The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
Norse fowk (Norse: nordmenn) constitute baith a naition an an ethnic group native tae Norawa. Thay share a common cultur an speak the Norse leid. Norse fowk an thair stryndants are foond in migrant commonties warldwide, notably in Unitit States, Canadae, Australie an Brazil.
|This Europe-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
- "Without immigrant background" : Population 1.1.2010 (4 305 886 )
- The 2000 American census reports that the United States, in the 2000 census, has 4,477,725 inhabitants of (partial) Norwegian ancestry.
- Shows a list over Canadas different ethnic groups, reports that there is 363,760 persons reporting Norwegian as one ancestry in Canada, of these 44,790 reported only Norwegian Archived 2019-01-06 at the Wayback Machine.
- The 2000 Brazilian census reports that Brazil, in the 2000 census, has 465,44 inhabitants of (partial) Norwegian ancestry.
- Number of Norwegians registered at the Embassy for living in each of these countries.
- Swedish Statistics from 2005. Shows the official number of Norwegians in Sweden at page 20.
- Sweden: Stock of foreign-born population by country of birth, by year
- Swedish Statistics from 2005. Shows the official number of Norwegians in Sweden at page 20. Archived 2005-04-15 at the Wayback Machine
- Australian: Stock of foreign-born population by country of birth, by year
- "Statistics Denmark:FOLK2: Population 1. January by sex, age, ancestry, country of origin and citizenship". Statistics Denmark. Retrieved 3 August 2012.
- Cite error: Invalid
<ref>tag; no text was provided for refs named
- "Archived copy" (PDF). Archived frae the original (PDF) on 27 September 2011. Retrieved 27 September 2011.CS1 maint: archived copy as title (link) Archived 2011-09-27 at the Wayback Machine
|Wikimedia Commons haes media relatit tae People of Norway.|