|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 14t o September is the 257t day o the year (258t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 108 days bidin.
Table o contents
- 1509 - A yirdquauk in Constantinople kills 13,000 fowk.
- 1752 - Great Breetain an its colonies adopt the Gregorian Calendar.
- 1901 - Theodore Roosevelt acomes the 26t Preses o the Unitit States efter the shuitin daith o William McKinley.
- 1917 - Roushie is proclaimed a republic.
- 1944 - Warld War II: Maastricht acomes the first Dutch ceety tae be liberatit bi the Allies.
- 1960 - Mobutu Sese Seko deposes Patrice Lumumba in the Democratic Republic o the Congo in a CIA-backit militar coup.
- 1972 - Wast Germany establishes poleetical relations wi Poland.
- 1973 - Gauja Naitional Pairk acomes the first Naitional Pairk in Latvie (then pairt o the Soviet Union).
- 1975 - Rembrandt's pentin The Nicht Watch is attackit an damaged wi a knife at Amsterdam's Rijksmuseum.
- 1982 - Grace Kelly, actress an Princess o Monaco, dies frae injuries in a car crash.
- 1988 - Hurricane Gilbert hits Mexico, killin 200 fowk.
- 1999 - Kiribati, Tonga an Nauru join the Unitit Naitions.
- 2003 - A majority o voters in Estonie support entry intae the European Union.
- 2003 - A majority o voters in Swaden oppose the adoption o the Euro currency.
- 2015 - Prime Meenister o Australie Tony Abbott loses a leadership contest in the Australie Liberal Pairty tae Malcolm Turnbull.
- 2015 - Gravitational waves are observed for the first time.
- 2017 - A series o bomb attacks naur Nasiriya, Iraq, kills ower 84 fowk.
- 208 - Diadumenian, Roman Emperor (d. 218)
- 1580 - Francisco de Quevedo, Spaingie poet an politeecian (d. 1645)
- 1760 - Luigi Cherubini, Italian componer (d. 1842)
- 1769 - Alexander von Humboldt, German scientist, splorer, writer an politeecian (d. 1859)
- 1781 - James Walker, Scots ceevil ingineer (d. 1862)
- 1817 - Theodor Storm, German writer (d. 1888)
- 1886 - Jan Masaryk, Czechoslovakie politeecian (d. 1948)
- 1901 - Alex James, Scots fitbawer (d. 1953)
- 1937 - Renzo Piano, Italian airchitect
- 1946 - Pete Agnew, Scots bassist an vocalist (Nazareth)
- 1947 - Sam Neill, New Zealand actor
- 1951 - Duncan Haldane, Inglis-American pheesicist
- 1958 - Billy Abercromby, Scots fitbawer
- 1959 - Morten Harket, Norse sangster an muisicker
- 1960 - Melissa Leo, American actress
- 1965 - Dmitry Medvedev, Prime meenister o Roushie
- 1973 - Nas, American rapper, sangwriter an actor
- 1979 - Ivica Olic, Croatie fitbawer
- 1981 - Ashley Roberts, American sangster, actress an dancer
- 1983 - Amy Winehouse, Inglis sangster-sangwriter (d. 2011)
- 1986 - Steven Naismith, Scots fitbawer
- 1988 - Sean Maitland, New Zealand-born Scots rugby union player
- 1995 - Stuart Findlay, Scots fitbawer
- 1523 - Pape Adrian VI (b. 1459)
- 1712 - Giovanni Domenico Cassini, Italian-French astronomer (b. 1625)
- 1793 - John Oswald, Scots filosofer, writer, poet, social creetic an revolutionary (b. 1730)
- 1836 - Aaron Burr, Vice Preses o the Unitit States (b. 1756)
- 1851 - James Fenimore Cooper, American writer (b. 1789)
- 1852 - Arthur Wellesley, 1st Duke o Wellington, Breetish general an Prime meenister (b. 1769)
- 1899 - William Watson, Baron Watson, Scots lawer an politeecian (b. 1827)
- 1901 - William McKinley, 25t Preses o the Unitit States (b. 1843)
- 1927 - Isadora Duncan, American dancer (b. 1877)
- 1937 - Tomas Garrigue Masaryk, Czechoslovakie politeecian (b. 1850)
- 1982 - Grace Kelly, American actress an Princess o Monaco (b. 1929)
- 2005 - Robert Wise, American film director (b. 1914)
- 2009 - Patrick Swayze, American actor an dancer (b. 1952)