The 17t o Februar is the 48t day o the year in the Gregorian Calendar, wi 317 days ti come (318 in lowp years).
- 364 – Daith o Roman Emperor Jovian.
- 1900 – Wilhelm II, German Emperor declares Wastren Samoa a German protectorate.
- 1904 – Giacomo Puccini's Madame Butterfly premieres in Milan.
- 1934 – Leopold III o Belgium becomes King.
- 1962 – A storm fluid in Northren Germany, incluidin Hamburg, kills ower 300 fowk.
- 1979 – The Sino-Vietnamese War stairts.
- 1993 – The Haitian ferry "Neptune" sinks, killin up tae 1,500 fowk.
- 1996 – A magnitude 8.2 yirdquauk strikes Irian Jaya, Indonesie.
- 2003 – Lunnon's Congestion Charge is introduced.
- 2006 – A landslide in Soothren Leyte, Philippines, kills ower 1,000 fowk.
- 2008 – Kosovo declares unthirldom, which Serbie nae recognises.
- 2011 – Arab Ware: Protests begin in Libie agin its leader, Colonel Muammar Gaddafi.
- 2012 – German Preses Christian Wulff resigns efter a scandal. Joachim Gauck replaces him a month later.
- 2018 – Great Breetain haes its maist successu day at a Winter Olympic Gemmes, in Pyeongchang Sooth Korea; Lizzy Yarnold an Laura Deas win gowd an bronze in the skeleton an Izzy Atkin wins bronze in freestyle skiin.
- 2020 – Kate Forbes becomes Finance Secretar in the Scots Govrenment efter the demission o Derek Mackay.
- 1653 - Arcangelo Corelli, Italian violinist an composer (d. 1713)
- 1781 - René Laennec, French physeecian (d. 1826)
- 1888 - Otto Stern, German-American pheesicist (d. 1969)
- 1923 - Hwang Jang-yop, North Korean politeecian (d. 2010)
- 1925 - Hal Holbrook, American actor (d. 2021)
- 1929 - Dame Patricia Routledge, Inglis actress
- 1930 - Ruth Rendell, Inglis writer (d. 2015)
- 1934 - Barry Humphries, Australian actor, comedian an writer
- 1955 - Mo Yan, Cheenese writer
- 1961 - Angela Eagle, Inglis politeecian
- 1963 - Michael Jordan, American basketbaw player
- 1963 - Larry the Cable Guy, American actor an comedian
- 1965 - Michael Bay, American filmmaker
- 1970 - Dominic Purcell, Inglis-born actor
- 1972 - Billie Joe Armstrong, American sangster an muisicker (Green Day)
- 1972 - Ralphie May, American actor an vyce airtist (d. 2017)
- 1973 - Shirley Clamp, Swadis sangster
- 1981 - Paris Hilton, American celebrity
- 1981 - Joseph Gordon-Levitt, American actor
- 1982 - Nervo (Miriam an Olivia Nervo), Australian twin sister DJs an muisic producers
- 1989 - Rebecca Adlington, Inglis soummer
- 1991 - Ed Sheeran, Inglis sangster-sangwriter