Abu Dhabi (emirate)
Abu Dhabi, offeecially the Emirate o Abu Dhabi, (Arabic: إمارة أبو ظبي Imārat Abū Ẓabī, literally "faither o gazelle"), is ane o seiven emirates that constitute the Unitit Arab Emirates (UAE). It is the lairgest emirate bi aurie (67,340 km²), an seicont-lairgest bi population (efter Dubai), accoontin for approximately 86% o the tot land aurie o the UAE. The seat o the Preses o the Unitit Arab Emirates is locatit in Abu Dhabi ceety, which an aw hosts mony ile companies, foreign embassies an the federal cabinet.
|Emirate o Abu Dhabi|
Abu Dhabi athin the UAE
|Kintra||Unitit Arab Emirates (UAE)|
|• Teep||Constitutional monarchy|
|• Emir||Khalifa bin Zayed Al Nahyan|
|• Summer (DST)||UTC+4|
The emirate's main revenues are frae industry, construction an financial services which mak up Abu Dhabi's US$187 billion economy (2008). Revenues frae the industry contributit 65.5% tae the economy in 2008. Construction activities represent 11.5% o the economy in 2008, an commercial an financial activities mak up the remainin 23.6%.
Pairts o Abu Dhabi wur settled as far back as the 3rd millennium BC an its early history fits the nomadic herdin an fishin pattern teepical o the broader region. Modren Abu Dhabi traces its oreegins tae the rise o an important tribal confederation, the Bani Yas, in the late 18t century, which an aw assumit control o Dubai. In the 19t century the Dubai an Abu Dhabi branches pairtit weys.
Intae the mid-20t century, the economy o Abu Dhabi continued tae be sustained mainly bi camel herdin, production o dates an vegetables at the inland oases o Al Ain an Liwa, an fishin an pairl divin aff the coast o Abu Dhabi ceety, which wis occupeed mainly durin the simmer months. Maist dwellins in Abu Dhabi ceety wur, at this time, constructit o palm fronds (barasti), wi the walthier families occupyin mud huts. The growth o the cultured pairl industry in the first hauf o the twintiet century creatit haurdship for residents o Abu Dhabi as pairls representit the lairgest export an main soorce o cash earnins.
In 1939, Sheikh Shakhbut Bin-Sultan Al Nahyan grantit petroleum concessions, an ile wis first foond in 1958. At first, ile money haed a marginal impact. A few lawrise concrete buildings war erected, an the first pavit road wis completit in 1961, but Sheikh Shakbut, uncertain whether the new ile ryalties wad last, teuk a cautious approach, preferrin tae save the revenue rather than investin it in development. His brither, Sheikh Zayed bin Sultan Al Nahyan, saw that ile walth haed the potential tae transform Abu Dhabi. The rulin Al Nahyan faimily decidit that Sheikh Zayed shoud replace his brither as ruler an carry oot his veesion o developin the kintra. On 6 August 1966, wi the assistance o the Breetish, Sheikh Zayed became the new ruler.
Wi the annooncement bi the UK in 1968 that it wad athdraw frae the Persie Gulf aurie bi 1971, Sheikh Zayed became the main drivin force ahint the formation o the Unitit Arab Emirates.
Efter the Emirates gained unthirldom in 1971, ile wealth continued tae flow tae the aurie an traditional mud-brick huts wur rapidly replacit wi banks, boutiques an modren heichrises.
At present, Abu Dhabi boasts the warld's heichest absolute an per-caipita level o sovereign walth funds, calculated at USD 1,000,000.00 per inhabitant.
The emirate o Abu Dhabi is locatit in the ile-rich an strategic Persie Gulf region. It adjoins the Kinrick o Saudi Arabia an the Sultanate o Oman. The emirate borders the emirate o Dubai an Sharjah tae its north.
Touns an ceetiesEedit
Abu Dhabi ceety is a modren ceety wi broad boulevards, taw office an apairtment biggins, an busy shops.
Ither urban centers in the Abu Dhabi emirate are Al 'Ain, Baniyas an Ruwais. Al Ain is an agglomeration o several veelages scattered aroond a valuable desert oasis; the day it is the steid o the naitional varsity, UAEU. Al Ain is billed as the Garden Ceety o the UAE. Ither wirk includes the 1st prize internaitional competeetion o the Abu Dhabi Library an Cultural Center wan bi the Airchitects Collaborative, designed bi Hisham N. Ashkouri o Boston, Massachusetts an New York, NY.
Main ceeties an tounsEedit
Sunny/blue skies can be expectit throughoot the year. The months Juin throu September are generally het an humid wi temperaturs averagin abuin 43 °C (110 °F). Durin this time, sandstorms an aw occur intermittently, in some cases reducin visibility doun tae a few meters. The wather is uisually pleasant frae October tae Mey. Januar tae Februar is ceuler an mey require the uise o a licht jacket. This period an aw sees dense fog on some days. The oasis ceety o Al Ain, aboot 150 km away, borderin Oman, regularly records the heichest simmer temperaturs in the kintra, housomeivver the dry desert air an ceuler forenichts mak it a traditional retreat frae the intense simmer heat an year roond humidity o the caipital ceety.
Abu Dhabi Internaitional Airport (AUH) an Al Ain Internaitional Airport (AAN) serves the emirate. The local time is GMT + 4 oors. Private vehicles an taxis are the primary means o transportation in the ceety, awtho public buses, run bi the Abu Dhabi Municipality, are available, but maistly uised bi the lawer-income population. Thare are bus routes tae nearbi touns such as Baniyas, Habashan an the gairden ceety o UAE Al Ain, amang ithers. Thare is a newer service stairtit in 2005 atween Abu Dhabi an the commercial ceety o Dubai (aboot 160 km away).
Schuils an universitiesEedit
Schuils an varsities in Abu Dhabi:
- Zayed University
- Masdar Institute of Science and Technology (research oriented graduate-level varsity)
- The Petroleum Institute
- Abu Dhabi Men's College (a campus of The Higher Colleges of Technology)
- Abu Dhabi Women's College (a campus of The Higher Colleges of Technology)
- Abu Dhabi University
- INSEAD Centre in Abu Dhabi
- Strathclyde Business School (MSc/MBA)
- Abu Dhabi Indian School
- Indian Islahi Islamic School
- Al-Noor Indian Islamic School
- The American International School in Abu Dhabi
- Emirates College for Advanced Education (ECAE) The first college for education in Abu Dhabi
- New York Institute of Technology
- International School of Choueifat, Abu Dhabi
- Sheikh Khalifa Bin Zayed Bangladesh Islamia School and College , Abu Dhabi
- Sheikh Khalifa Bin Zayed Arab Pakistani School (Kindergarten throu 12t grade FSC)
- Islamia English School (Kindergarten throu 12t grade FSC, IGCSE : O Levels an A Levels an aa offered)
- Al Nahda Naitional Schools (Boys' and Girls' schuil O Levels, A Levels, American High schuil seestem)
- The Cambridge High School
- The British School – Al Khubairat
- Abu Dhabi Grammar School (Canadae)
- Abu Dhabi International School
- First Steps School Nursery
- Tweety Nursery
- International Community School
- Our Ain English High School
- The American Community School of Abu Dhabi
- The British School
- Raha International School
- NYU Abu Dhabi
- The Glenelg School of Abu Dhabi
- The Elite Private School
- Khalifa University of Science, Technology and Research (KUSTAR)
See an awEedit
- Qasr al-Hosn, the palace-fort, seat o govrenment an palace o the rulers o Abu Dhabi ca. 1760/1790 tae 1966.
- Mina' Zayid, the port o Abu Dhabi.
- Postal Authorities
- Transportation in the Unitit Arab Emirates
- Emirates Palace, the maist expensive hotel iver biggit
- Abu Dhabi Grand Prix, a Formula Ane motor race held in the ceety
- "Abu Dhabi – profile of geographical entity including name variants". Archived frae the original on 8 December 2012. Retrieved 28 October 2011.. World Gazetteer. Retrieved April 8, 2008.
- "gulfnews : Abu Dhabi's GDP hits Dh688.3b on industrial sector performance". Archive.gulfnews.com. 19 Julie 2009. Retrieved 17 September 2011.[deid airtin]
- "Abu Dhabi GDP $187 bln in '08, UAE Economy – Maktoob News". Business.maktoob.com. Retrieved 17 September 2011.
- "The Statistics Center-Abu Dhabi announces today results of economic surveys | SCAD". AMEinfo.com. Archived frae the original on 29 September 2012. Retrieved 17 September 2011.
- See Al-Fahim, M, From Rags to Riches: A Story of Abu Dhabi, Chapter Six (London Centre of Arab Studies, 1995), ISBN 1-900404-00-1.
- BBC, Average weather for Sharjah, which is 170 kilometres away frae Abu Dhabi.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Abu Dhabi.|
- Travel guide tae Abu Dhabi (emirate) frae Wikivoyage
- Abu Dhabi Polis Archived 2009-01-06 at the Wayback Machine
- Abu Dhabi Chamber o Commerce an Industry Archived 2007-01-06 at the Wayback Machine
- Gulf News
- Khaleej Times
- Emirates Today
- 7 Days Archived 2007-09-27 at the Wayback Machine
- Emirates Evening Post Archived 2007-01-07 at the Wayback Machine
- The National