Ramat HaSharon (Ebreu: רָמַת הַשָּׁרוֹן, lit. Height o the Sharon) is a ceety locatit on Israel's central coastal strip in the sooth o the Sharon region, borderin Tel Aviv tae the sooth an Herzliya an Kibbutz Glil Yam tae the north. It is pairt o the Tel Aviv Destrict, athin Gush Dan metropolitan aurie. The ceety haes a population o 38,500.
|• ISO 259||Ramat ha Šaron|
View o Ramat HaSharon
|• Mayor||Yitzhak Rochberger|
|• Total||16.792 km2 (6.483 sq mi)|
|Name meanin||Sharon Hicht|
|Wabsteid||official website (in Ebreu)|
Ramat HaSharon wis established in 1923 as Ir Shalom (Ebreu: עִיר שָׁלוֹם, lit. Ceety o Peace), a moshava, bi group o immigrants frae Poland. Thay initially purchased 2000 dunam (or 500 acres) frae the locals for 5 Egyptian pounds per dunam. In the 1931 census, the veelage's population stood at 312. Ramat HaSharon wis mainly a farmin community frae 1923 tae the 1960s, kent for its strawberry fields an citrus groves. In 1932, the ceety wis renamed Kfar Ramat HaSharon (Sharon Height Veelage), wi the "Kfar" bein offeecially dropped several years later. In 1950, Ramat HaSharon's population numbered aboot 900 residents, primarily involved in agricultur. The rapid population growthe in the 1960s an 70's led tae construction o mony new roadways, new schools, an pairks.
Several distinct neighborhuid evolved in the 1970s, includin Morasha on the soothren edge, ane wi mony military an air force personnel in the eastren edge, an mony successfu professionals moved here. Ramat HaSharon became heichlie desirable place tae live in the 1980s as a vera safe, containin mony gardens an wide boulevards, an attractin mony upper middle cless suburban families.
The majority o the biggins in Ramat HaSharon are residential, wi single faimily lots for families o hie income, awtho the nummer o multiple faimily dwellins is growin. Thare is ane neighborhuid, a relic o the immigration waves o the 1950s, which is lawer income.
- Ussishkin elementary schuil
- Hadar elementary schuil
- Amirim elementary schuil
- Oranim elementary schuil
- Golan elementary schuil
- Kiryat Ye'arim elementary schuil
- Kelman Middle Middle
- Alumim Middle Middle School
- Yigal Alon Hie School
- Rotberg Hie School
- HaMidrasha – Airt Teachers Trainin College
- Rimon School o Jazz an Contemporary Muisic
Ramat HaSharon is hame tae the Israel Tennis Center, foondit in 1975, which hosts an organizes internaitional, naitional an regional tennis tournaments. Alang wi tennis facilities, which include 24 illuminatit courts, an staunds which seat up tae 4,500 spectators, the central management o the organisation, which manages 13 ither tennis centers aroond the kintra, is locatit in the toun. It an aa is hame tae Canadae Stadium, whaur maist Davis Cup an ither significant Israeli matches hae been played syne the mid-1970s.
The ceety's weemen basketbaw team, Electra Ramat HaSharon, is ane o the leadin teams in the Israeli league an a umwhile European champion.
The ceety's leadin junior hie "Alumim" haes wan mony trophies in sports, especially for achievements in track an field.
Ramat HaSharon is twinned wi:
- "Table 3 – Population of Localities Numbering Above 2,000 Residents and Other Rural Population" (PDF). Israel Central Bureau of Statistics. 2009-09-30. Retrieved 2010-07-25.
- HaReuveni, Immanuel (1999). Lexicon of the Land of Israel. Miskal – Yedioth Ahronoth Books and Chemed Books. ISBN 965-448-413-7. (in Ebreu)
- Vilnai, Ze'ev (1980). "Ramat HaSharon". Ariel Encyclopedia. Volume 7. Tel Aviv, Israel: Am Oved. p. 7582. (in Ebreu)
- "Ramat HaSharon (Israel)". Georgsmarienhütte Municipality. Retrieved 2007-12-17.[deid airtin] (in German)
- "Dunkirk International". Archived frae the oreeginal on 2007-11-09. Retrieved 2007-12-17. (in French)
- Rice, Oren; Shalev, Oded (October 17, 2001). ""We Lost a Great Person, a Friend, a Commander and Warrior"". Ynet. Retrieved 2010-07-25. (in Ebreu)