The 26t o November is the 330t day o the year (331st in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 35 days bidin.
- 986 - First documentit mention o Montpellier, Fraunce.
- 1703 - The Great Storm o 1703 sinks 12 Ryal Navy ships, killin 1,500 fowk.
- 1842 - The Varsity o Notre Dame in South Bend, Indiana, is foondit.
- 1898 - A storm aff New Ingland, Northeastren Unitit States, sinks the "Portland" passenger ship, killin 152 fowk.
- 1917 - The National Hockey League, nou the main league o North Americae ice hockey, is foondit.
- 1922 - Howard Carter enters the tomb o Tutankhamun in Egypt.
- 1942 - The film "Casablanca", starrin Humphrey Bogart an Ingrid Bergman, premieres.
- 1949 - Indie declares isself a republic.
- 1950 - Korean War: The Battle o Chosin stairts efter the Fowkrepublic o Cheenae enters the war on the side o North Korea.
- 1970 - In Guadeloupe, 38 millimetres o rain faws in a minute.
- 1990 - A Delta II racket maks its first flicht.
- 1992 - Vienna's Hofburg Pailace is severely damaged bi fire in the nicht tae 27 November.
- 1998 - The Khanna rail disaster in Indie kills 212 fowk.
- 1998 - Breetish Prime Meenister Tony Blair speaks at the Republic o Ireland's pairlament.
- 2003 - Concorde maks its last flicht.
- 2008 - A series o coordinatit terrorist attacks in Mumbai stairts, killin 174 fowk.
- 2011 - The Mars Science Laboratory is launched.
- 1607 - John Harvard, Inglis clergyman (d. 1638)
- 1847 - Maria Feodorovna, Empress o Roushie (d. 1928)
- 1857 - Ferdinand de Saussure, Swiss linguist (d. 1913)
- 1885 - Heinrich Brüning, Chancellor o Germany (d. 1970)
- 1898 - Karl Ziegler, German chemist (d. 1973)
- 1903 - Alice Herz-Sommer, Czech-born pianist (d. 2014)
- 1918 - Huber Matos, Cuban writer an activist (d. 2014)
- 1918 - Patricio Aylwin, Preses o Chile (d. 2016)
- 1919 - Ryszard Kaczorowski, Pols statesman (d. 2010)
- 1922 - Charles M. Schulz, American cartoonist (d. 2000)
- 1931 - Adolfo Pérez Esquivel, Argentine activist
- 1939 - Tina Turner, American-Swiss sangster
- 1948 - Elizabeth Blackburn, Australie-American molecular biologist
- 1953 - Hilary Benn, Inglis politeecian
- 1961 - Willie McStay, Scots fitbawer
- 1965 - Dougray Scott, Scots actor
- 1976 - Donald Cameron, Scots politeecian
- 1977 - Campbell Walsh, Scots slalom canoeist
- 1981 - Natasha Bedingfield, Inglis sangster
- 1990 - Rita Ora, Kosovo-born Inglis sangster an actress
- 1990 - Danny Welbeck, Inglis fitbawer
- 399 - Pape Siricius (b. 334)
- 1836 - John Loudon McAdam, Scots ingineer (b. 1756)
- 1855 - Adam Mickiewicz, Pols poet an playwricht (b. 1798)
- 1917 - Elsie Inglis, Scots medicinar an suffragist (b. 1864)
- 1952 - Sven Hedin, Swadish splorer (b. 1865)
- 1981 - Max Euwe, Dutch chess player (b. 1901)
- 1992 - Jim Forrest, Scots fitbawer (b. 1927)
- 2016 - David Provan, Scots fitbawer (b. 1941)
- 2018 - Bernardo Bertolucci, Italian film director (b. 1941)
- 2018 - Stephen Hillenburg, American marine biologist and animator, creator o SpongeBob SquarePants (b. 1961)