Timbaland performin in West Hollywood in Januar 2010
|Birth name||Timothy Zachary Mosley|
|Forby kent as|
|Born||10 Mairch 1972|
Norfolk, Virginia, U.S.
Timbaland's first full credit production work wis in 1996 on Ginuwine...the Bachelor for R&B sangster Ginuwine. Efter further work on Aaliyah's 1996 album One in a Million an Missy Elliott's 1997 album Supa Dupa Fly, Timbaland acame a prominent producer for R&B an hip hop airtists. As a rapper he initially released several albums wi fellae rapper Magoo, followed bi his debut solo album Tim's Bio in 1998. In 2002, Timbaland produced the hit single "Cry Me a River" for Justin Timberlake, gangin on tae produce maist o Timberlake's subsequent LPs sic as FutureSex/LoveSounds an The 20/20 Experience an thair respective hit singles. A Timbaland-owned imprint label, Mosley Music Group, featurt airtists sic as Nelly Furtado, whose Timbaland-produced album Loose (2006) wis a commercial an critical success. In 2007, Timbaland released a solo album, Shock Value, which wis followed bi Shock Value II in 2009.
Aside frae the aforementioned airtists, Timbaland's production credits frae the 2000s forrit include wirk wi Jay-Z, Nas, Ludacris, Bubba Sparxxx, Madonna, Rihanna, OneRepublic, Brandy, Drake, Rick Ross an ithers. As a sangwriter he haes scrieven as o 2014, 85 UK hits an 99 hits Stateside. Timbaland haes received widespread acclaim for his production style. In 2007, Entertainment Weekly stated that "just about every current pop trend can be traced back to him — from sultry, urban-edged R&B songstresses ... to the art of incorporating avant-garde sounds into No. 1 hits."
Timothy Z. Mosley wis born on Mairch 10, 1972 in Norfolk, Virginia, tae Latrice, wha ran a homeless shelter, an Garland Mosley, an Amtrak employee. He graduated frae Salem High School o Virginia Beach, Virginia. Durin his time as a DJ, he wis kent as "DJ Tim" or "DJ Timmy Tim". His brither, Sebastian, is reportedly around nine years younger. His sister Courtney Rashon is a makeup airtist an author frae New Jersey. While attendin heich schuil, Timbaland began a long-term collaboration wi rapper Melvin (Magoo) Barcliff. The teenage Mosley an aa jyned the production ensemble S.B.I. (which stood for 'Surrounded By Idiots') which an aa featurt Neptunes producer Pharrell. Mosley was an aa heich schuil freends wi brithers Terrence an Gene Thornton, wha wad acome kent as Pusha T an Malice o the rap group Clipse, respectively. In 1986, when Timbaland wis 14 year auld, he wis accidentally shot bi a co-worker at a local Red Lobster restaurant an wis partially paralyzed for nine month. Durin this time, he began tae learn how tae DJ usin his left hand.
Sangster an rapper Missy Elliott heard his material an began working wi him. She an her R&B group, Sista, auditioned for DeVante Swing, a producer an member o the successfu R&B act Jodeci. DeVante signed Sista tae his Swing Mob record label an Elliott brocht Mosley an Barcliff alang wi her tae New York, where Swing Mob wis based. It wis DeVante wha renamit the young producer Timbaland, efter the Timberland brand o construction boots.[citation needit] He an Magoo acame pairt o SCI Zakys School stable o Swing Mob signees kent as "Da Bassment" crew, joinin airtists sic as R&B sangster Ginuwine, male vocal group Playa (Smoke E. Digglera, Static Major an Digital Black), an the girl group Sugah. Timbaland did production wirk on a number o projects wi DeVante, includin the 1995 Jodeci LP The Show, The After-Party, The Hotel, an Sista’s (unreleased) début LP 4 All the Sistas Around da World. Elliott began receivin recognition as a sangwriter for airtists sic as R&B girl group 702 an MC Lyte. Due tae Timbaland's connection wi her, he wis often contacted tae produce remixes o her sangs.
1994–2002: Focus on production work an Tim's Bio: Life from da BassmentEedit
Timbaland began his producin career for R&B acts. In the early-1990s, he producit a few sangs for R&B acts sic as Jodeci an Sista. In 1996, he made his mainstream breakthrough bi producin the majority o baith Aaliyah's seicont album One in a Million an Ginuwine's debut album Ginuwine...the Bachelor. This included the major hit singles "If Your Girl Only Knew" bi Aaliyah an "Pony" bi Ginuwine. While Timbaland wis initially producin for R&B airtists, his trademark sound wis very much rooted in hip-hop wi its fast-paced nature an clear drum breaks. He wis takin a hip-hop sound an applyin it tae R&B, an in this way his sound wis instrumental in blurrin the distinction atween hip-hop an R&B production. In 1997, he fully produced Supa Dupa Fly, the debut album o Missy Elliott, wha haed been a childhood friend o Mosley. In this album Timbaland continued wi his now trademark electronic production style, but since Missy frequently rapped the muisic wis considered hip-hop. An aa in 1997, he released his first album wi his partner Magoo, Welcome to Our World, an aa a hip-hop album. In the late 1990s, his hip-hop production sound wad acome very influential an common as he produced for mony high-profile hip-hop airtists includin Jay-Z, Nas, an The LOX. In 1999, he scored a major hit wi Jay Z an rap group UGK wi the hit "Big Pimpin'". He an aa fully produced Missy's seicont album in 1999, Da Real World. Still Timbaland in this period produced primarily for R&B airtists. He continued tae produce for Ginuwine an Aaliyah, as well as contributin significantly tae albums bi Xscape, Nicole, Playa, an Total. He remixed Usher's major hit "You Make Me Wanna". In the early 2000s Timbaland produced sangs includin Ludacris' "Roll Out (My Business)", Jay-Z's "Hola' Hovito", Petey Pablo's "Raise Up", an Beck's civer o David Bowie's "Diamond Dogs" durin this period. He an aa contributed three sangs, all eventually released as singles, tae Aaliyah’s self-teetled third album, the exotic lead single "We Need a Resolution" (featurin himself rapping a verse), "More than a Woman", an the ballad "I Care 4 U". He an aa makes an appearance in Aaliyah's single "Try Again", which he an aa produced an co-wrote.
Timbaland & Magoo’s seicont album together wis slated for release in November 2000. Indecent Proposal wis tae feature appearances bi Beck, Aaliyah, as well as new Timbaland protégés—some frae his new Beat Club Records imprint--Ms. Jade, Kiley Dean, Sebastian (Timbaland's brither), Petey Pablo, an Tweet (wha wis a member o Sugah durin the Swing Mob days). The album wis delayed for an entire year, finally released in November 2001. It wis a commercial disappointment. Beck’s vocals for the track "I Am Music" war not included on the last version, which instead featurt Timbaland singin alang Steve "Static" Garrett o Playa an Aaliyah. The first release on Beat Club wis the début album bi Bubba Sparxxx in September 2001, Dark Days, Bright Nights. The loss o Aaliyah deeply affected Timbaland. In a phone call tae the MTV shaw Total Request Live, Timbaland said:
She was like blood, and I lost blood. Me and her together had this chemistry. I kinda lost half of my creativity to her. It's hard for me to talk to the fans now. Beyond the music, she was a brilliant person, the [most special] person I ever met.— Timbaland, MTV
2003–2005: Production work for pop recording airtistsEedit
Timbaland contributed three tracks tae Tweet's debut album, Southern Hummingbird, an produced maist o Missy Elliott's fourth an fifth LPs, Under Construction an This Is Not A Test!. He an aa produced tracks for airtists sic as Lil' Kim ("The Jump Off") an southern rapper Pastor Troy durin this period. Collaboratin wi fellae producer Scott Storch, Timbaland an aa worked on a number o tracks on former *NSYNC lead sangster Justin Timberlake’s solo debut, Justified, includin the sang "Cry Me a River".
Late in 2003, Timbaland delivered the seicont Bubba Sparxxx album, Deliverance, an the third Timbaland & Magoo album, Under Construction, Part II Baith albums war released tae little fanfare or acclaim even though Deliverance wis praised bi reviews an embraced bi the internet community. In 2004 Timbaland produced singles for LL Cool J, Xzibit, Fatman Scoop, an Jay-Z, an he produced the bulk o Brandy’s fourth album, Afrodisiac. Timbaland co-wrote twa tracks (Exodus '04 an Let Me Give You My Love) an produced three tracks o the American-Japanese Pop star Hikaru Utada’s seicont English album, Exodus. He continued wirkin on tracks for Tweet an for Elliott’s sixth album, The Cookbook: "Joy (feat. Mike Jones)", an "Partytime" an continued tae expand his reach wi production for The Game an Jennifer Lopez ("He'll Be Back" frae her fourth studio album, Rebirth).
2006–2007: Loose, Future/Sounds an Shock ValueEedit
Timbaland started a new label, Mosley Music Group alang wi old friend an legendary Australian muisic producer John Servedio, an aa kent as his stage name 'ServidSounds' wha helped Timbaland bring in some talent frae his former Beat Club Records label. On the new label war Nelly Furtado, Keri Hilson, an rapper D.O.E.. In 2006 he producit Justin Timberlake's seicont solo studio album FutureSex/LoveSounds. His vocals featur on the sangs "SexyBack", "Sexy Ladies", "Chop Me Up", "What Goes Around... Comes Around" an on the prelude tae "My Love" enteetled "Let Me Talk to You." Timbaland provided vocals on several singles: The Pussycat Dolls's "Wait a Minute", Nelly Furtado's "Promiscuous", "Ice Box" bi Omarion an Justin Timberlake's "SexyBack". In an interview publeeshed in August 2006 in the UK Timbaland revealed he wis wirkin on a new LP bi Jay-Z an that he haed wirked on tracks wi Coldplay’s Chris Martin.
Timbaland wirked on seiven sangs for Björk’s 2007 album, Volta, includin "Earth Intruders", "Hope", an "Innocence" an he later wirked on tracks for the new Duran Duran album, Red Carpet Massacre, includin ane featurin his frequent collaborator Justin Timberlake. Later in the year, Timbaland produced sangs for Bone Thugs-n-Harmony's LP, Strength & Loyalty an the sang "Ayo Technology" on 50 Cent’s album Curtis. Timbaland an aa produced maist o the tracks on Ashlee Simpson's third CD, Bittersweet World, includin the sang "Outta My Head (Ay Ya Ya)". On Apryle 3, 2007, Timbaland released a collaboration album featurin airtists includin 50 Cent, Dr. Dre, Elton John, Fall Out Boy, Nelly Furtado, Missy Elliott, an ithers cried Timbaland Presents Shock Value. A rivalry flared up atween Timbaland an record producer Scott Storch in early 2007. The tension initially started on the single "Give It to Me", when Timbaland anonymously backlashed Storch: "I'm a real producer and you['re] just the piano man". In an interview, Timbaland confirmed that he wis talkin aboot Storch. The dispute partly stemmed frae controversy regardin writin credits for Timberlake's "Cry Me a River".
2008: Focus on ither projectsEedit
Timbaland helped produce mony albums for various airtists in 2008, includin Madonna's Hard Candy, Ashlee Simpson's Bittersweet World, Keri Hilson's In A Perfect World, Flo Rida's Mail On Sunday, Letoya Luckett's Lady Love, Lindsay Lohan's Spirit in the Dark, Chris Cornell's Scream, JoJo's All I Want Is Everything, Nicole Scherzinger's Her Name is Nicole, Missy Elliott's Block Party, Matt Pokora's MP3, Keithian's Dirrty Pop, The Pussycat Dolls's Doll Domination, Busta Rhymes's B.O.M.B, Lisa Maffia's Miss Boss, Teairra Mari's Pressed For Time, Jennifer Hudson's début album, Dima Bilan's Believe, Samantha Jade's My Name Is Samantha Jade, New Kids on the Block's The Block, an Keshia Chanté's Night & Day. Timbaland producit the Russian entry the Eurovision Song Contest 2008, Believe bi Dima Bilan, which wis co-written bi Bilan and Jim Beanz. The sang then won the contest whan it wis held in Belgrade, Serbia in Mey 2008. In February 2008 the first 'Fashion against AIDS' collection -an initiative o 'Designers against AIDS' an sauld in H&M stores in 28 countries- wis launched, for which Timbaland designed a T-shirt print, posed for the campaign an spoke out in a video, tae help raise HIV/AIDS awareness amang urban youth an tae advocate safe sex. On February 8, 2008, it wis announced that Timbaland wad be releasing an album exclusively for Verizon Wireless's V CAST cell phone service an wis designated its very first "Mobile Producer in Residence." Timbaland wis tae be jyned bi Mosley Music Group/Zone 4 sangster an sangwriter Keri Hilson tae begin wirk on the mobile album’s first track aboard the fully equipped Mobile Recording Studio.[citation needit] The only track tae surface sae far[whan?] is Garry Barry Larry Harry "Get It Girl". In Timbaland's first effort within the video game industry, he wirked wi Rockstar Games tae produce Beaterator, a muisic mixing game for the PlayStation Portable, PlayStation Network, an iOS released in the September 2009.
2009–2010: Shock Value II an burglary caseEedit
Timbaland spoke tae MTV's Shaheem Reid back in Julie 2008 tae confirm that he wis working on the follow-up tae his platinum sellin Shock Value. At the time he confirmed that he haed ane track wi Madonna which although recorded for her album Hard Candy it haed not been used an could end up on this album instead. He wis insistent that he wad an aa collaborate wi Jordin Sparks, Beyoncé, Rihanna, Jonas Brothers, Miley Cyrus an T.I. However, none o these collaborations (except Miley Cyrus) made it tae the final track list. He an aa said that alangside T-Pain wha would definitely appear, he hoped tae get Jay-Z on board, although he ultimately failed tae dae sae. Timbaland began wirkin on the sequel tae Shock Value in Julie 2008. In Mairch 2009, he filed a lawsuit against his label, Blackground Records, allegin that thay attempted tae blackball him efter he decided tae muive frae muisic performance intae production.
In September 2009, Timbaland announced that Shock Value II will be released on November 23, in Europe an November 24, in North America. However, it wis pushed back tae December 8, preceded bi the first single which featurs a new recordin airtist namit SoShy enteetled "Morning After Dark". New featurt guest appearances on the album include DJ Felli Fel, Justin Timberlake, JoJo, Bran'Nu, Drake, Chad Kroeger, Sebastian, Miley Cyrus, Nelly Furtado, Katy Perry, Esthero, The Fray, Jet, Daughtry, OneRepublic, Keri Hilson, Attitude and D.O.E.. Ultimately Madonna, Jonas Brothers, Rihanna, Usher, Jay Z, Beyoncé, Kanye West, Linkin Park, The All-American Rejects, Paramore, Gucci Mane, T-Pain, T.I. an Akon never appeared on Shock Value II. Shock Value II is infamous for its use o over-the-top vocal effects.[citation needit] Despite chartin low, Timbaland haes haed three top forty singles tae date.[whan?]
"Morning After Dark" featurin SoShy an Nelly Furtado is the lead single frae Timbaland's third studio album. The sang wis scrieven bi Tim Mosley, Jerome Harmon, Deborah Epstein, Michelle Bell, Keri Hilson, Nelly Furtado, James Washington, John Maultsby an producit bi Timbaland and Jroc. The single premiered on October 16, 2009, on Ryan Seacrest's KIIS-FM radio shaw, On-Air with Ryan Seacrest wi Timbaland describin it as the kick-off sang frae the project. Follaein her performance, the sang wis sent for radio adds on Mey 25. The sang peaked in the tap 10 o the Billboard Hot 100. Wi this success, the sang acame Sparks' fifth consecutive tap 20 hit an third nonconsecutive tap 10 hit. On Mey 24, Sparks headed tae Europe tae begin promotion for the single. "Say Something" featurin Canadian rapper and sangster Drake wis released tae US iTunes on November 3, 2009. It wis officially sent tae U.S. radio on January 5, 2010. It is the album's seicont single an reached number 23 on the Hot 100, makin it the second maist successfu single on the album.[citation needit] "Carry Out" featurin Justin Timberlake is the third single frae the album but wis initially anly released in the U.S. It wis sent tae US radio on December 1, 2009. It is the maist successfu single on the album, peakin at number 11 on the Billboard Hot 100.[citation needit] The muisic video premiered on February 18, 2010. It wis released as the third UK single on Apryle 26, 2010. "If We Ever Meet Again" featurin Katy Perry is the album's fourth single. The muisic video premiered on January 18, 2010. In the UK, it wis released February 15, 2010.
Timbaland producit Chris Cornell's 2009 album Scream. Shakira wis asked tae record vocals on the sang "Give It Up to Me" tae be included on Timbaland's forthcomin album but it wis placed on her third studio album She Wolf an released as the seicont US single instead. Ane o the sangs Timbaland haed producit for Beyoncé's 2008 album I Am... Sasha Fierce wis reworked bi Keri Hilson an Jay Z for Shock Value II but not included. He wis a guest host o WWE's Raw on December 28, 2009. Timbaland appeared on Mairch 25, 2010 episode (teetled "Blowback") o FlashForward as an evidence agent. His sangs "Morning After Dark" an "Symphony" appear on the video game Def Jam: Underground.
In Apryle 2010, a feud arose atween the producer an R&B sangster Ginuwine, efter Timbaland failed tae make an appearance at the sangster's muisic video shoot o "Get Involved". Later in Apryle, Timbaland released a new single featurin T-Pain an Billy Blue teetled "Talk That". In Juin 2010, when questioned bi RWD magazine aboot the UK muisic scene he made the bold claim tae be the inspiration for the dub-step muisic scene. "The UK scene... they’re always telling me that I started it. You have Dub-bass...". When questioned further aboot it he went on tae say: "It’s funny cos they went back to some of my old music that really created that sound and just, instead of going fast, they went slow with more bass." In August 2010, a "possible suicide attempt" APB wis put out for Timbaland efter his home wis burgled. When his faimily war unable tae contact him, they called 911 an a manhunt began. Police eventually found his car an brocht him back home, where paramedics examined him, afore declaring he wis not a threat tae himsel. When questioned, Timbaland said he anly took a drive tae think aboot the burglary, as he thocht the possible thief could have been someone close whom he trusted.
2010–present: Textbook Timbo an recent activitiesEedit
In 2010, Timbaland split wi longtime label Blackground Records, but stayed wi Interscope Records. Later in the year, Timbaland wis featured on the deluxe edition o Chris Brown's album, F.A.M.E., producin the sangs "Paper, Scissors, Rock" (feat. Big Sean) an the Japan-anly bonus track, "Talk Ya Ear Off". Timbaland wis an aa featurt on David Guetta's LP, Nothing But the Beat, on "I Just Wanna F." wi Dev an Afrojack. Timbaland an aa worked wi teen star Demi Lovato; he producit an haed a small featur in her song "All Night Long" on Lovato's Unbroken album. In November 2010, Timbaland announced that he wad be releasin a new sang every Thursday, cried Timbo Thursdays; a copy o the initiative shawn bi airtists sic as Kanye West (via G.O.O.D. Fridays), an Swizz Beatz (via Monster Mondays). In an interview wi Rap-Up.com Timbaland stated, "So, my brother told me Kanye is puttin' out a new song every Friday called G.O.O.D. Fridays, Swizz got Mondays, I don't know if they are on Twitter but can you hit them up, and tell them reserve that Thursday for Timbo the king baby. We’ll call it Timbo Thursday, cool?"
On January 13, 2011, Timbaland began his Timbaland Thursdays free muisic initiative, wi the first sang released bein "Take Ur Clothes Off", featurin Missy Elliott. In early 2011, he stopped the weekly free muisic as he spent time in South Africa, an wanted tae help produce tracks for his brither, Sebastian. The first official single frae Shock Value III, "Pass at Me" featurin American rapper and sangster Pitbull, wi uncredited production bi French DJ David Guetta, wis released on September 13, 2011, efter havin been previously used tae promote a book teetled Culo. The album's seicont single, "Break Ya Back" featurin American sangster Dev, wis released on Apryle 17, 2012. For the fourth installment in the Step Up franchise, Step Up Revolution, Timbaland released a track called "Hands In the Air", which featurs American sangster Ne-Yo.
On January 30, 2013, Timbaland signed tae Jay-Z's label Roc Nation. Later that year, Timbaland wad serve as the main producer o Justin Timberlake's recent LP, The 20/20 Experience, includin the album's singles: "Suit & Tie" an "Mirrors". Timbaland an aa produced Beyoncé's sang "Grown Woman" which wis featurt in her Pepsi commercial an 2013 tour, The Mrs. Carter Show World Tour, an the sang "I Don't Have To Sleep to Dream" on Cher's 2013 album Closer to the Truth.
In August 2013, Timbaland revealed that he wis wirkin on a project featurin unreleased material bi Michael Jackson, wi a lead single cried "Love Never Felt So Good".
On September 24, 2013, Timbaland collaborated wi T.I. for his new co-produced Indonesian airtist, AGNEZ MO, in her sang teetled Coke Bottle. The premiere launch event o the single acame a warldwide trendin topic on Twitter.
On November 15, 2013, Timbaland revealed his new single for his fourth album, Opera Noir, cried "Know Bout Me" featurin Drake, Jay-Z, an James Fauntleroy. Bi 2014, it wis oreeginally announced that baith Timbaland an Missy Elliott wad be an essential component per production o Kat Dahlia's debut album, My Garden, however neither o the duo's contributions saw the light o day. On January 7, 2015, Timbaland received production credit for his involvement wi the musical score o Lee Daniels an Danny Strong's televeesion project Empire, which premiered on FOX. Constructively, Timbaland an his team, includin Jim Beanz, Raphael Saadiq, an ithers, compose the series' sangs based on material gien tae them bi the shaw's writin team per each episode.
In Juin 2016, Timbaland an Andy Rubinhas teamed up wi SubPac, a Los Angeles-based startup that haes created a wearable device set tae redefine entertainment through new immersive physical-sound technology. There is[whan?] still no release date for his new album "Textbook Timbo". On December 15, 2017, Timbaland released the sang "Grab the Wheel", which featurs 6lack on vocals. The sang an aa haes a muisic video which wis released on the same day.
An important figure in the creation o American R&B's "stuttering kick-drums template," Timbaland's influence extended beyond the U.S. an crossed international waters, especially in UK garage an rave culture. Timbaland, as an R&B producer, create a distinctive, rhythmic sound usin breakbeats, which break up the smooth flow o tracks tae create moments o tension an release. This technique that Timbaland pioneered wad later serve tae create "bootleg" garage tracks, which wis essential in the rise o UK garage. What began as an underground movement soon grew in popularity, wi bootleg remixes sellin upwards o 20,000 copies, somethin unheard o at the time. Ane sic example is the remix o Brandy & Monica's The Boy is Mine.
In January 2007, several news sources reported that Timbaland wis alleged tae have plagiarized several elements (baith motifs an samples) in the sang "Do It" on the 2006 album Loose bi Nelly Furtado without givin credit or compensation. The sang itself wis released as the fifth North American single frae Loose in Julie 2007.
Timbaland's legal troubles continued. In lieu o a copyright lawsuit over the sang "Throw It on Me" frae his Shock Value album, Timbaland an David Cortopassi, the composer o "Spazz", a sang oreeginally recorded bi The Elastik Band an released bi ATCO/Atlantic and EMI, reached a settlement agreement in Julie 2009. The terms o the settlement remained undisclosed at the time. "Spazz", noted as bein "one of the most tasteless records ever made", wis initially banned bi radio stations an even pulled mid-stream while on air when first released in 1967, wi the DJ even apologizin tae his listeners for playing the record.
In January 2014, the Swiss newspaper Basler Zeitung revealed another plagiarism case concernin the track "Versus" bi Jay-Z, which wis produced bi Timbaland. The track's instrumental is very seemilar tae, if not directly sampled frae "On the Way" bi Swiss muisicker Bruno Spoerri. Accordin tae Swiss newspaper Tages Anzeiger, the plagiarism case wis settled bi Mairch 2015. Jay Z an Timbaland war tae pay 50% frae the song's revenue tae Spoerri as royalties for the muisic, wi Jay-Z retainin 50% for the lyrics.
Timbaland & Magoo albums
Awards an nominationsEedit
- "Timbaland". timbalandmusic. Archived frae the original on 13 Mey 2013. Retrieved 13 Juin 2018.
- Birchmeier, Jason. "Timbaland – Biography". Allmusic. Retrieved 23 November 2008.
- Brown, Ethan. "Timbaland wants to be his own star". Entertainment Weekly. Retrieved 24 August 2016.
- "Timbaland's visit includes grant for Beach school". The Virginian-Pilot. 30 Mey 2008. Retrieved 11 Januar 2013.
- Reid, Shaheem (16 Februar 2007). "My Block: Virginia". MTV News. Retrieved 4 Apryle 2008.
- "Timbaland". timbalandmusic. Retrieved 11 Julie 2010.
- "Timbaland's little brother, Sebastian, has his own hit".HamptonRoads.com. ("Timbaland is 38; Sebastian declines to give his age but is likely around 29.")
- "XXLmag.com". XXLmag.com. Archived frae the original on 17 Januar 2010. Retrieved 11 Julie 2010. Unknown parameter
- "A History of Rappers Getting Shot and Surviving" January 28, 2013
- Ethan Brown (23 Mairch 2007). "Everyone Wants Timbaland". Entertainment Weekly.
He made ends meet with a series of menial jobs, including washing dishes at a Red Lobster, until late one night he wound up on the wrong end of a gun. The bullet passed through Tim's neck and lodged in his right shoulder (fragments remain to this day). For nine months, Tim was paralyzed on his right side, forcing him to learn to DJ with his left hand.
Tim rarely talks aboot the shooting, an is, in fact, quite critical o gangsta rappers wha boast o thair war wounds. I'm not a rapper," he says dismissively. I'm not talking about my scars or my battles. Still, the shooting did help him form a bond wi 50 Cent. I'll tell you this, Tim says. If you get shot and you survive, you feel like you're an Incredible Hulk. Them bullets don't hurt when they go in. But then they got that burnin', that acid burn. Goddamn! It feels like a stove burning your blood. You feel like any minute you gonna be dyin'.
- "Tim's Brio". The Village Voice. Retrieved 25 Apryle 2008.
- Birchmeier, Jason. "Timbaland". AllMusic. Retrieved 29 Mey 2011.
- "LUDACRIS HITS THE SILLY SUMMIT". New York Daily News. 7 October 2003. Archived frae the original on 11 Mey 2009. Retrieved 29 Apryle 2008. Unknown parameter
- "Jay-Z and Timbaland, Together Again". Village Voice. Retrieved 29 Apryle 2008.
- "Petey Pablo, The Black Robert De Niro?". MTV. Retrieved 29 Apryle 2008.
- "Timbaland Film Vying For Sundance Grand Jury Prize". MTV. Retrieved 29 Apryle 2008.
- "Aaliyah Finds 'Resolution' With New Single, Video". MTV. Retrieved 29 Apryle 2008.
- "Timbaland To Release Aaliyah / Beck Duet". MTV. Retrieved 25 Apryle 2008.
- "Timbaland Launches Label". Rolling Stone. Archived frae the original on 20 December 2007. Retrieved 25 Apryle 2008. Unknown parameter
- "Timbaland, P. Diddy, Other Artists React To Aaliyah's Death". MTV. Retrieved 25 Apryle 2008.
- "This Is Not A Test!". Rolling Stone. Retrieved 28 Apryle 2008.
- Daly, Sean (19 Mairch 2003). "Lil' Kim, Delivering The Goods". The Washington Post.
- Sanneh, Kelefa (11 September 2006). "Critic's Choice: New CD's". The New York Times. Retrieved 28 Apryle 2008.
- "Bubba Sparxxx : Deliverance". NME. Retrieved 25 Apryle 2008.
- Johnson, Kevin C. (15 Julie 2004). "Brandy evolves to "Afrodisiac"". St. Louis Post-Dispatch.
- Daly, Sean. "Leaving the Girl Behind". The Washington Post. Retrieved 25 Apryle 2008.
- "EW review: Elliott's 'Cookbook' overdone". Entertainment Weekly. Retrieved 29 Apryle 2008.
- "'Rebirth' at its best when J. Lo keeps it on dance floor". MSNBC. Retrieved 29 Apryle 2008.
- "Super sonic". The Star. Retrieved 29 Apryle 2008.
- Rodriguez, Jayson (8 Mairch 2007). "'I Had To Speak Up': Scott Storch Responds To Timbaland's Jabs". MTV News. Retrieved 4 Apryle 2010.
- Jones, Steve (20 Februar 2008). "They write the songs — and they're singing them, too". USA Today. Retrieved 29 Apryle 2008.
- Batey, Angus (8 August 2006). "'I'm up here. Everyone else is down there'". London: The Guardian. Retrieved 25 Apryle 2008.
- "Timbaland to work with Coldplay". NME. Retrieved 25 Apryle 2008.
- "Björk Borrows Timbaland on New Album, SXSW Gets Guilt-Free, Radiohead Concerned About World, Making Record". Rolling Stone. Archived frae the original on 6 Apryle 2008. Retrieved 25 Apryle 2008.
- Adams, Cameron (6 December 2007). "Duran Duran at work with Justin Timberlake and Timbaland". Herald Sun. Retrieved 28 Apryle 2008.
- "FAST TRACKS; Harmony? Good to the Bone". Los Angeles Times. 21 Januar 2007.
- "Timbaland Talks About His And Justin Timberlake's 'Hot' Collabo With Madonna". MTV. Retrieved 28 Apryle 2008.
- "Ashlee Simpson Reveals Christmas Gifts For Fans (New Album Title) And Pete Wentz (Shh!)". MTV. Retrieved 25 Apryle 2008.
- Rodriguez, Jayson (9 Mairch 2007). "'I Had To Speak Up': Scott Storch Responds To Timbaland's Jabs – News Story | Music, Celebrity, Artist News | MTV News". Mtv.com. Retrieved 11 Julie 2010.
- "Brandy Records with Timbaland, New Video". Rap-Up.com. 21 October 2008. Retrieved 11 Julie 2010.
- "Teairra Mari Back With New Interscope Project".
- "Designers Against Aids". Designers Against Aids. Retrieved 11 Julie 2010.
- Truta, Filip (14 Mairch 2007). "PSP – Music Sequencer from Rockstar and Timbaland: Beaterator". Softpedia. Retrieved 8 Apryle 2008.
- Reid, Shaheem (24 Julie 2008). "Timbaland Working Up Shock Value 2 With Rihanna, Beyonce, Jonas Brothers". Mtv.com. Retrieved 17 October 2009.
- Reid, Shaheem (23 Julie 2008). "Timbaland Working Up Shock Value 2 With Rihanna, Beyonce, Jonas Brothers". MTV News. Retrieved 2 Januar 2010.
- "Timbaland Claims Blackground Label Tried To Blackball Him". idiomag. 25 Mairch 2009. Retrieved 1 Apryle 2009.
- "Timbaland to Debut New Single Friday". rap-up.com. Retrieved 14 October 2009.
- "Morning After Dark (Featuring SoShy): Timbaland: MP3 Downloads". amazon.com. Retrieved 23 October 2009.
- "Say Something (feat. Drake) – Single by Timbaland – Download Say Something (feat. Drake) – Single on iTunes". Itunes.apple.com. 3 November 2009. Retrieved 11 November 2009.
- "Radio1 – Forthcoming USA Singles". Radio1.gr. Retrieved 28 December 2009.
- "New Releases – US Forthcoming Singles". Radio1.gr. Archived frae the original on 15 Juin 2011. Retrieved 3 December 2009. Unknown parameter
- "Video: Timbaland f/ Justin Timberlake – 'Carry Out'". Rap-Up.com. 18 Februar 2010. Retrieved 5 Mairch 2010.
- Praxis Media. "Radio1 Rodos Greece ::: UK Forthcoming Singles ::: Charts, DJ Promos, Dance, Lyrics, Free Mp3 Samples Downloads". Radio1.gr. Retrieved 5 Mairch 2010.
- "Music – The Sound – New Shakira song ahoy!". Digital Spy. Retrieved 21 October 2009.
- "Rumors". rap-up.com. Retrieved 22 October 2009.
- "Keri Hilson feat. Jay-Z – "Rumors" [UPDATE-2]". The Timbaland Buzz. 23 October 2009. Retrieved 29 October 2009.
- Martin, Adam (8 December 2009). "Timbaland to host Raw on 28 Dec". Retrieved 26 December 2009.
- "Beef Brewing Between Former Friends Ginuwine & Timbaland? //". Gossiponthis.com. 14 Apryle 2010. Retrieved 11 Julie 2010.
- "2010 Ginuwine Talks About Beef With Timbaland – Radio Interview". YouTube. 15 Apryle 2010. Retrieved 11 Julie 2010.
- "NEWS : JUST IN – Timbaland: I Created Dubstep". RWD Mag News. 8 Juin 2010. Retrieved 26 Juin 2010.
- "Timbaland – Cops APB: 'Possible Suicide Attempt'". TMZ. 25 August 2010. Retrieved 1 October 2010.
- "Timbaland Announces Timbo Thursdays - Rap-Up | Rap-Up". www.rap-up.com (in Inglis). 1 November 2010. Retrieved 20 Apryle 2018. Cite has empty unkent parameter:
- "New Music: Timbaland x Missy Elliott – 'Take Ur Clothes Off'". Rap-Up.com. 13 Januar 2011. Retrieved 29 Mey 2011.
- "Twitter". Twitter. Retrieved 27 October 2013.
- Corner, Lewis (30 Januar 2013). "Timbaland signs to Jay-Z's Roc Nation". Digital Spy. Retrieved 6 Apryle 2013.
- Makarechi, Kia (4 Apryle 2013). "'Grown Woman,' Beyoncé's Timbaland-Produced Single Gets Release Date". The Huffington Post. Retrieved 9 Mey 2013.
- Guardian music. "New Michael Jackson music to be produced by Timbaland | Music". theguardian.com. Retrieved 13 Juin 2014.
- "Oh No They Didn't! - AGNEZ MO Premieres Bop "Coke Bottle" on US Radio + Gets Celeb Support + Appears on Rupaul Drives". Ohnotheydidnt.livejournal.com. 26 September 2013. Retrieved 13 Juin 2014.
- "Rilis "Coke Bottle", Agnes Monica Rajai WorldWide Trending Topic - Hai Online - Musik, sekolah, lifestyle anak muda Indonesia" (in Indonesian). Hai Online. September 25, 2013. Archived frae the original on December 19, 2014. Retrieved Juin 13, 2014. Unknown parameter
- "Kat Dahlia works with Missy Elliot for debut album 'My Garden'". hamadamania.com. 19 Julie 2013. Retrieved 13 Mairch 2014.
- Jurgensen, John (27 Januar 2015). "Meet Jim Beanz, Who Helped Build a Music 'Empire'". Wall Street Journal. Retrieved 13 Februar 2015.
- Kellman, Andy. "Charlene - Tweet > Overview". AllMusic. Rovi Corporation. Retrieved 27 Februar 2016.
- Jessica Naziri (12 Julie 2016). "The future of listening to music is feeling it, according to Timbaland". Tech Crunch. Retrieved 22 Julie 2016.
- Reynolds, Simon (2012). Energy Flash : A Journey Through Rave Music and Dance Culture. Soft Skull Press. p. 449.
- Reynolds, Simon (2012). Energy Flash: A Journey Through Rave Music and Dance Culture. Soft Skull Press. p. 450.
- "Is Timbaland a Thief?". Rolling Stone. 18 Januar 2007. Archived frae the original on 17 Apryle 2008. Retrieved 25 Apryle 2008.
- Onko Nellyn hitti Suomesta? (Finnish)
- Yhdysvaltalaistuottaja pölli suomalaismuusikolta Archived Februar 23, 2007, at the Wayback Machine (Finnish)
- Winslow, Mike (24 Mey 2010). "Timbaland Settles 'Spazz' Lawsuit For Undisclosed Amount". AllHipHop News.
- Fontaine, Smokey (24 Mey 2010). "Timbaland Settles 'Spazz' Lawsuit For Undisclosed Amount". The Urban Dailey.
- Copsey, Robert (25 Mey 2010). "Timbaland settles copywright lawsuit". Digital Spy.
- "From The Archives". CMJ New Music Monthly. Apryle 2007.
- Klenger, Fabienne (27 Januar 2014). "Jay-Z kupfert von Basler Jazzmusiker ab". Basler Zeitung.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Timbaland.|
|Wikiquote haes quotations relatit tae: Timbaland|