Saskatchewan (i// or //) is a prairie province in Canadae, which haes an aurie o 588,276 square kilometre (227,100 sq mi). Saskatchewan is bordered on the wast bi Alberta, on the north bi the Northwast Territories, on the east bi Manitoba, an on the sooth bi the U.S. states o Montana an North Dakota.
Laitin: Multis e Gentibus Vires
("Strength frae Mony Fowks")
Map o Canadae wi Saskatchewan heichlichtit
|Confederation||1 September 1905 (Split frae NWT) (10t)|
|• Teep||Constitutional monarchy|
|• Lieutenant-Govrenor||Vaughn Solomon Schofield|
|• Premier||Brad Wall (Saskatchewan Pairty)|
|Legislatur||Legislative Assembly o Saskatchewan|
|Federal representation||(in Canadian Pairlament)|
|Hoose seats||14 o 338 (4.1%)|
|Senate seats||6 o 105 (5.7%)|
|• Total||651,900 km2 (251,700 sq mi)|
|• Laund||591,670 km2 (228,450 sq mi)|
|• Watter||59,366 km2 (22,921 sq mi) 9.1%|
|Aurie rank||Rankit 7th|
|6.5% o Canadae|
|• Tot||1,033,381 |
|• Rank||Rankit 6t|
|• Density||1.75/km2 (4.5/sq mi)|
|Demonym(s)||Saskatchewanian, Saskatchewanese, Saskie, Saskatchewaner|
|Offeecial leids||Inglis an French (Inglis predominates)|
|• Tot (2009)||C$56.553 billion|
|• Per capita||C$45,718 (5t)|
|Time zone||UTC−6 (although geographically in UTC-7 so technically on daylicht savin time year roond) Lloydminster an vicinity: UTC−7 an does observe DST|
|Postal code prefix||S|
|ISO 3166 code||CA-SK|
|Flouer||Wastren Red Lily|
|Rankins include aw provinces an territories|
As o Aprile 2011, the population o Saskatchewan wis estimatit at 1,053,960. Residents primarily live in the soothren hauf o the province. O the total population, 257,300 live in the province's lairgest ceety, Saskatoon, while 210,000 live in the provincial caipital, Regina. Ither major ceeties include Prince Albert, Moose Jaw, Yorkton, Swift Current an North Battleford.
Saskatchewan wis first splorit by Europeans in 1690 an settled in 1774, haein an aa been inhabitit for thoosans o years bi various indigenous groups. It became a province in 1905. Saskatchewan's current premier is Brad Wall an its lieutenant-govrenor is Vaughn Solomon Schofield. Its major industries are agricultur, minin, an energy. "In 1992, the federal an provincial govrenments signed a historic land claim greement wi Saskatchewan First Naitions. Unner the greement, the First Nations received money tae buy land on the open mercat. As a result, aboot 761,000 acres hae been turned intae reserve land an mony First Naitions continue tae invest their settlement dollars in urban auries", includin Saskatoon.
- "Population and dwelling counts, for Canada, provinces and territories, 2011 and 2006 censuses". Statcan.gc.ca. February 8, 2012. Retrieved February 8, 2012.
- Saskatchewanian is the prevalent demonym, and is used by the Government of Saskatchewan. According to the Oxford Guide to Canadian English Usage (ISBN 0-19-541619-8; p. 335), Saskatchewaner is also in use.
- "Statistics Canada Gross domestic product, expenditure-based, by province and territory". 0.statcan.ca. November 4, 2010. Retrieved February 23, 2011.
- "Canada's population estimates: Table 2 Quarterly demographic estimates". Statistics Canada. June 22, 2011. Retrieved June 22, 2011.
- "Statistics Canada, Quarterly demographic estimates, 2009". Statcan.gc.ca. December 23, 2009. Retrieved February 23, 2011.
- "Treaty Land Entitlement – The English River Story, Saskatchewan", Aboriginal Affairs and Northern Development Canada, accessed November 25, 2011
- "Government of Canada". Geonames.nrcan.gc.ca. September 18, 2007. Retrieved February 23, 2011.
|This Canadae-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|