The General Motors Company, an aa kent as GM, is a Unitit States-based automaker wi its headquarters in Detroit, Michigan. The company manufactures caurs an trucks in 34 countries, recently employed 244,500 fowk aroond the warld, an sells an services vehicles in some 140 kintras. Bi sales, GM rankt as the lairgest U.S. automaker an the warld's seicont-lairgest for 2008, haein the third-heichest 2008 global revenues amang automakers on the Fortune Global 500.
View o the GM Renaissance Center
|Predecessor||General Motors Corporation (1908–2009)|
|Foondit||16 September 1908|
|Heidquarters||Detroit, Michigan, Unitit States|
Nummer o locations
|396 facilities on sax continents|
Tim Solso, (Chairman)|
Mary Barra, (CEO)
Dan Ammann, (President)
|9,714,652 vehicles (2013)|
|Revenue||US$166.3 billion (2016)|
|US$9.545 billion (2016)|
|US$9.427 billion (2016)|
|Tot assets||US$221.6 billion (2016)|
|Tot equity||US$43.83 billion (2016)|
Nummer o employees
Footnotes / references|
|Buick||syne 1908||North Americae, Cheenae, Israel, Taiwan|
|Cadillac||syne 1909||Global (except Sooth Americae, Indie, SE Asie, Australie)|
|GMC||syne 1912||North Americae, Middle East|
|Chevrolet||syne 1917||Global (except Australie, New Zealand, Sooth Korea, Vietnam)|
|Holden||syne 1948||Australie, New Zealand|
|Daewoo||syne 2002||Sooth Korea, Vietnam|
- Vauxhall (1925-2017), sauld tae French manufacturer Groupe PSA
- Lotus (1986-1993), sauld tae Luxembourg-based A.C.B.N. Holdings S.A.
- Frigidaire (1919-1979), sauld tae Ohio-based White Consolidated Industries
- Saab (1989-2010), sauld tae Dutch supercaur manufacturer Spyker Cars NV
- Opel (1929-2017), sauld tae French manufacturer Groupe PSA
- Fiat (2000–2005), GM awned 20 percent at ane time wi put option
- Fuji Heavy Industries, manufacturer o Subaru (1999–2006), GM awned 20 percent at ane time
- Isuzu (1971–2006), GM awned 49 percent at ane time
- Suzuki (1981–2008), GM awned ower 20 percent at ane time
- GM Defense 1950–2003 wis ance pairt o General Motors Diesel Division an as General Dynamics Land Systems division o General Dynamics
- Electro Motive Division of General Motors wis awso ance pairt o General Motors Diesel Division an nou kent as Electro-Motive Diesel
- Detroit Diesel sauld tae Penske Corporation; braken up an portion sauld to the umshile Daimler-Chrysler AG (nou Daimler AG); nou pairt o Daimler AG
- Transit division wis sauld tae Motor Coach Industries and Transportation Manufacturing Corporation
- Diesel Division of General Motors of Canada Limited spun aff an later acquired bi General Motors Canada as Diesel Division o General Motors of Canada Limited
- EDS – Electronic Data Systems
- Hughes Electronics (Nou The DirecTV Group)
- 1999 GM spun aff its pairts makin operations as Delphi
- "Our Company". General Motors. 2014. Retrieved November 6, 2014.
Our 212,000 plus employees work in 396 facilities touching six continents, they speak more than 50 languages and touch 23 time zones.
- GM Delivered 9.7 Million Vehicles Globally in 2013 Retrieved January 15, 2014
- "GM 2016 Q4 Chart set , General Motors Company" (PDF). General Motors. February 3, 2017.
- "Form 10-K Annual Report Pursuant to Section 13 or 15(d) of the Securities Exchange Act of 1934 for the Fiscal Year Ended December 31, 2012 Commission File Number 001-34960 General Motors Company" (PDF). General Motors. General Motors Company. February 15, 2013. Archived frae the oreeginal on August 6, 2013. Retrieved August 6, 2013.
- Strott, Elizabeth (January, 21 2009). "Toyota Takes Sales Crown from GM". MSN. Retrieved June 1, 2009. Check date values in:
- "Global 500 2009". CNN. July 20, 2009. Retrieved October 12, 2009.
- "Italy: Hapless Fiat Wants To Force GM Hand". United Press International. Retrieved June 1, 2009.
- "GM to Sell Its Stake in Fuji Heavy Industries". Los Angeles Times. October 6, 2005. Retrieved June 1, 2009.
- "GM Sells Isuzu Shares for $300 Million to Japanese Trading Companies, Bank". USA Today. April 11, 2006. Retrieved June 1, 2009.
- "GM Sells Equity Stake in Suzuki". Cartype. November 17, 2008. Retrieved June 1, 2009.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae General Motors.|