|Born||Ewan Gordon McGregor|
31 Mairch 1971
(m. 1995; div. 2020)
|Pairtner(s)||Mary Elizabeth Winstead (2017–nou)|
|Relatives||Denis Lawson (uncle)|
McGregor wis born on the 31st Mairch 1971 in Pairth, Scotland, an wis broucht up near Crieff. His mither, Carol Diane (née Lawson), is a retired teacher at Crieff Seicontarie Schuil an later on deputy heid teacher at Kingspark Schuil in Dundee. His faither, James Charles Stewart "Jim" McGregor, is a retired pheesical eddication teacher an careers master at Morrison's Academy in Crieff. He haes an aulder brither, Colin (born 1969), an umwhile Tornado GR4 pilot in the Royal Air Force. His uncle is actor Denis Lawson an his auntie bi marriage wis the actress Sheila Gish, thit maks him a step-cousin tae Gish's actress dauchters, Kay Curram an Lou Gish.
McGregor went tae the independent Morrison's Academy in Crieff. Efter lea'in schuil bi the time he wis 16, he wirkit as a stagehaun at Perth Theatre an studied a foondation coorse in drama at Kirkcaldy College o Technologie, afore muivin tae Lunnon tae study drama at the Guildhall School of Music and Drama whan he wis 18 year auld.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Ewan McGregor.|
- McGregor, Ewan Gordon. ukwhoswho.com. Who's Who. 2015 (online Oxford University Press ed.). A & C Black, an imprint of Bloomsbury Publishing plc. (subscription needit)
- The Hollywood Reporter (26 November 2012). "Ewan McGregor on His Career and 'The Impossible'" [Ewan McGregor on His Career an 'The No Possible']. YouTube (in Inglis). Retrieved 1 Julie 2015.
- "Ewan McGregor 1971". Perth & Kinross Council (in Inglis). Archived frae the original on 1 Julie 2015. Retrieved 30 Juin 2015.
- "Starring role for actor's mother Maternity unit closure puts Mrs McGregor in front of the spotlight" [Starrin rowe fur actor's mither Maternity unit closin pits Mrs McGregor in front o the spotlicht]. The Herald (in Inglis). Glesga. 31 October 2000. Retrieved 30 Juin 2015.
- Dhingra, Dolly (25 Januar 1999). "Obi-Wan Kenobi's mum" [Obi-Wan Kenobi's maw]. The Guardian (in Inglis). Lunnon. Retrieved 30 Juin 2015.
- "Carol McGregor: Malawi Diaries". The Scotsman (in Inglis). Edinburgh. 12 August 2007. Retrieved 30 Juin 2015.
- "Morrisonian Club". Morrison's Academy (in Inglis). Retrieved 30 Juin 2015.
- "Ewan McGregor biography". Tiscali.co.uk (in Inglis). Archived frae the original on 8 October 2007. Retrieved 15 Januar 2008.
- "Ewan McGregor Biography (1971–)". Film Reference.com (in Inglis). Retrieved 15 Januar 2008.
- "RAF at 100 with Ewan and Colin McGregor review – a flyby history from the actor and his pilot brother" [RAF at 100 wi Ewan an Colin McGregor review – a flybi history frae the actor an his pilot brither]. the Guardian (in Inglis). 25 Mairch 2018. Retrieved 8 Februar 2021.
- "Profile – Ewan McGregor". Hello!. Archived frae the original on 20 August 2008. Retrieved 9 Julie 2008.
- Barratt, Nick (11 November 2006). "Family Detective". The Daily Telegraph (in Inglis). Lunnon. Retrieved 22 Januar 2018.
- "He is the actor formerly known as Denis Lawson. Now he's more famous as Ewan McGregor's uncle. But he's not bitter" [He is the actor thit uised tae be kent as Denis Lawson. Nou he's mair famous fur bein Ewan McGregor's uncle. But he's no bitter]. The Herald (in Inglis). 18 Mey 2001. Retrieved 14 Mey 2017.
- Jinman, Richard (3 Juin 2005). "The Guardian profile: Ewan McGregor". The Guardian (in Inglis). Retrieved 1 Julie 2015.
- "Perth Theatre, past and present..." [Pairth Theatre, the past an the nou...]. Perth Concert Hall (in Inglis). Archived frae the original on 1 Julie 2015. Retrieved 1 Julie 2015.
|This Scotland-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|This actor-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|