Illinois is a state in the Midwastren region o the Unitit States. It is the 6t-maist populous U.S. state an 25t-lairgest state in terms o laund aurie, an is eften notit as a microcosm o the entire Unitit States. Wi Chicago in the northeast, smaw industrial ceeties an great agricultural productivity in northren an central Illinois, an naitural resoorces sic as coal, timmer, an petroleum in the sooth, Illinois haes a diverse economic base, an is a major transportation hub. The Port o Chicago connects the state tae ither global ports aroond the warld frae the Great Lakes, via the Saunt Lawrence Seaway, tae the Atlantic Ocean; as werl as the Great Lochs tae the Mississippi River, via the Illinois Watterwey on the Illinois River. The Mississippi River, the Ohio River, an the Wabash River form pairts o the boondaries o Illinois. For decades, Chicago's O'Hare Internaitional Airport haes been rankit as ane o the warld's busiest airports. Illinois haes lang haed a reputation as a bellwether baith in social an cultural terms an politics.
|State o Illinois|
|Nickname(s): Laund o Lincoln; The Prairie State|
|Motto(s): State sovereignty, naitional union|
|Lairgest metro||Chicago metropolitan aurie|
57,914 sq mi |
|• Width||210 miles (338 km)|
|• Lenth||390 miles (628 km)|
|• % watter||3.99|
|• Latitude||36° 58′ N tae 42° 30′ N|
|• Longitude||87° 30′ W tae 91° 31′ W|
|• Tot||12,801,539 (2016 est)|
232/sq mi (89.4/km2)|
|• Median hoosehauld income||$60,413 (19t)|
|• Heichest pynt||
1,235 ft (376.4 m)
|• Mean||600 ft (180 m)|
|• Lawest pynt||
Confluence o Mississippi River an Ohio River|
280 ft (85 m)
|Afore statehuid||Illinois Territory|
|Admission to Union||December 3, 1818 (21st)|
|Govrenor||Bruce Rauner (R)|
|Lieutenant Governor||Evelyn Sanguinetti (R)|
|• Upper hoose||Senate|
|• Lawer hoose||Hoose o Representatives|
Dick Durbin (D)|
Tammy Duckworth (D)
|U.S. Hoose delegation||11 Democrats, 7 Republicans (leet)|
|Time zone||Central: UTC -6/-5|
The caipital o Illinois is Springfield in central Illinois. Awtho the day, the state's lairgest population centre is in an aroond Chicago in the northeastren pairt o the state, the state's European population grew first in the wast, wi French that settled alang the Mississippi River, an gae the aurie the name Illinois Kintra. Efter the American Revolutionary War established the Unitit States, American settlers begoud arrivin frae Kentucky in the 1780s via the Ohio River, an the population grew frae sooth tae north. In 1818, Illinois achieved stateheid. Efter construction o the Erie Canal increased traffeck an tred throu the Great Lochs, Chicago wis foondit in the 1830s on the banks o the Chicago River, at ane o the few naitural herbours on soothren Loch Michigan. John Deere's invention o the sel-scourin steel pleuch turned Illinois's rich prairie intae some o the warld's maist productive an vailuable fermland, attractin immigrant fermers frae Germany an Swaden. The Illinois an Michigan Canal (1848) made transportation atween the Great Lochs an the Mississippi River valley faster an cheaper. New railweys cairied immigrants tae new hames, as weel as bein uised tae ship commodity craps tae Eastren mercats. The state becam a transportation hub for the naition.
Bi 1900, the growthe o industrial jobs in the northren ceeties an coal minin in the central an soothren auries attractit immigrants frae Eastren an Soothren Europe. Illinois wis an important manufacturin centre in baith warld wars. The Great Migration frae the Sooth established a lairge commonty o African Americans in the state, includin Chicago, that creautit the ceety's famous jazz an blues culturs. Chicago, the centre o the Chicago Metropolitan Aurie, becam a global alpha-level ceety.
Three U.S. preses hae been electit while leevin in Illinois: Abraham Lincoln, Ulysses S. Grant, an Barack Obama. Addeetionally, Ronald Reagan, that's poleetical career wis based in Californie, wis born an raised in Illinois. The day, Illinois honours Lincoln wi its offeecial state slogan, Land of Lincoln, that haes been displayed on its nummer plates syne 1954. The state is the steid o the Abraham Lincoln Presidential Leebrar an Museum, locatit in the state caipital o Springfield, an futur hame o the Barack Obama Presidential Centre in Chicago.
- "(5 ILCS 460/20) (from Ch. 1, par. 2901‑20) State Designations Act". Illinois Compiled Statutes. Springfield, Illinois: Illinois General Assembly. September 4, 1991. Retrieved April 10, 2009.
Sec. 20. Official language. The official language of the State of Illinois is English.
- Utah is Nation’s Fastest-Growing State, Census Bureau Reports
- "Median Annual Household Income". The Henry J. Kaiser Family Foundation. Retrieved December 9, 2016.
- "Charles". NGS data sheet. U.S. National Geodetic Survey. Retrieved October 20, 2011.
- "Elevations and Distances in the United States". United States Geological Survey. 2001. Archived frae the oreeginal on November 2, 2011. Retrieved October 21, 2011.
- Elevation adjuisted tae North American Vertical Datum o 1988.
- Ohlemacher, Stephen (May 17, 2007). "Analysis ranks Illinois most average state". Carbondale, Illinois: The Southern Illinoisan. Associated Press. Retrieved April 10, 2009.
- Ryburn-LaMonte, Terri (1999). "The Historical Development of Transportation in Illinois". Illinois Periodicals Online.
- "Jazz". Encyclopedia of Chicago. Retrieved May 19, 2012.
- "Blues". Encyclopedia of Chicago. Retrieved May 19, 2012.
- "The History of Illinois License Plates". Cyberdriveillinois.com. Retrieved February 15, 2012.
- "Slogan". Museum.state.il.us. Retrieved February 7, 2011.
- State govrenment