Utah (// or i//) is a state in the Wastren Unitit States. It wis the 45t state admit tae the Union, on 4 Januar 1896. Aboot 80% o Utah's 2,763,885 fowk live alang the Wasatch Front, centerin on Salt Lake Ceety. This leaves vast expanses o the state near uninhabitit, makkin the population the saxt maist urbanized in the U.S. The name "Utah" is derived frae the name o the Ute tribe an means "fowk o the muntains" in the Ute leid. Utah haes mairches wi Arizona soothlins, Colorado eastlins, Wyoming northeastlins, Idaho northlins an Nevada wastlins. It touches a corner o New Mexico an aa.
Utah is the maist releegiously homogeneous state in the Union. Aboot 60% o Utahns is reportit tae be members o The Kirk o Jesus Christ o Latter-day Saunts (LDS Kirk), that greatly influences Utah cultur an daily life.
The state is a centre o transportation, information technology an research, govrenment services, minin, an a major tourist destination for ootdoor recreation. Accordin tae the U.S. Census Bureau's population estimates, Utah wis the festest growin state in the Unitit States as o 2008. St. George, Utah, wis the festest growin metropolitan aurie in the Unitit States frae 2000–2005.
- "Utah", Merriam-Webster.com (Online Dictionary ed.), Merriam-Webster, archived frae the oreeginal on November 4, 2014 Cite uses deprecated parameter
- "Table 1. Annual Estimates of the Resident Population for the United States, Regions, States, and Puerto Rico: April 1, 2010 to July 1, 2016" (CSV). U.S. Census Bureau. December 20, 2016. Retrieved December 20, 2016.
- "Median Annual Household Income". The Henry J. Kaiser Family Foundation. Retrieved December 9, 2016.
- "Kings Peak Target". NGS data sheet. U.S. National Geodetic Survey. Retrieved October 24, 2011.
- "Elevations and Distances in the United States". United States Geological Survey. 2001. Archived frae the oreeginal on November 9, 2013. Retrieved October 24, 2011. Cite uses deprecated parameter
- Elevation adjusted to North American Vertical Datum of 1988.
- Arave, Lynn (August 31, 2006). "Utah's basement—Beaver Dam Wash is state's lowest elevation". Deseret Morning News. Archived frae the oreeginal on January 22, 2015. Cite uses deprecated parameter
- State govrenment
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Utah.|
|This Unitit States-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|