|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 8t o September is the 251t day o the year (252t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 114 days bidin.
- 1504 - Michelangelo's statue Dauvit is unveiled in Florence.
- 1727 - A barn fire durin a puppet show in Burwell, Cambridgeshire, Ingland, kills 78 fowk, maist o them bairns.
- 1831 - Coronation o Keeng William IV o the Unitit Kinrick.
- 1900 - A hurricane devastates Galveston on the Texas coast, killin 8,000 fowk.
- 1926 - Germany is admittit tae the League o Naitions.
- 1934 - A fire on baird the passenger liner SS Morro Castle aff New Jersey kills 135 fowk.
- 1941 - Warld War II: The Siege o Leningrad begins.
- 1943 - Warld War II: US General Dwight D. Eisenhower propales the alleed airmistice wi Italy.
- 1962 - Algerie adopts its constitution.
- 1966 - Star Trek is braidcast for the first time.
- 1974 - US Preses Gerald Ford pardons his predecessor, Richard Nixon.
- 1989 - Partnair Flicht 394 crashes intae the German Ocean aff Denmark, killin 55 fowk.
- 1991 - The Republic o Macedonie (later North Macedonie) declares unthirldom frae Yugoslavie.
- 1994 - USAir Flicht 427 crashes on approach tae Pittsburgh Internaitional Airport in Pennsylvanie, killin aw 132 fowk on baird.
- 2004 - The Genesis space probe crash-launds in Utah fower years efter its launch.
- 2013 - A train crash in Iasi County, Romanie, kills 11 fowk.
- 2018 - Naomi Osaka acomes the first Japanese tennis player tae win a Grand Slam singles' teetle, at the US Open, in a match kent for Serena Williams' disputes wi the umpire.
- 2019 - Rafael Nadal defeats Daniil Medvedev in five sets tae win the US Open, an tae secure his 19nt Grand Slam singles teetle, puttin him ane ahint Roger Federer; this an aa means that nae male player born efter 1988 haes managed tae win a Grand Slam singles teetle in the 2010s decade.
- 1157 - Keeng Richard I o Ingland (d. 1199)
- 1588 - Marin Mersenne, French mathemateecian an filosofer (d. 1648)
- 1779 - Mustafa IV, Ottoman Sultan (d. 1808)
- 1830 - Frédéric Mistral, French poet (d. 1914)
- 1841 - Antonín Dvořák, Czech componer (d. 1904)
- 1922 - Sid Caesar, American actor an comedian (d. 2014)
- 1924 - Wendell H. Ford, American politeecian (d. 2015)
- 1925 - Peter Sellers, Inglis actor (d. 1980)
- 1930 - Mario Adorf, German actor
- 1934 - Peter Maxwell Davies, Breetish componer (d. 2016)
- 1941 - Bernie Sanders, American politeecian
- 1944 - Margaret Hodge, Inglis politeecian
- 1946 - Aziz Sancar, Turkish-American biochemist an molecular biologist
- 1951 - John McDonnell, Inglis politeecian
- 1957 - Ricardo Montaner, Argentine-Venezuelan sangster-sangwriter
- 1961 - Kenneth Gibson, Scots politeecian
- 1969 - Gary Speed, Welsh fitbawer (d. 2011)
- 1970 - Michael Matheson, Scots politeecian
- 1971 - Martin Freeman, Inglis actor
- 1979 - Pink, American sangster
- 1983 - Diego Benaglio, Swiss fitbawer
- 1987 - Wiz Khalifa, American rapper an sangster
- 1989 - Avicii, Swadish DJ an record producer (d. 2018)
- 1989 - Gylfi Sigurdsson, Icelandic fitbawer
- 1645 - Francisco de Quevedo, Spaingie nobleman, politeecian an writer (b. 1580)
- 1811 - Peter Simon Pallas, German zoologist an botanist (b. 1741)
- 1949 - Richard Strauss, German componer (b. 1864)
- 1965 - Dorothy Dandridge, American actress an sangster (b. 1922)
- 2003 - Leni Riefenstahl, German filmmaker (b. 1902)
- 2009 - Aage Bohr, Dens pheesicist (b. 1922)