|November||Days in December||Januar|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 21st o December is the 355t day o the year (356t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 10 days bidin.
- 69 - Vespasian acomes Roman Emperor.
- 1471 - The island o Sao Tomé off the coast o Gabon, Africae, is claimed for Portugal bi Joao de Santarém.
- 1880 - The Isle o Man allows weemen tae vote.
- 1898 - Marie Curie an Pierre Curie discover radium.
- 1910 - An unnergroond splosion at Hulton Bank Colliery in Westhoughton, then-pairt o Lancashire, Northwast Ingland, kills 344 miners.
- 1913 - The first crossword puzzle appears in the New York World newspaper.
- 1937 - Premiere o Walt Disney's Snow White an the Seven Dwarfs.
- 1958 - Charles de Gaulle is electit Preses o Fraunce.
- 1962 - Norawa's first naitional pairk, the Rondane Naitional Pairk, is creatit.
- 1968 - Launch o Apollo 8.
- 1988 - Pan Am Flicht 103 explodes ower Lockerbie, Dumfries an Gallowa, killin 270 fowk.
- 2007 - Estonie, Latvie, Lithuanie, Poland, the Czech Republic, Slovakie, Hungary, Slovenie an Malta join the Schengen Area.
- 2012 - End o the Mayan Long Coont Calendar.
- 2014 - Beji Caid Essebsi is electit Preses o Tunisie.
- 2015 - Sepp Blatter an Michel Platini are banned frae fitbaa for 8 years ower corruption at FIFA.
- 2017 - Catalonie haulds regional elections; The pro-unthirldom coaleetion o pairties retains its oweraw majority.
- 2017 - Birmingham gets the richt tae host the 2022 Commonweel Gemmes.
- 1118 - Thomas Becket, Inglis airchbeeshop (d. 1170)
- 1401 - Masaccio, Italian penter (d. 1428)
- 1773 - Robert Brown, Scots botanist (d. 1858)
- 1777 - John Campbell, 7t Duke o Argyll, Scots peer an politeecian (d. 1847)
- 1795 - Leopold von Ranke, German historian (d. 1886)
- 1799 - David Don, Scots botanist (d. 1841)
- 1804 - Benjamin Disraeli, Prime Meenister o the Unitit Kinrick (d. 1881)
- 1805 - Thomas Graham, Scots chemist (d. 1869)
- 1818 - Charles Stuart, 12t Laird Blantyre, Scots politeecian an laundawner (d. 1900)
- 1879 − Joseph Stalin, Soviet leader (d. 1953)
- 1892 - Rebecca West, Inglis writer (d. 1983)
- 1917 - Heinrich Böll, German writer (d. 1985)
- 1918 - Kurt Waldheim, Austrick politeecian an diplomat (d. 2007)
- 1937 - Jane Fonda, American actress
- 1939 - Alan Anderson, Scots fitbawer
- 1940 - Frank Zappa, American muisicker (d. 1993)
- 1942 - Hu Jintao, umwhile Preses o the Fowkrepublic o Cheenae
- 1947 - Paco de Lucia, Spaingie guitarist (d. 2014)
- 1948 - Samuel L. Jackson, American actor
- 1949 - Thomas Sankara, Preses o Burkina Faso (d. 1987)
- 1950 - Jeffrey Katzenberg, American film studio executive an producer
- 1954 - Chris Evert, American tennis player
- 1959 - Florence Griffith Joyner, American athlete (d. 1998)
- 1965 - Andy Dick, American comedian, actor an producer
- 1966 - Kiefer Sutherland, Canadian actor
- 1967 - Mikheil Saakashvili, umwhile Preses o Georgie
- 1972 - Kirsten Oswald, Scots politeecian
- 1975 - Charles Michel, Preses o the European Cooncil an umwhile Prime meenister o Belgium
- 1977 - Emmanuel Macron, Preses o Fraunce
- 1375 - Giovanni Boccaccio, Italian writer (b. 1313)
- 1839 - St. Andrew Dung Lac, Vietnamese mairtyr (b. 1795)
- 1926 - Harold Raeburn, Scots muntaineer (b. 1865)
- 1937 - Frank B. Kellogg, 45t Unitit States Secretar o State (b. 1856)
- 1940 - F. Scott Fitzgerald, American writer (b. 1896)
- 1945 - George S. Patton, American general (b. 1885)
- 1968 - James Kennaway, Scots novelist an screenwriter (b. 1928)
- 2006 - Saparmurat Niyazov, Preses o Turkmenistan (b. 1940)
- 2014 - Udo Jürgens, Austrick sangster (b. 1934)
- 2017 - Bruce McCandless II, American astronaut (b. 1937)
- 2018 - Tom Leonard, Scots poet; b. 1944
- Winter Solstice (Northren Hemisphere), can also be on 22 December
- Simmer Solstice (Soothren Hemisphere), can also be on 22 December
- The 21st o December is the feast day o the follaein saunts:
- St. Peter Canisius
- Bl. Adrian
- St. Anastasius XII
- St. Andrew Dung Lac
- St. Themistoeles
- St. Severinus
- St. Glycerius
- St. Honoratus o Toulouse
- SS. John & Festus
- St. John Vincent
- St. Thomas the Apostle
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 21 December.|
|This day-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|