Template:On this day/31 October
- 1517 – Protestant Reformation: Martin Luther (picturt) posts his 95 Theses on the door o the Castle Kirk in Wittenberg.
- 1922 – Benito Mussolini is made Prime Meenister o Italy.
- 1941 – Efter 14 years o wirk, Munt Rushmore is completit.
- 1984 – Indie Prime Meenister Indira Gandhi is assassinatit bi twa Sikh siccarity gairds. Riots brak oot in New Delhi an ither cities an aroond 3,000 Sikhs are killt.
- 2011 – The global population o humans reaches seiven billion. This day is nou recognised bi the Unitit Naitions as the Day o Seiven Billion.