Braw that ye're here, John Gordon Reid! Walcome til the Wikipedie in Scots: the first encyclopedie in the Scots leid!
Guid tae see ye. Some gibbles ye'll find uissfu:
- Aboot Wikipedie - whit it is an isna.
- Gin ye are interestit in writin airticles we bid ye hae a read o wir page anent writin Scots. Ye micht aiblins find thir dictionars helpfu.
- For tae caw the crack anent the technical wirkins o the Wikipedie, gang til the Mercat Cross.
- Bi gaun throu the Commontie Yett ye'll can find aw kynd o wittins adae wi uisin an eikin til the Wikipedie.
- For tae hae a sey shottie, veesit oor Saundpit.
Greetings. A while back you helped with translation for single-user login finalization. Could you take some time to review the two messages that will be sent of affected community members soon? The pages are here and here. Thank you for your time, happy editing to you. Keegan (WMF) (talk) 23:32, 3 Februar 2015 (UTC)
Hullo thare. A'v revivit the Scots Wiktionar project, an wis wonderin if ye'd lik tae help oot. A need twa mair eeditors ither than masel tae pit in ten eedits a month for three months for it tae meet acteevity requirements. Wad ye be interestit? --AmaryllisGardener talk 01:19, 29 Juin 2017 (UTC)