|Februar||Days in Mairch||Aprile|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 3rd o Mairch is the 62nt day o the year (63rd in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 303 days ti come.
Table o contents
- 1284 – Statute o Rhuddlan is enactit. Wales is incorporatit intae the Kinrick o Ingland.
- 1836 - The Republic o Texas declares unthirldom frae Mexico.
- 1845 - Florida acomes the 27t state o the Unitit States.
- 1861 - Alexander II o Roushie abandons serfdom.
- 1878 - Bulgarie gains unthirldom frae the Ottoman Empire.
- 1923 - TIME magazine, in the Unitit States, is published for the first time.
- 1938 - Ile is diskivered in Saudi Arabie.
- 1961 - Coronation o Hassan II o Morocco.
- 1985 - In the Unitit Kinrick, the Naitional Union o Mineworkers ends its year-long strike.
- 1985 - A magnitude 8.3 yirdquauk strikes central Chile.
- 1991 - In referendums, Latvie an Estonie support unthirldom frae the Soviet Union.
- 1992 - Kyrgyzstan adopts its current Banner.
- 1997 - The Sky Touer in Auckland, New Zealand, opens.
- 2002 - Swisserland decides tae jyn the Unitit Naitions in a naitional referendum.
- 2002 - A yirdquauk in the Hindu Kush, Afghanistan, kills 166 fowk.
- 2009 - The Sri Lanka cricket team is attackit in Pakistan.
- 2009 - Cologne's muneecipal airchive biggin collapses.
- 1756 - William Godwin, Inglis filosofer an novelist (d. 1836)
- 1845 - Georg Cantor, German mathemateecian (d. 1918)
- 1847 - Alexander Graham Bell, Scots inventor (d. 1922)
- 1895 - Ragnar Frisch, Norse economist (d. 1973)
- 1911 - Jean Harlow, American actress (d. 1937)
- 1920 - James Doohan, Canadian-American actor (d. 2005)
- 1920 - Willie Thornton, Scots fitbawer (d. 1991)
- 1924 - Lys Assia, Swiss sangster (d. 2018)
- 1930 - Ion Iliescu, umwhile Preses o Romanie
- 1935 - Zhelyu Zhelev, Preses o Bulgarie (d. 2015)
- 1945 - George Miller, Australian film director
- 1953 - Zico, Brazilian fitbawer
- 1956 - Tony Fitzpatrick, Scots fitbawer
- 1958 - Miranda Richardson, Inglis actress
- 1963 – Conor Lenihan, Republic o Ireland politeecian
- 1968 - Brian Cox, Inglis pheesicist an former muisicker
- 1973 - Xavier Bettel, Prime meenister o Luxembourg
- 1977 - Ronan Keating, Erse sangster
- 1979 - Scott MacLeod, Scots rugby union player
- 1982 - Jessica Biel, American actress
- 1989 - Ross Forbes, Scots fitbawer
- 1605 - Pape Clement VIII (b. 1536)
- 1611 - William Douglas, 10t Yerl o Angus, Scots nobleman (b. 1552)
- 1706 - Johann Pachelbel, German componer (b. 1653)
- 1792 - Robert Adam, Scots airchitect an interior an furnitur designer (b. 1728)
- 1983 - Hergé, Belgian comic book creator (b. 1907)
- 1996 - Marguerite Duras, French novelist, playwricht, screenwriter, essayist an filmmaker (b. 1914)
- 2010 - Michael Foot, Inglis politeecian (b. 1913)
- 2014 - William R. Pogue, American astronaut (b. 1930)
- 2017 - Raymond Kopa, French fitbawer (b. 1931)
- 2018 - David Ogden Stiers, American actor (b. 1942)
- The 3rd o Mairch is the feast day o the follaein saunts:
- St. Katharine Drexel
- St. Cunegundes
- St. Anselm of Nonantola
- St. Arthelais
- St. Winwaloc
- St. Titian
- St. Sacer
- Bl. Mary Angela Truszkowska
- St. Calupan
- St. Camilla
- St. Cele-Christ
- St. Cleonicus
- St. Foila
- St. Felix
- St. Hemiterius an Cheledonius
- St. Lamalisse
- St. Non
- St. Marinus & Asterius
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 3 March.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|