MTV (oreeginally an ineetialism o Music Television) is an American pay televeesion an channel awned bi Viacom Media Networks (a diveesion o Viacom) an heidquartert in New York Ceety. The channel wis launched on August 1, 1981, an oreeginally aired music videos as guided bi telly personalities kent as "video jockeys" (VJs). At first, MTV's main target demographic wis young adults, but today it is primarily teenagers, parteecularly heich schuil an college students.
|Launched||August 1, 1981|
|Pictur format||1080i HDTV|
(dounscaled tae letterboxed 480i for the SDTV feed)
|Heidquarters||One Astor Plaza, Times Square, Manhattan, New York Ceety|
|Umwhile cried||Music Television (1981–2010)|
|DirecTV||Channel 331 (HD)|
Channel 1331 (VOD)
|Dish Network||Channel 160 (HD)|
|Available on maist cable providers||Channel slots vary on each service|
|Verizon Fios||Channel 210 (SD)|
Channel 710 (HD)
|AT&T U-verse||Channel 502 (SD)|
Channel 1502 (HD)
|Philo||Internet Protocol television|
Since its inception, MTV haes toned doun its music video programming significantly, an its programming now consists mainly o original reality, comedy an drama programming an some off-network syndicated programs an films, wi limited music video programmin in off-peak time periods. MTV had struggled wi the secular decline o music-related subscription-based media. Its ratings had been said tae be failin systematically, as younger viewers increasingly shift towards ither media platforms, wi yearly ratings drops as high as 29%; thus there wis doubt o the lasting relevance o MTV towards young audiences. In April 2016, then-appointed MTV president Sean Atkins announced plans tae restore music programming tae the channel. Under current MTV president Chris McCarthy, reality programming haes once again acome prominent.
MTV haes spawned numerous sister channels in the U.S. an affiliated channels internationally, some o which hae gone independent, wi approximately 90.6 million American households in the Unitit States receivin the channel as o January 2016.
- "MTV drops 'Music Television' from the network logo". Los Angeles Times. 8 Februar 2010. Retrieved 21 Juin 2012.
- "80Music.about.com". 80Music.about.com. 1 August 1981. Retrieved 7 August 2010.
- "CNN – MTV changed the music industry on August 1, 1981 – July 31, 1998". Retrieved 13 Mey 2010.
- Zara, Christopher (14 Apryle 2015). "MTV Ratings Decline Raises Relevance Questions As Young People Cut Cable Cord For Devices". International Business Times.
- Knopper, Steve (26 Mairch 2015). "Why Fewer People Want Their MTV". Rolling Stone.
- Wang, Jennifer (28 Mey 2016). "Who Got Rich This Week: Power Struggle Breeds Nine Digit Gain For Ailing Viacom Billionaire". Forbes. Jersey City, New Jersey.
- Steinberg, Brian (21 Apryle 2016). "MTV Chief Vows to Restore Music to Programming". International Business Times.
- Koblin, John (30 Julie 2017). "MTV Mines the Past for Its Future: 'Total Request Live'". New York Times. The New York Times Company. Retrieved 31 Julie 2017.
- "Cable Network Coverage Area Household Universe Estimates: January 2016".