Melechesh is a black metal baund that oreeginatit in Jerusalem. Ashmedi stairtit the baund as a solo project in 1993. In the follaein year, guitarist Moloch an drummer Lord Curse wur addit tae the line-up. The baund’s goal wis tae create a type o black metal incorporatin extensive Middle Eastren influences mainly based on Mesopotamie/Sumerian an occult themes (baith muisically an leerically); the baund inventit the title "Mesopotamie metal" tae best describe their type o metal.
Live at Hole In The Sky, Bergen Metal Fest 2007
|Genres||Oriental black metal|
|Labels||Nuclear Blast Records|
The End Records
The name Melechesh consists o twa Ebreu wirds, (melech, keeng) an (esh, fire), a combination which haes been oreeginatit bi the baund. The ch is pronoonced like the Scots ch as in the wird LOCH or Dutch G(Kh). Anither acceptit an common pronunciation is MeleKesh.
Location o the baundEedit
The baund stairtit their career in Jerusalem an operatit frae there atween 1993–1998; housomeivver, they hae residit mainly in Amsterdam syne 1998 for several personal, profeesional an demographic raisons.
- Ashmedi – lead vocals, lead & rhythm 6 & 12 string electric guitars, elec.Guitar/Sitar , Sitar (1993–present)
- Moloch – lead & rhythm 6 & 12 string electric guitars, buzuq (1994–present)
- Xul – drums, percussion (2005–present)
- Rahm – bass (2009–present)
- Thamuz - bass (1994–1995)
- Uusur - bass (1996)
- Al' Hazred – bass, vocals (1996–2008)
- Lord Curse – drums, percussion (1994–1999)
- Proscriptor – drums, percussion, vocals (1999–2005)
- Cimeries - keyboard (1996)
Session live muisickersEedit
- Kawn – bass, backin vocals (2007–2008)
- Malak Al'Maut – Guitars (Fillin in for Moloch) (2008–2009)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Melechesh.|