Jung-gu (Scots: Jung Destrict), literally meanin Central Destrict, is ane o the 25 gu which mak up the ceety o Seoul, Sooth Korea. It is locatit on the north side o the Han River, an as its name implees, is the historical centre o the ceety.
|중구 · 中區|
Location o Jung-gu in Seoul
|• Total||9.96 km2 (3.85 sq mi)|
|• Density||12,000/km2 (32,000/sq mi)|
|Time zone||UTC+9 (Korea Staundart Time)|
|Website||Jung-gu official website|
Locatit in the hert o Seoul, Jung-gu is an aurie wi a variety o auld an new. It is a centre o modrenity, whaur facilities sic as heich rise office biggins, depairtment stores an shoppin maws are clustered thegither, an a centre o tradeetion an aw, whaur valuable historic steids sic as Deoksugung an Namdaemun can be foond. Locatit here is the Gwangtonggwan, the auldest continuously-operatin bank biggin in Korea. It wis registered as ane o ceety's protectit monuments on 5 Mairch 2001.
In addition, thegither wi cultural steids as Myeongdong Cathedral an the Bank o Korea Museum, thare are famous laundmerks o Seoul sic as N Seoul Tower on Namsan moontain in Jung-gu. Myeongdong is ane o the maist famous shoppin auries in Sooth Korea, an is ane o favorite tourist destinations.
Jung-gu is ane o the maist significant business cores o Seoul. Notable companies based in Jung-gu include Hanhwa, Shinsegae, Hanjin, Doosan Corporation, SK Telecom, LG U+, Daewoo International, Daehan Logistics, Ssangyong Cement, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, Lotte Shopping an mony mair. An aw, mony bankin an ither financial companies hae heidquarters in Jung-gu, sic as KB Financial Group, Woori Financial Group, Shinhan Financial Group, Hana Financial Group, Korea Life Insurance, Samsung Life Insurance, Industrial Bank of Korea, Korean Exchange Bank, an Samsung Card. Major newspapers sic as The Chosun Ilbo an JoongAng Ilbo are based in Jung-gu an aw.
The heidquairter o Sooth Korean fuid company CJ Cheil Jedang is locatit in the CJ Cheiljedang Building in Ssangnim-dong, near the Dongdaemun History & Culture Park Station.
Air France operates a ticketin office on the 11t floor o the Korean Air Building in Jung-gu. Air China haes an office on the 1st an 2nt floors o the Hansuang Building in Seosomun-dong in Jung-gu. All Nippon Airways operates the Seoul Office in Room 1501 on the 15t floor o the Center Building in Sogong-dong, Jung-dae. Hainan Airlines operates its Sooth Korea office in Suite 1501 o the Samyoung Building in Sogong-dong. MIAT Mongolian Airlines haes its Seoul Branch Office in the Soonhwa Building in Sunhwa-dong.
In the 1980s Korean Air haed its heidquairters in Jung-gu.
Govrenment an infrastructurEedit
The Korean Maritime Safety Tribunal haes its heidquairters in the S1 Building in Sunhwa-dong, Jung-gu.
- ↑ Korean Statistical Information Service (Korean) > Population and Household > Census Result (2010) > Population by Administrative district, Sex and Age / Alien by Administrative district and Sex Archived 2013-08-26 at the Wayback Machine, Retrieved 2010-06-02.
- ↑ 김, 백영 (2007). "제국의 스펙터클 효과와 식민지 대중의 도시경헙". 사회와 역사. 75: 77–113. Unknown parameter
- ↑ Lee, Jun-Ho (14 August 2005). "最古 은행건물 우리銀 종로점 (The Oldest Bank Building the Woori Bank Jongno Branch)". Kyunghyang Sinmun.
"광통관 (廣通館) (Gwangtonggwan)". Cultural Heritage Administration of Korea. 2002. Retrieved 5 Apryle 2009. Cite has empty unkent parameter:
- ↑ "Company location". CJ Cheil Jedang. Retrieved 9 October 2012.
- ↑ "11th floor, Korean Air Building Archived 2012-02-13 at the Wayback Machine." Air France. Retrieved on January 16, 2009.
- ↑ "International Offices Archived 2008-12-17 at the Wayback Machine." Air China. Retrieved on January 18, 2009.
- ↑ "ANA city offices Asia Archived 2016-03-05 at the Wayback Machine." All Nippon Airways. Retrieved on August 13, 2011. "Seoul Office Room 1501, 15F Center Bldg. 91-1, Sogong-dong, Jung-gu, Seoul"
- ↑ "Contact Us Archived 2009-02-08 at the Wayback Machine." Hainan Airlines. Retrieved on January 18, 2009.
- ↑ "Contact Us Archived 2010-07-02 at the Wayback Machine." MIAT Mongolian Airlines. Retrieved on June 27, 2010. "SEOUL BRANCH OFFICE 9th Floor, Soonhwa Building 5-2 Sunhwa-dong, Jung-gu, Seoul 100-130, Korea"
- ↑ "World Airline Directory." Flight International. May 16, 1981. 1444.
- ↑ "footer_copy.gif Archived 2012-09-04 at Archive.today." Korean Maritime Safety Tribunal. Retrieved on January 17, 2012. "168 S1building, Sunhwa-dong, Jung-gu, Seoul, Republic of Korea 110-793"
- ↑ "Location Archived 2012-08-04 at Archive.today." Korean Maritime Safety Tribunal. Retrieved on January 17, 2012. "168 S1building, Sunhwa-dong, Jung-gu, Seoul, 100-773, Republic of Korea"
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Jung-gu, Seoul.|
- Jung-gu Offeecial steid in Inglis Archived 2006-01-18 at the Wayback Machine
- (in Korean) Resident offices an maps o Jung-gu Archived 2012-12-05 at Archive.today