The ceity o Beijing haes played a gey important pairt in the oncome o Cheenae. Mony fowk fae ither ceeties an kintras haes flittit tae Beijing tae leuk for wark. Near-haund 15 meellion fowk bides thare. In 2008 Beijing hostit the Olympic Gemmes.
Beijing haes a kenspeckle history. Syne the Jin deenasty, Beijing's been the caipital for mony deenasties, sic as the Yuan, Ming, Qing, an ithers forby. Thare's mony places o historic interest in Beijing. Thir places includes the Simmer Pailace, the Temple o Heiven, an the Great Waw o Cheenae.
The middle o Beijing wis settelt in the 1st millennium BC. In thae days, the Kinrick o Yan (?) set up thair caipital whaur Beijing is the day. Thay cried it Ji (?). Efter the Kinrick o Yan wis malafoustert, the ceity becam wee-er, awtho it wis still an important place.
Beijing becam mair important again in the 10t century, whan the Jin deenasty set its caipital thare. This ceity wis malafoustert bi Mongol arimies in 1215. Then in 1267, Mongols biggit a new ceity on the north lip o the Jin caipital, an cried it "Great Caipital" (??). That wis the beginnin o modren Beijing. Whan Kublai Khan, the Mongolian monarch, set up the Yuan deenasty, this ceity becam his caipital.
The Yuan, Ming, an Qing deenasties aw uised Beijing as thair caipitals. Whan the Qing deenasty tint pouer an the Republic o Cheenae wis establisht, the new Republic muived its caipital fae Beijing tae Nanjing. Whan the communists claucht pouer an estaiblisht the Fowk's Republic, Beijing becam the caipital o Cheenae ance again.
Twin touns — sister ceetiesEedit
Beijing haes twa pairtner ceeties, baith in Europe:
- "Township divisions". the Official Website of the Beijing Government. Retrieved 22 July 2009.
- "Communiqué of the National Bureau of Statistics of People's Republic of China on Major Figures of the 2010 Population Census". National Bureau of Statistics of China.
- "2011年北京人均可支配收入3.29万 实际增长7.2%". People.com.cn. 20 January 2012. Retrieved 22 February 2012.
- "Sister Cities". Beijing Municipal Government. Retrieved 2009-06-23.
- Paris and Rome are "partner cities" due to an exclusive agreement between those two cities. "Le jumelage avec Rome" (in French). Municipalité de Paris. Retrieved 2008-07-09.
- "NYC's Sister Cities". Sister City Program of the City of New York. 2006. Retrieved 1 September 2008.[deid airtin]
- "Protocol and International Affairs". DC Office of the Secretary. Retrieved 12 July 2008.
- "Twin cities of Riga". Riga City Council. Retrieved 27 July 2009.
- Prefeitura.Sp – Descentralized Cooperation[deid airtin]
- "International Relations – São Paulo City Hall – Official Sister Cities". Prefeitura.sp.gov.br. Retrieved 1 June 2010.
- "Canberra's international relationships – Canberra's international relationships". cmd.act.gov.au. Retrieved 20 October 2009.
"Sister Cities of Manila". 2008–2009 City Government of Manila. Archived frae the oreeginal on 7 June 2008. Retrieved 2 July 2009. Freemit airtin in
- "Twinning Cities: International Relations" (PDF). Municipality of Tirana. tirana.gov.al. Retrieved 23 June 2009.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Beijing.|
Lin'an (Song Dynasty)
|Caipital o Cheenae (as Dadu)
Nanjing (Ming Dynasty)
Nanjing (Ming Dynasty)
|Caipital o Cheenae
|Caipital o the Fowkrepublic o Cheenae