Camilla, Duchess o Cornwall
Camilla, Duchess o Cornwall GCVO CSM (Camilla Rosemary; née Shand, previously Parker Bowles; born 17 Julie 1947), is the seicont wife o Charles, Prince o Wales, the eldest child an heir apparent o Queen Elizabeth II.
|Duchess o Cornwall; Duchess o Rothesay (mair)|
The Duchess o Cornwall at the 2013 Troopin the Colour
|Born||17 Julie 1947|
Keeng's College Hospital, Lunnon, Ingland
|Spouse||Andrew Parker Bowles|
(m. 1973, div. 1995)
Charles, Prince o Wales
|Issue||Tom Parker Bowles|
|Hoose||Hoose o Windsor (bi marriage)|
|Faither||Major Bruce Shand|
|Mither||The Honourable Rosalind Cubitt|
|Releegion||Kirk o Ingland|
Instead o takin the teetle "Princess o Wales", she is styled through her husband's seicontary teetles as "Duchess o Cornwall" an, in Scotland, "Duchess o Rothesay". The seicontary teetles wur uised acause o the strang association o the primary teetle wi her husband's first wife, Diana, Princess o Wales.
Camilla is the eldest child o Major Bruce Shand an his wife The Honourable Rosalind Cubitt, dochter o Breetish aristocrat the 3rd Baron Ashcombe. She wis raised in East Sussex, a coonty in Sooth East Ingland, an wis eddicatit in Ingland, Swisserland an Fraunce. In 1973, she married Breetish Airmy afficer Andrew Parker Bowles, wi whom she haes twa childer an five grandchilder. Thay divorced in 1995, the year efter his retirement frae the airmy.
For mony years, Camilla an the Prince o Wales haed a controversial relationship, which wis heichly publicised in the media. In 2005, it culminatit in a ceevil marriage at Windsor Guildhall, which wis follaeed bi a televised Anglican blessin bi the Archbishop o Canterbury, Rowan Williams, at St George's Chapel, Windsor Castle. If the Prince o Wales ascends the throne, rather than be styled as a queen consort, Camilla is expectit tae adopt the teetle "Princess Consort", which is similar tae the style o Prince Albert.
- On the unuisual occasions when a surname is uised, it is Mountbatten-Windsor.
- "Camilla Parker Bowles Biography". Biography.com. 17 Julie 1947. Retrieved 27 Juin 2010.
- Charles and Camilla: Portrait of a Love Affair by biographer Gyles Brandreth depicts Charles and Camilla’s relationship as controversial due to its longevity and throughout the book shows the media’s interest and representation to the public.
- Camilla, Duchess o Cornwall Profile at the Offeecial wabsteid o the Breetish Monarchy
- Camilla, Duchess o Cornwall Profile at the Offeecial wabsteid o the Prince o Wales
- Camilla, Duchess o Cornwall Profile at the Duchy o Cornwall Affice
- Camilla, Duchess o Cornwall Profile at Monarchy Wales
- Special section on the marriage o Camilla an Prince Charles BBC News