|Januar||Days in Februar||Mairch|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | (29)|
The 6t o Februar is the 37t day o the year in the Gregorian Calendar, wi 328 days ti come (329 in lowp years).
- 1643 - Dutch splorer Abel Tasman reaches Fiji.
- 1685 − Keeng James VII an II becam King o Ingland, King o Scots, an King o Ireland.
- 1788 - Massachusetts acomes the 6t state o the Unitit States.
- 1819 - Singapore is foondit.
- 1820 - Liberie is foondit.
- 1833 - Otto o Greece acomes the first King o modern Greece.
- 1840 - The Treaty o Waitangi is signed in New Zealand, makin the Maori citizens o the Breetish Empire.
- 1886 - Clemens Winkler discovers the chemical element Germanium.
- 1918 - Weemen agit ower 30 are allowed tae vote in the Unitit Kinrick.
- 1922 - Pape Pius XI is electit.
- 1936 - Stairt o the 1936 Winter Olympic Gemmes in Garmisch-Partenkirchen, Germany.
- 1952 - Elizabeth II acomes Queen o the Unitit Kinrick an Commonweel realms efter the daith o George VI.
- 1958 - A plane carryin the Manchester United F.C. fitbaa team crashes in Munich.
- 1968 - Stairt o the 1968 Winter Olympic Gemmes in Grenoble, Fraunce.
- 1971 - Apollo 14 astronaut Alan Shepard plays gowf on the Muin.
- 2005 - Tony Blair acomes the longest-servin Labour Prime Meenister o the Unitit Kinrick.
- 2006 - Stephen Harper acomes Prime meenister o Canadae.
- 2016 - A major yirdquauk hits soothren Taiwan.
- 2018 - SpaceX successfully launches its Falcon Heavy rocket frae the John F. Kennedy Space Center.
- 2018 - A major yirdquauk hits the northeastren coast Taiwan.
- 2018 - "Cheddar Man", the earliest-discoverit person in present-day Great Breetain, is revealed tae hae had dairk skin an blue eyes.
- 2020 - Derek Mackay resigns as the Scots Finance Secretar efter revelations o texts sent tae a 16-year-auld boy; Kate Forbes delivers that day's Govrenment budget.
- 2021 - Men's rugby union: Scotland defeats Ingland at Twickenham, Lunnon, for the first time syne 1983; the score is 11-6.
- 1664 - Mustafa II, Ottoman Sultan (d. 1703)
- 1665 - Anne, Queen o Great Breetain (d. 1714)
- 1756 - Aaron Burr, Vice Preses o the Unitit States (d. 1836)
- 1799 - George Arnott Walker-Arnott, Scots botanist (d. 1868)
- 1870 - James Braid, Scots gowfer (d. 1950)
- 1895 - Babe Ruth, American basebaw player (d. 1948)
- 1903 - Claudio Arrau, Chilean pianist (d. 1991)
- 1911 - Ronald Reagan, American actor an politeecian, 40t Preses o the Unitit States (d. 2004)
- 1912 - Eva Braun, mistress o Adolf Hitler (d. 1945)
- 1913 - Mary Leakey, Inglis-Kenyan archaeologist an anthropologist (d. 1996)
- 1915 - Danuta Szaflarska, Pols actress (d. 2017)
- 1917 - Zsa Zsa Gábor, Hungarian-American actress an socialite (d. 2016)
- 1931 - Rip Torn, American actor (d. 2019)
- 1932 - Camilo Cienfuegos, Cuban revolutionary (d. 1959)
- 1932 - François Truffaut, French film director an producer (d, 1984)
- 1945 - Bob Marley, Jamaican sangster and musician (d. 1981)
- 1946 - Kate McGarrigle, Canadian sangster (d. 2010)
- 1950 - Natalie Cole, American sangster (d. 2015)
- 1962 - Axl Rose, American sangster an muisicker
- 1966 - Rick Astley, Inglis sangster
- 1984 - Darren Bent, Inglis fitbawer
- 1685 - Charles II, Keeng o Scots (b. 1630)
- 1695 - Ahmed II, Ottoman Sultan (b. 1643)
- 1732 - Anne Scott, 1st Duchess o Buccleuch, Scots peer (b. 1651)
- 1740 - Pape Clement XII (b. 1652)
- 1804 - Joseph Priestley, Inglis theologian, chemist an eddicator (b. 1731)
- 1899 - Leo von Caprivi, Chancellor o Germany (b. 1831)
- 1918 - Gustav Klimt, Austrick penter (b. 1862)
- 1952 - George VI o the Unitit Kinrick (b. 1895)
- 1964 - Emilio Aguinaldo, Preses o the Philippines (b. 1869)
- 1991 - Salvador Luria, Italian biologist (b. 1913)
- 1993 - Arthur Ashe, American tennis player (b. 1943)
- 1998 - Falco, Austrick sangster (b. 1957)
- 2014 - Ralph Kiner, American basebaw player (b. 1922)
- Waitangi Day - Naitional Day o New Zealand.
- Accession Day (Unitit Kinrick and Commonweel realms)
- Sami Naitional Day (Sami fowk)
- Ronald Reagan Day - California, Wisconsin, Illinois.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 6 February.|