Historical rankins o Preses o the Unitit States
Historians (an whiles poleetical scientists) are surveyit an askit tae gie Preses o the Unitit States nummer ratins on their performance oweraa or on different aspects o their leadership.
Several different factors are considerit in decidin whit maks ane a preses guid or bad Thir factors include their character, their vision for the kintra, their relations wi congress, their relations wi foreign leaders (diplomacy), hou they managit the economy, hou they managit the military, an their poleetical skill oweraa.
It is whiles difficult tae accurately rank a preses acause aw o the preses facit completely different challenges an livit in different times.
Historical opinions o U.S. preses aften chynge ower time. For ensaumple, Harry Truman haed vera laich approval ratins richt efter he left office, but mony historians nou conseeder him amang the greatest preses.
Maist surveys gree that the top five preses are:
- George Washington (the first preses o the Unitit States)
- Abraham Lincoln (led the Unitit States through the American Civil War and endit sclavery)
- Franklin Roosevelt (electit fower times an led the kintra through the Great Depression and World War II).
- John F. Kennedy (presidit ower the Cuban Missile Crisis)
- Ronald Reagan (presidit ower the end o the Cold War and restorit the economy)
The follaein preses are uisually rankit highly:
- Thomas Jefferson (partly acause o the Louisiana Purchase)
- James K. Polk (presidit ower the Mexican American War)
- Theodore Roosevelt (strengthen the Unitit States Navy and had the Panama Canal biggit)
- Woodrow Wilson (presidit ower World War I and creatit the Federal Reserve)
- Harry Truman (presidit ower the beginnin o the Cold War and the integration o the Armit Forces)
- Dwight Eisenhower (presidit ower the Cold War and creatit NASA)
Some preses have mixit ratins. For ensaumple, Andrew Jackson is considerit tae bi a leader wha stuid for the common man, but at the same time historians criticise him acause o the Indian Removal Act. Anither example is Lyndon B. Johnson, wha passit civil richts bills an presidit ower the Great Society, but escalatit the Vietnam War an aa.
John Tyler, Zachary Taylor, Millard Fillmore, Franklin Pierce, and James Buchanan are aften considerit tae bi amang the warst acause they failit tae prevent the growth o the sclavery whilk resultit in the Civil War.
Warren G. Harding an Ulysses Grant are aften considerit tae be amang the warst preses acause they baith made the mistak o appointin their corrupt friends intae heich poleetical offices, although recently Ulysses Grant haes muived up in the rankins acause o his efforts tae gie civil rights tae African Americans.
Both historian polls and popular opinion polls consider George W. Bush amang the worst U.S. preses, although some would argue that it is too early tae rank him acause his term endit recently in 2009.
Barack Obama is rankit in the middle. For the same reason, George W. Bush isna rankit in some polls acause his presidency endit less nor ten years ago. Bill Clinton is includit in thir polls, but his presidency wis still no that lang syne and historians hisna yet decidit whether he wis a guid or bad preses.