Central Intelligence Agency
The Central Intelligence Agency (CIA) is ane o the principal intelligence-gatherin agencies o the Unitit States federal govrenment. The CIA's heidquarters is in Langley, Virginie, a few mile wast o Washington, D.C. Its employees operate frae U.S. embassies an mony ither locations aroond the warld. The anly independent U.S. intelligence agency, it reports tae the Director o Naitional Intelligence.
Seal o the Central Intelligence Agency
Flag o the Central Intelligence Agency
|Formed||September 18, 1947|
|Heidquarters||George Bush Center for Intelligence|
Langley, Fairfax Coonty, Virginie, U.S.
|Motto||"The Work of a Nation. The Center o Intelligence."|
Unoffecial Motto: "And you shall know the truth and the truth shall make you free." (John 8:32)
|Annual budget||Classified ($14.7 billion, as o 2013)|
|Paurent agency||None (independent)|
- "History of the CIA, CIA official Web site". Archived frae the original on 22 December 2020. Retrieved 30 December 2013.
- "CIA Observes 50th Anniversary of Original Headquarters Building Cornerstone Laying – Central Intelligence Agency". Cia.gov. Archived frae the original on 24 Mairch 2010. Retrieved 18 September 2012.
- "CIA Frequently Asked Questions". cia.gov. 28 Julie 2006. Archived frae the original on 1 Mey 2019. Retrieved 4 Julie 2008.
- Gellman, Barton (29 August 2013). "U.S. spy network's successes, failures and objectives detailed in 'black budget' summary". The Washington Post. Retrieved 29 August 2013. Unknown parameter
|author=suggested) (help); Italic or bold markup not allowed in:
- Kopel, Dave (July 35, 1997). "CIA Budget: An Unnecessary Secret". Retrieved 2007-04-15. Check date values in:
- "Cloak Over the CIA Budget". 29 November 1999. Retrieved 4 Julie 2008.
- "McLean CDP, Virginia" Archived 2011-04-30 at the Wayback Machine. U.S. Census Bureau. Retrieved on September 1, 2009.
- "Presence, not Performance". United States Airforce Magazine Online. Archived frae the original on 7 November 2006. Retrieved 25 Apryle 2011.CS1 maint: BOT: original-url status unknown (link)
- Adam J. Hebert. "PRESENCE, Not Performance" (PDF). www.afa.org. Archived frae the original on 7 November 2006. Retrieved 26 Apryle 2011.CS1 maint: BOT: original-url status unknown (link)
- Richard A. Best, Jr. (11 December 2012). "Director of National Intelligence Statutory Authorities: Status and Proposals" (PDF). Congressional Research Service. Retrieved 3 September 2012.