|Teep o business||Subsidiary|
Teep o steid
|Heidquarters||20 Duncan Street|
Toronto, Ontario, Canadae
|Awner||Visual Cheenae Group|
|Alexa rank||1,324 (October 2016[update])|
|Launched||October 31, 2009|
500px is seen aes a place tae gain exposure, find inspiration and connect photographers. It facilitates direct connections atween photographers and clients. Aes of January 2018, the steid haed 13 million uisers.
Evgeny Tchebotarev stairted 500px in 2003 on the social blogging wabsteid LiveJournal, as a hobby while he completed a business degree at Ryerson University. Back then, 500 pixels was considered a good size for web display and wis therefore the limit placed on photos submittit tae the community for review. Once photographers submittit thair photos thay were moderatit and only those of a heich quality would make it past the community's curators and be published on the steid.
Tchebotarev jyned forces with Oleg Gutsol and in early 2009 thay bygane wirk on the maistly automatit incarnation of 500px. Eemage size grew tae 900 pixels but the name remained. The two launched the offeecial steid on October 31, 2009.
In Julie 2015, the company raised $13 million in Series B funding led by a strategic investor, the Visual Cheenae Group, and included pairticipation frae existing backers of the company.
In August 2015, the company launched a new version of its iOS app.
In September 2015, Google announced 500px aes one of their first external Chromecast photografie pairtners. Mair nor 20 million Chromecast uisers are able tae view and display a curatit collection of 500px photos on thair HD TVs. Thay can discover the photographers who took them via the attribution links.
In April 2016, 500px annoonced the launch of verified accounts for brands. Red Bull Media House will be the first brand tae pairticipate, and will be able tae share its wholly owned photografie on the platform.
In November 2016, the company launched 500px Studio which allows brands tae access custom and on-demand photografie frae 500px's photographers efter their January launch of a global photographer directory.
In August 2017, 500px annoonced support for wide-gamut eemages.
On February 26, 2018, 500px wis acquired by Visual Cheenae Group. Aes a result, 500px Marketplace wis shut down, with uisers directit tae Getty Images and VCG, and aw publicly-licensed eemages (such as Creative Commons) were removed frae the service.
- "Meet our team". 500px. Retrieved 19 Julie 2018.
- "500px.com Site Info". Alexa Internet. Retrieved 22 October 2016.
- Bonnington, Christina (28 Mairch 2012). "8 Eye-Popping Retina Display Photography Apps for the New iPad". Wired. Retrieved 1 Mey 2012.
- Deubele, Simon (11 Apryle 2012). "German Review: 500px is photography - Die Fotocommunity". 22Millionenpunkte. Retrieved 4 November 2012.
- Taylor, Colleen (17 October 2011). "500px, the website for photo buffs, hits its stride". Wired. Retrieved 1 Mey 2012.
- Chang, Alexandra (21 Juin 2011). "500px aims to be 'Flickr for pros'". itbusiness.ca. Retrieved 1 Mey 2012.
- "How many users does 500px have?".
- Taylor, Colleen (17 Mey 2011). "Move Over Flickr - Hot Shots Love 500px". Gigaom. Retrieved 1 Mey 2012.
- Ho, Trung (13 September 2011). "Business Management 2007: Evgeny Tchebotarev". Ryerson Folio. Retrieved 1 Mey 2012.
- Dzierza, Michal (9 Mey 2011). "500px.com - where quality meets simplicity". Michal Dzierza. Retrieved 1 Mey 2012.
- Havlik, Dan (25 Julie 2011). "Photographer-run 500px is giving Flickr a run for its money". The Daily. Retrieved 1 Mey 2012.
- "Gorgeous Photos, Now In Your Pocket: 500px Arrives On iPhone". AOL Inc. 28 November 2012.
- "25 Best Blogs 2012". Time. 22 October 2012. Archived frae the original on 24 October 2012. Unknown parameter
- Lunden, Ingrid. "500px Raises Another $13M To Take On Getty And Flickr". TechCrunch. Retrieved 22 October 2015.
- "The new 500px app is a high-resolution Instagram". The Verge. Retrieved 22 October 2015.
- "500px teams up with Google to display member photos as Chromecast backgrounds". The Next Web. Retrieved 22 October 2015.
- "500px Launches Verified Accounts For Brands". mediapost.com. Retrieved 6 Apryle 2016.
- "500px for Business serves up photography on-demand for brands". Digital Trends (in Inglis). 15 November 2016. Retrieved 31 December 2017.
- "Photos and Color Profiles: The Quickly Approaching Move to Wide-Gamut". PetaPixel (in Inglis). 25 August 2017. Retrieved 5 Februar 2018.
- Zhang, Michael (26 August 2017). "500px Acquired by VCG, the Getty Images of China". PetaPixel (in Inglis). Retrieved 2 Julie 2018.
- "500px will no longer allow photographers to license their photos under Creative Commons". The Verge. Retrieved 1 Julie 2018.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 500px.|