Scots Socialist Pairty
The Scots Socialist Pairty (SSP) (Inglis: Scottish Socialist Party) is a left-wing poleetical pairty in Scotland. It staunds for socialist economics an Scots unthirldom. It haed sax MSPs electit tae the Scots Pairlament in 2003 but didna get onybody electit in the 2007 election.
|Precedit bi||Scots Socialist Alliance|
93 Hope Street
|Newspaper||Scots Socialist Voice|
|Youth weeng||Young Scots Socialists|
|Naitional affiliation||RISE – Scotland's Left Alliance (2015–2016)|
|European affiliation||European Anti-Caipitalist Left|
|Colours||Red, white, and yellow|
0 / 129
|Local govrenment in Scotland|
0 / 1,227
|Politics o Scotland|
The SSP wis estaiblisht in 1998. It growed fae the foregaun Scottish Socialist Alliance, a union o the umwhile Scots Meelitant Labour an ither groups o the faur-left, sic as the Communist Pairty o Scotland an the Scots Republican Socialist Pairty. In 1999, it haes juist the ae MSP in the Scots Pairliament. In 2003 it haed sax MSPs waled, but in 2007 it didna get onybody waled intae Halyruid.
The pairty haes duin wark in mony campaigns throu the Scots Pairlament, sic as tae git rid o rowps for them that canna pey thair dets; proponin tae git rid o chairges for lines frae the doctor an ettlin tae gie aw schuilweans guid fare for thair denner athoot haein tae pey for it.
The SSP haes duin muckle wark ootby the pairlament an aw. Wirkin wi ithers, its campaignt agin the wappens at Faslane; its campaignt agin PFI pactions for schuils an infirmaries, an gien a haund tae the warkers that keeps wee weans, warkers that pits oot fires, an warkers for the cooncil whan they ettle tae fend for thair pey an condeetions
A wheen o thir groups haes hauden thair identities athin the pairty, comin thegither as pletforms; sae the Socialist Warkers Pairtie haes become the Socialist Warkers pletform, an the Scots Republican Socialist Pairty, the Scots Republican Socialist Muvement. Ither pletforms athin the SSP includes the Republican Communist Netwark, the Warkers' Unitie pletform. It uisst tae hae anither pletform cried the International Socialist Movement that wis pairt o the Comatee for a Warkers Internaitional but that's no thegither ony mair. Some o the members bade wi the Comatee for a Warkers Internaitional while ithers frae the Internaitional Socialists haes gane thegither wi ither members o the SSP that wisna in ony pletform for tae mak the new Unitit Left group.
The Socialist Warkers Pairty an the Comatee for a Warkers Internaitional haes nou left the SSP thegether wi Tommy Sheridan tae set up anither pairty.
Colin Fox MSP is the pairty's convener an wis waled for the Lothians in 2003, the ither MSPs for 2003-2007 wis Carolyn Leckie, Rosie Kane an Frances Curran Twa ithers uisst tae be MSPs for the SSP, but left the SSP for tae set up thair ain pairty.
- "SSP Executive Committee 2018/2019 election results". 11 November 2018. Archived frae the original on 21 Apryle 2019. Retrieved 11 November 2018.
- "SSP Executive Committee 2018/2019 election results » Scottish Socialist Party". Scottish Socialist Party. 11 November 2018. Archived frae the original on 21 Apryle 2019. Retrieved 17 Juin 2020.
- "Scottish Socialist Party". The Electoral Commission.
- Hutcheon, Paul (9 November 2014). "Revealed: just how many members does Labour really have in Scotland?". The Herald. Retrieved 9 November 2014.
- "Scotland Needs Socialism". Retrieved 21 August 2015.
- "About Us".
"The SSP is an anti-capitalist, pro-independence party, with a vision of a different kind of society". Retrieved 21 August 2015.
- "For A Modern Democratic Republic".
"We welcome all to download, share and discuss the arguments against continuing rule by an unelected monarch, and for establishing our own modern democratic republic". Retrieved 28 August 2015.
- "Scotland's Socialist Party in Scotland's Left Alliance". Retrieved 23 August 2015.
- Dickie, Douglas (9 Februar 2015). "Rutherglen branch of the Scottish Socialist Party back up and running after Town Hall meeting". Daily Record. Retrieved 7 December 2019.
- Edkins, Keith (24 November 2013). "Local Council Political Compositions". Archived frae the original on 7 Januar 2019. Retrieved 26 Januar 2014.