Colorado (i//) is a U.S. state that encompasses maist o the Southern Rocky Mountains as well as the northeastren portion o the Colorado Plateau an the wastren edge o the Great Plains. Colorado is pairt o the Wastren United States, the Soothwastren Unitit States, an the Muntain States. Colorado is the 8t maist extensive an the 22nt maist populous o the 50 United States. The Unitit States Census Bureau estimates that the population o Colorado wis 5,116,796 on 1 Julie 2011, an increase of +1.74% syne the 2010 Unitit States Census.
- "Table 1. Annual Estimates of the Resident Population for the United States, Regions, States, and Puerto Rico: April 1, 2010 to July 1, 2016" (CSV). 2016 Population Estimates. United States Census Bureau, Population Division. March 1, 2017. Retrieved March 1, 2017.
- "Mount Elbert". NGS data sheet. U.S. National Geodetic Survey. Retrieved October 20, 2011.
- "Elevations and Distances in the United States". United States Geological Survey. 2001. Retrieved October 21, 2011.
- Elevation adjusted to North American Vertical Datum of 1988.
- The summit of Mount Elbert is the highest point of the Rocky Mountains of North America.
- "Colorado – Definition". Merriam-webster.com. August 13, 2010. Retrieved June 5, 2011.
- State govrenment
|Leet o U.S. states bi date o statehuid
Admittit on 1 August 1876 (38t)
|This Unitit States-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|