, D.C. is laid.
- 1810 - Chile declares unthirldom frae Spain.
- 1851 - The New York Times is published for the first time.
- 1870 - A Henry Washburn-led expedeetion reaches the "Auld Faithful" geyser in Yellowstone Naitional Pairk.
- 1872 - Oscar II o Swaden-Norawa acomes Keeng.
- 1906 - Hong Kong is hit bi a typhoon an tsunami, killin 10,000 fowk.
- 1914 - Sooth Africae troops laund in then-German Soothwast Africae (nou Namibie).
- 1919 - Weemen in the Netherlands gain the richt tae vote.
- 1922 - Hungary is admittit tae the League o Naitions.
- 1940 - Breetish steamer "Benares" is torpedoed bi a German U-boat on the Rockall Sandbank in the North Atlantic Ocean, killin 248 fowk.
- 1947 - The US Central Intelligence Agency is creatit.
- 1952 - Charlie Chaplin leaves the Unitit States an is barred frae enterin.
- 1961 - UN Secretar General Dag Hammarskjöld is kilt in a plane crash in Zambie in unexpleened circumstances.
- 1962 - Jamaica, Trinidad an Tobago, Burundi an Rwanda jyne the Unitit Naitions.
- 1970 - Muisicker Jimi Hendrix dees in Lunnon agit 27.
- 1973 - Wast Germany, East Germany an the Bahamas jyn the Unitit Naitions.
- 1974 - Hurricane Fifi hits Honduras, killin 5,000 fowk.
- 1977 - Voyager 1 taks a photo o the Yird an the Muin thegither.
- 1981 - Fraunce bans the daith penalty.
- 1990 - Liechtenstein jyns the Unitit Naitions.
- 1997 - Jist ower half o voters in Wales support creatin a Welsh Assembly.
- 2005 - The Federal Election in Germany taks place - as a result, Angela Merkel acomes Chancellor in November o the same year.
- 2005 - Afghanistan haulds its first elections syne the defeat o the Taliban.
- 2013 - Tony Abbott acomes the 28t Prime Meenister o Australie.
- 2014 - Scots unthirldom referendum, 2014: 55.3% vote "Naw" an 44.7% vote "Aye" on Scots unthirldom frae the Unitit Kinrick.
- 2015 - The 2015 Rugby union Warld Cup, held in Ingland an Wales, begins.
- 53 - Trajan, Roman Emperor (d. 117)
- 1643 - Gilbert Burnet, Scots filosofer an historian, Beeshop o Salisbury (d. 1715)
- 1709 - Samuel Johnson, Inglis writer (d. 1784)
- 1752 - Adrien-Marie Legendre, French mathemateecian (d. 1833)
- 1765 - Pape Gregory XVI (d. 1846)
- 1786 - Christian VIII o Denmark (d. 1848)
- 1804 - John Steell, Scots sculptor (d. 1891)
- 1819 - Leon Foucault, French pheesicist (d. 1868)
- 1839 - John Aitken, Scots meteorologist, pheesicist an marine ingineer (d. 1919)
- 1895 - John Diefenbaker, Prime meenister o Canadae (d. 1979)
- 1905 - Greta Garbo, Swadish actress (d. 1990)
- 1926 - Alex Rollo, Scots fitbawer (d. 2004)
- 1939 - Jorge Sampaio, umwhile Preses o Portugal
- 1946 - Jimmy O'Rourke, Scots fitbawer
- 1949 - Peter Shilton, Inglis fitbawer
- 1951 - Ben Carson, American neurosurgeon an politeecian
- 1957 - Philip May, Inglis investment banker, husband o umwhile UK Prime Meenister Theresa May
- 1961 - James Gandolfini, American actor (d. 2013)
- 1971 - Lance Armstrong, American cyclist
- 1971 - Jada Pinkett Smith, American actress
- 1971 - Anna Netrebko, Roushie soprano
- 1973 - James Marsden, American actor
- 1973 - Mark Shuttleworth, Sooth African entrepreneur an space tourist
- 1974 - Sol Campbell, Inglis fitbawer
- 1976 - Ronaldo, Brazilian fitbawer
- 1983 - Fergus Thomson, Scots rugby union player
- 1984 - Dizzee Rascal, Inglis rapper an muisicker
- 1986 - Cammy Bell, Scots fitbawer
- 96 - Domitian, Roman Emperor (b. 51)
- 1180 - Louis VII o Fraunce (b. 1120)
- 1783 - Leonhard Euler, German mathemateecian (b. 1707)
- 1855 - James Finlay Weir Johnston, Scots agricultural chemist an meeneralogist (b. 1796)
- 1872 - Charles XV o Swaden (b. 1826)
- 1905 - George MacDonald, Scots writer (b. 1824)
- 1961 - Dag Hammarskjöld, Swadish Secretar-General o the Unitit Naitions (b. 1905)
- 1967 - John Cockcroft, Breetish pheesicist (b. 1897)
- 1970 - Jimi Hendrix, American muisicker (b. 1942)
- 1992 - Princess Margrethe o Denmark (b. 1895)
- 2013 - Marcel Reich-Ranicki, German writer an leeterar critic (b. 1920)
- 2017 - Paul Wilson, Scots fitbawer (b. 1950)
- 2019 - Fernando Ricksen, Dutch fitbawer (b. 1976)
- The 18t o September is the feast day o the follaein saunts:
- St. Dominic Trach
- St. Ferreolus
- St. Hygbald
- St. John de Massias
- St. Joseph o Cupertino
- St. Richardis
- St. Methodius o Olympus
- Naitional Day o Chile
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 18 September.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|